samco Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Er det ikke soner lengre på 4K Blu-ray filmer? Eller har du en avspiller som spiser alt kanskje Samco? Jeg kommer til å bruke X til å se 4K Blu-ray filmer Alle 4k filmene er sone frie, blurayen som er med i tilleg kan være region låst men jeg ser bare 4k versjonen. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Enda ikke sendt fra MS / sporing. Når man er av de første til å bestille, og i tillegg betaler ekstra for ekspressfrakt, så syns jeg det er katastrofalt dårlig av MS at de ikke får fingen ut. Ender vel med at det blir Elkjøp i morgen om jeg ikke hører noe mer. Microsoftstore? Jeg også bestilte derfra. Den er stuck i nederland pga en feil Jepp, men den har begynt å flytte på seg nå. -sendingen er innhentet, og jeg håper at den blir levert i morgen ? Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) Anbefaler Transformers Last knight og War for the planet of the Apes er 2 stk med .... virkelig god 4k Uhd og Hdr. Om dere vil ha noe nyere filmer. Endret 6. november 2017 av samco Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Anbefaler Transformers Last knight og War for the planet of the Apes er 2 stk med .... virkelig god 4k Uhd og Hdr. Om dere vil ha noe nyere filmer. Har hørt at Pacific Rim visstnok skal være en film som er bra på å vise hva 4k og HDR er godt for. Stemmer det? Kan fortsatt ikke skjønne at Sony droppet 4k Blu-Ray på Pro versjonen. For en tabbe.. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) Endret 6. november 2017 av Whackedorange 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) Anbefaler Transformers Last knight og War for the planet of the Apes er 2 stk med .... virkelig god 4k Uhd og Hdr. Om dere vil ha noe nyere filmer. Har hørt at Pacific Rim visstnok skal være en film som er bra på å vise hva 4k og HDR er godt for. Stemmer det? Kan fortsatt ikke skjønne at Sony droppet 4k Blu-Ray på Pro versjonen. For en tabbe.. Pasific Rim er helt fantastisk i 4k og helt rå i 3D har begge versjonene.Helt utrolig av Sony med den tabben. Endret 6. november 2017 av samco Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Er det ikke soner lengre på 4K Blu-ray filmer? Eller har du en avspiller som spiser alt kanskje Samco? Jeg kommer til å bruke X til å se 4K Blu-ray filmer Alle 4k filmene er sone frie, blurayen som er med i tilleg kan være region låst men jeg ser bare 4k versjonen. Så kjekt! Da er det nok noen filmer jeg ikke orker å vente på som blir kjøpt 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Aiai, spørs kanskje om du bør vente med Titanfall 2, Samco. https://www.youtube.com/watch?v=urYrx7zAvPM Dårlig jobb med med å tilpasse det til xbox one X. Burde ikke sluppet igjennom intern kvalitetskontroll. Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Kun timer igjen...... Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Anbefaler Transformers Last knight og War for the planet of the Apes er 2 stk med .... virkelig god 4k Uhd og Hdr. Om dere vil ha noe nyere filmer. Har hørt at Pacific Rim visstnok skal være en film som er bra på å vise hva 4k og HDR er godt for. Stemmer det? Kan fortsatt ikke skjønne at Sony droppet 4k Blu-Ray på Pro versjonen. For en tabbe.. Pasific Rim er helt fantastisk i 4k og helt rå i 3D har begge versjonene.Helt utrolig av Sony med den tabben. De gjorde det vel for å holde prisen nede? Eller har jeg misforstått. Satser på de kliner til med Playstation 5 snart og der er det nok på plass. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) Dårlig jobb med med å tilpasse det til xbox one X. Burde ikke sluppet igjennom intern kvalitetskontroll. Hasta litt kanskje? Vet ikke. Jeg har troen på en update som gjør X til den beste konsoll opplevelsen. Fra Eurogamer: "We shared comparison shots with Respawn as soon as the inconsistencies came to light and the team are looking into it, so fingers crossed that the issues are resolved in a future title update." Endret 6. november 2017 av cuberen Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) Anbefaler Transformers Last knight og War for the planet of the Apes er 2 stk med .... virkelig god 4k Uhd og Hdr. Om dere vil ha noe nyere filmer. Har hørt at Pacific Rim visstnok skal være en film som er bra på å vise hva 4k og HDR er godt for. Stemmer det? Kan fortsatt ikke skjønne at Sony droppet 4k Blu-Ray på Pro versjonen. For en tabbe.. Pasific Rim er helt fantastisk i 4k og helt rå i 3D har begge versjonene.Helt utrolig av Sony med den tabben. De gjorde det vel for å holde prisen nede? Eller har jeg misforstått. Satser på de kliner til med Playstation 5 snart og der er det nok på plass. Mye Sony logikk ... Som Dolby vision Sony A1 support med en oppdatering men spiller Sony UHD spilleren Dolby Vision.Selvsagt nei ..... PlayStation pro har HDR mens Sony VR gen 1 kunne ikke sende signalet igjennom boksen sin.... Sony for meg virker så amatør messig mot ms. Endret 6. november 2017 av samco Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Microsoft May Bring First-Party Franchises to PlayStation in the Future "Microsoft already publishes multiformat games with Minecraft, but as the organisation increasingly looks to expand the reach of its services and subscriptions, there could come a time when it releases franchises like Halo and Gears of War on PlayStation platforms. That’s according to boss Phil Spencer, who’s revealed in an interview with the Wall Street Journal that he’s been given the freedom to reach gamers on any device." Fikk ikke tilgang på wall street journal artikkelen så veit ikke om teksten fra push square i quoten er riktig, men hva skal man si? Det er vel usannsynlig at det skjer, men det at Phil har fått tillatelse Microsoft til å faktisk slippe spillene på PS om han skulle ønske tyder jo på at MS er åpne for det. Da tror jeg det i så fall over og ut for Xbox ikke lenge etter. Selv om spillene i dag er på PC og spillene ikke teknisk sett er eksklusive lengre så er de eksklusive for konsollgamerne som ikke bryr seg om PC og disse vil fortsette å kjøpe Xbox med dagens system. Men om Xbox titlene plutselig er på PlayStation også som folk allikevel er indirekte tvunget til å kjøpe fordi Sony holder alle exclusivene sine som gisler på den plattformen så blir jo valget plutselig enkelt for de fleste og de vil kun kjøpe PS. Om hardware salget svikter totalt så blir Microsoft bare third-party developer da det uansett er i softwaren mesteparten av pengene ligger. Sony med monopol på dette hardcore konsollmarkedet...* grøss*. Mulig Nintendo hadde tatt helvendig og kastet seg inn i hardwarekrigen igjen om det skulle skjedd, eventuelt at Samsung plutselig kastet seg inn i kampen for å ta MS sin plass Men ja, tvilsomt at det skjer. Uansett rart han kom med den uttalelsen dagen før One X releasen. Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Exslusive spill er i mine øyne bare tull i 2017 multi plat gir mere salg .. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Fikk telefon fra Gamestop nå. Xbox kan hentes i morgen klokka 10 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) Jo fortere vi blir kvitt spill låst til forskjellige maskiner jo bedre. Og vi som forbrukere kan kjøpe den maskinen vi vil ha jo bedre. Endret 6. november 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Anbefaler Transformers Last knight og War for the planet of the Apes er 2 stk med .... virkelig god 4k Uhd og Hdr. Om dere vil ha noe nyere filmer. Har hørt at Pacific Rim visstnok skal være en film som er bra på å vise hva 4k og HDR er godt for. Stemmer det? Kan fortsatt ikke skjønne at Sony droppet 4k Blu-Ray på Pro versjonen. For en tabbe.. Pasific Rim er helt fantastisk i 4k og helt rå i 3D har begge versjonene.Helt utrolig av Sony med den tabben. De gjorde det vel for å holde prisen nede? Eller har jeg misforstått. Satser på de kliner til med Playstation 5 snart og der er det nok på plass. Holde prisen nede? Slik som Microsoft mener du? Playstation Pro er en slik ingenmannsland konsoll. Ja, den er bedre enn vanlig Playstation 4, men den er ikke helt bra nok til å være en premium utgave slik som One X er. Den er en slags mellomting i ingenmannsland. Playstation 5? Er vel litt tidlig vel? I tillegg trodde jeg Sony mente at det fysiske formatet var døende så de ville droppe drevet helt? Det er pr. nå ingen tech billig og bra nok til å rettferdiggjøre en helt ny generasjon konsoller. Men om noen år, når AMD kan lage SoCs med Ryzen og Vega til en overkommelig pris for konsollprodusentene. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Spør du meg, så viser Microsoft at de har troa på konsollen sin. De har troa på at selv om de dropper eksklusive titler så vil fortsatt folk kjøpe konsollen fordi det er den de ønsker å spille på. Eksklusive titler er egentlig bare tull og sammen med crossplay så vil folk kunne spille på den konsollen de ØNSKER å spille på, ikke den konsollen de MÅ fordi venner, osv. har den. Sony tviholder på eksklusive titler, sikkert vel vite om at salget kommer til å synke mer enn de liker, om folk fikk f.eks velge hvor de fikk spille Uncharted, God of War eller The Last of Us. Lenke til kommentar
MrMire Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 (endret) I tillegg vil ikke Sony tilby i nærheten av samme bakoverkompatibilitet som Microsoft. Med Xbox slipper iallfall kunder som har vært trofast siden 360 å betale på nytt for spill de allerede har. Endret 6. november 2017 av MrMire 1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Experience HDR And 4K With The Insects Demo Experience On Xbox One X https://majornelson.com/2017/11/06/experience-hdr-and-4k-with-the-insects-demo-experience-on-xbox-one-x/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå