Tor Rasmussen Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Noen som bestilte fra Power.no i DnB perioden og har fått bekreftet levering?Jeg bestilte 1.5 minutter etter midnatt torsdagen, 00:01:30.I dag fikk jeg en ordrebekreftelse fra Power om at den har 3-4 ukers leveringstid. Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Dagens tips komplett.no har 20 prosent avslag på alle Sony tvr ..... ny tv til X ? verd en titt Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Ikke alle som har penger på trær i hagen. Har en Samsung tv fra som jeg betslte 10 000 for, 4k hdr. Storfornøyd. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Noen som bestilte fra Power.no i DnB perioden og har fått bekreftet levering? Jeg bestilte 1.5 minutter etter midnatt torsdagen, 00:01:30. I dag fikk jeg en ordrebekreftelse fra Power om at den har 3-4 ukers leveringstid. Jeg hadde XB1X i handlevognen i 22:00 tiden på onsdagen. Fikk ikke gjennom handelen før klokken 00:31 på torsdagen. Men fikk umiddelbart etter en "bestillings bekreftelse" der det stod at jeg snart ville motta en "ordre bekreftelse". Ordre bekreftelsen så jeg ikke noe til før den tikket inn nå på torsdag klokken 09:23. Og i den stod det: XBOX ONE X 1TB Varenummer: 606330 Beställningsvara 2-4 veckor Men så klokken 21:35 samme dag tikket det inn en mail med tittel: "Leveringsinformasjon - ordrenr. ***". Og i den står det: "Din ordre *** er ferdig pakket og sendes nå ut fra vårt lager. Forsendelsen har fått sporingsnummer.". Men det er fremdeles ikke mulig for meg å få noe opp på sporingsnummeret. Siden jeg valgte å hente i butikk. Regner jeg egentlig med at dette er en sporings link som gjelder for en hel container med forskjellige varer.. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Noen som bestilte fra Power.no i DnB perioden og har fått bekreftet levering? Jeg bestilte 1.5 minutter etter midnatt torsdagen, 00:01:30. I dag fikk jeg en ordrebekreftelse fra Power om at den har 3-4 ukers leveringstid. Bestilte visst 3 sek før deg. Fikk den mailen i natt jeg også, men den skal sendes til uka, de skulle få flere i helga, så vi får se. Håper det blir nok til de som fikk igjennom bestillingen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Ikke alle som har penger på trær i hagen. Har en Samsung tv fra som jeg betslte 10 000 for, 4k hdr. Storfornøyd. En kan jo begynne å lure når en henger her inne til tider 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Jeg antar i MP delen av spill blir ikke forskjellen noe mellom Xbox One X og Xbox One? Blir en fordel X om man har høyere frames og grafikk . ikke nødvendigvis grafikk. om X lager bedre/tettere/mer gress, busker, jungel eller what not så blir det jo lettere å spotte folk på vanlig xbox. prakt eksempel er PUGB hvor low settings ga gigantisk fordel i starten. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Noen som bestilte fra Power.no i DnB perioden og har fått bekreftet levering? Jeg bestilte 1.5 minutter etter midnatt torsdagen, 00:01:30. I dag fikk jeg en ordrebekreftelse fra Power om at den har 3-4 ukers leveringstid. Bestilte visst 3 sek før deg. Fikk den mailen i natt jeg også, men den skal sendes til uka, de skulle få flere i helga, så vi får se. Håper det blir nok til de som fikk igjennom bestillingen. Har du fått det bekreftet av Power? Lurte på om jeg skulle kontakte dem mandag, men ikke nødvendig hvis Power har bekreftet dette ovenfor deg. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Ja, Mandag eller begynnelsen av neste uke var svar fra 2 forskjellige kundebehandlere nå nylig, men kundebehandlere fra Power har tatt feil før så kan jo ikke love noe. Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Glad jeg ikke har leverings bekymringer .... Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Hvorfor ikke bare kansellere ordren og kjøpe den i butikk? Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Hvorfor ikke bare kansellere ordren og kjøpe den i butikk?Var samme greia når one kom ut history do repeat... Aldri bestill online på en ting man vil ha en spesifik dato .... litt logikk er en fin ting. Endret 4. november 2017 av samco Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Ser på pris guiden power har hatt one X til 4055kr så DNB dealen var vel en fiasko Dont say i never told you so Endret 4. november 2017 av samco Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Hvorfor ikke bare kansellere ordren og kjøpe den i butikk? Fordi den kostet ca 1000 kr mindre i perioden vi kjøpte den. Så for meg er det verdt å vente litt ekstra, selv om den frister. Det der er bare en feil som skjedde i dag ser det ut som samco, med mindre du vet noe mer. De har vært utsolgt i ca en uke for X, går ikke ann å kjøpe den der nå som jeg ser. Endret 4. november 2017 av cuberen Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Sjokkerende gitt at DnB dealen ikke var bare med kreditt kort .... om folk hadde hørt på meg .... så har dere ikke hatt en one x på kreditt ... To bad.. So Sad Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Sjokkerende gitt at DnB dealen ikke var bare med kreditt kort .... om folk hadde hørt på meg .... så har dere ikke hatt en one x på kreditt ... To bad.. So Sad Bullshit Samco. Den konsollen selger ikke power til 4.035. Du er ikke synsk av noe slag. Det var en midlertidig prisfeil før idag, varte ca 1 time. Prøv å følge tilbudet fra prisguide og se hva som skjer. @Tullefanten Greien var jo at vi bestilte i DnB-kampanjen og dermed får konsollen for 3998,- hvis vi tar den bestillingen. Den koster vel ellers 4998,- andre steder. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Se på angry birds Uhd du kjøpte av meg på Finn så finner du roen ... Rasmussen. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Sjokkerende gitt at DnB dealen ikke var bare med kreditt kort .... om folk hadde hørt på meg .... så har dere ikke hatt en one x på kreditt ... To bad.. So Sad Haha, har du drikki syre eller? 2 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Dumme Samco, hvorfor kjøpte du ikke XB1X til 0,- heller? I følge prisjakt.no så har den kostet det.. Kan det tenkes at den prisen er like reell som de 4035,- Hos Power tidligere i dag? Det er uansett ikke slik at det er dumt å handle med kreditt kort. Faktisk så er det i prinsippet smartere enn å handle kontant. Med 45 dagers rentefri kreditt, så låner du pengene gratis! Det vil si du kan ha de 5000 Kr på sparekontoen i 45 dager ekstra der de gir rente. Og så betale regningen på kredittkortet ved forfall. Man går altså i pluss, sammenliknet med å betale fra debit kort i forskudd.. Men i dette tilfellet altså, så kjøpte vi en vare for 5000 Kr, men får en regning på 4000 Kr. Ja, huff så dumme vi er... 6 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 De gangene jeg har bestilt noe online har jeg fått det før release. Mye bedre enn å stresse med butikk. Også er det så gammeldags å stikke i butikken, herregud, lever vi på åttitallet eller? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå