LarZen Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Jeg skriver jo ikke slik jeg gjør om jeg ikke hadde sett det med egne øyne. Din OLED gjør jo ikke et spill vesentlig penere en hva et TV i samme pris klasse eller endel hakk lavere gjør. Ja du får mer kontroll på sort nivået og ved kalibrering mer korrekte farger/kontrast. Men du får jo ikke magisk høyere oppløsning, bedre teksturer elller andre effekter. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 nja, si ikke det. Fyrte opp Mario på oleden her om dagen. Det var litt som å spille en rørlegger simulator. Alt så helt ekte ut! 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 nja, si ikke det. Fyrte opp Mario på oleden her om dagen. Det var litt som å spille en rørlegger simulator. Alt så helt ekte ut! Anbefaler ingen å koble opp en switch på en Oled blir for soft bildet. Og for mye jaggies Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Artig at PCgamer anbefaler folk å kjøpe Switch fremfor Xbox One X. Kunne ikke vært mer enig. http://www.pcgamer.com/a-week-with-the-xbox-one-x-how-it-compares-to-a-living-room-pc/ Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Man skaffer seg selvsagt alle 3 konsollene - pc for gaming derimot, det kan man hoppe over! Edit: Men jeg lurer på en ting, tidligere når det var masse diskusjon om PS4 vs Xbox One (vanilla) - så var det videoer og utallige eksempler på at PS4 var mikroskopisk bedre. Nå når det ser ut til at Xbox har et lite overtak - da skal det ikke sammenlignes med PS4 lenger - men med pc?? Eller så er plutselig ekslusive spill viktig - kjøp Nintendo i stedet liksom? Why?? Endret 4. november 2017 av Mr_Spock 3 Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Pc i seg selv er en døende rase på salg ... pads har tatt over et marked Pc ikke har klart å fulgt etter. Litt gammel dags med en liten PC skjerm på et skrive bord og en massive lump av et kabinett. Kjør på litt led lys for skikkelig fjortis faktor Endret 4. november 2017 av samco 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Man skaffer seg selvsagt alle 3 konsollene - pc for gaming derimot, det kan man hoppe over! Edit: Men jeg lurer på en ting, tidligere når det var masse diskusjon om PS4 vs Xbox One (vanilla) - så var det videoer og utallige eksempler på at PS4 var mikroskopisk bedre. Nå når det ser ut til at Xbox har et lite overtak - da skal det ikke sammenlignes med PS4 lenger - men med pc?? Eller så er plutselig ekslusive spill viktig - kjøp Nintendo i stedet liksom? Why?? This. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Man skaffer seg selvsagt alle 3 konsollene - pc for gaming derimot, det kan man hoppe over! Edit: Men jeg lurer på en ting, tidligere når det var masse diskusjon om PS4 vs Xbox One (vanilla) - så var det videoer og utallige eksempler på at PS4 var mikroskopisk bedre. Nå når det ser ut til at Xbox har et lite overtak - da skal det ikke sammenlignes med PS4 lenger - men med pc?? Eller så er plutselig ekslusive spill viktig - kjøp Nintendo i stedet liksom? Why?? Jeg ville heller sagt at man kan unne seg en skikkelig PC for spilling, og spe på med PS og Switch for eksklusive spill Xbox kan man fint droppe siden mange av titlene jo kommer på PC. Endret 4. november 2017 av Mala 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 haha, Pads tar over for BÆRBARE pcer i stor grad. gaming pcer / komponenter er helt klart på vei opp. Så opptatt som du tilsynelatende er av bilde så er det jo nærmest komisk hvor lite du bryr deg om hvor bildet kommer fra. Etter å lest en del innlegg fra deg så ser man jo stadig at kvalitet er så viktig for deg, men samtidig skjønner du ikke at når du gamer One S på oled fremfor en kraftig gaming pc så blir det typ samme som om du hadde sitti å sett på dvd fremfor UHD filmer. Noe jeg regner med er ganske uaktuelt for deg. En pc kan du få skreddersydd akkurat hvordan du vil. den kan se ut hvordan du vil, masse blinkende fjortis lys eller helt anonym som en liten boks under tven. TLDR: Rull inn. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Man skaffer seg selvsagt alle 3 konsollene - pc for gaming derimot, det kan man hoppe over! Edit: Men jeg lurer på en ting, tidligere når det var masse diskusjon om PS4 vs Xbox One (vanilla) - så var det videoer og utallige eksempler på at PS4 var mikroskopisk bedre. Nå når det ser ut til at Xbox har et lite overtak - da skal det ikke sammenlignes med PS4 lenger - men med pc?? Eller så er plutselig ekslusive spill viktig - kjøp Nintendo i stedet liksom? Why?? Dette sier seg jo selv. Om det er ps vs xbox, apple vs android, fotball eller religion. Folk er så jævlig investert i det ene eller andre. klarer ikke se ting objektivt og låser seg fast i meninger uten rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Ja, seriøst? XB1S til 1990,- inkludert ett spill er et genialt kjøp. Med støtte for UHD Blu Ray, og 4K Netflix etc. I tillegg til helt grei gaming grafikk. Men selv vil jeg i flere typer spill, helst aldri under 80 fps for å oppleve bevegelser som jevne. Og det får man ikke på konsoll, så enkelt er det. 30/60/Hz/fps og dårligere grafikk er kompromisset man inngår når man velger konsoll. I tillegg er der jo mange spill som bare ikke passer til konsoll som fps twitcher'e som krever mus/tastatur, eller MMO'er og spill som Civilization. Konsoller er det man supplere med, ikke til.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Artig at PCgamer anbefaler folk å kjøpe Switch fremfor Xbox One X. Kunne ikke vært mer enig. http://www.pcgamer.com/a-week-with-the-xbox-one-x-how-it-compares-to-a-living-room-pc/ Er en PC bruker og jeg lo og ristet på hode av den PC elitiske artikkelen der. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Man skaffer seg selvsagt alle 3 konsollene - pc for gaming derimot, det kan man hoppe over! Edit: Men jeg lurer på en ting, tidligere når det var masse diskusjon om PS4 vs Xbox One (vanilla) - så var det videoer og utallige eksempler på at PS4 var mikroskopisk bedre. Nå når det ser ut til at Xbox har et lite overtak - da skal det ikke sammenlignes med PS4 lenger - men med pc?? Eller så er plutselig ekslusive spill viktig - kjøp Nintendo i stedet liksom? Why?? Dette sier seg jo selv. Om det er ps vs xbox, apple vs android, fotball eller religion. Folk er så jævlig investert i det ene eller andre. klarer ikke se ting objektivt og låser seg fast i meninger uten rot i virkeligheten. Jeg spurte jo selvsagt om noe jeg visste fra før - diskusjon.no er fremdeles litt Playstation.no, selv om det er blitt mye, mye bedre de senere årene - hvor mange nå har flere konsoller/pc - som man jo burde ha 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 haha, Pads tar over for BÆRBARE pcer i stor grad. gaming pcer / komponenter er helt klart på vei opp. Så opptatt som du tilsynelatende er av bilde så er det jo nærmest komisk hvor lite du bryr deg om hvor bildet kommer fra. Etter å lest en del innlegg fra deg så ser man jo stadig at kvalitet er så viktig for deg, men samtidig skjønner du ikke at når du gamer One S på oled fremfor en kraftig gaming pc så blir det typ samme som om du hadde sitti å sett på dvd fremfor UHD filmer. Noe jeg regner med er ganske uaktuelt for deg. En pc kan du få skreddersydd akkurat hvordan du vil. den kan se ut hvordan du vil, masse blinkende fjortis lys eller helt anonym som en liten boks under tven. TLDR: Rull inn. Går «litt» på Uhd filmer ja.... store kvalitets forskjeller på Discene. War for the planet of the apes Uhd var helt sykt bra bilde på. Mindhunter i Dolby vision fra Netflix er i øyeblikket en favoritt oxo Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Litt interessant hvordan xbox sin "downfall" (i følge the internetz) er mangel på eksklusive titler. Hadde det vært bedre om MS lot vær å release spill på pc? Det sier seg selv selv at de kunne solgt flere konsoller om de ga ut spillene på pc, men er liksom kritikken fra "oss" forbrukere at MS er for for ålreite? Spillene er så tilgjengelige at vi trenger ikke produktet deres? Personlig synes jeg det er konge at spillene kommer begge steder. Det gir meg frihet til å velge hvor jeg foretrekker å spille. plus med play anywhere kan f.eks jeg game på pcen og dama på konsoll. den gangen i skuddåret det er aktuelt Det sagt så skulle jeg som resten av verden gjerne sett en større satsing på nye titler fra MS. De må gjerne komme på pc og xbox! men det er ingen tvil om at Sony er og har vært bedre på denne biten i lang lang tid. 2 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Man skaffer seg selvsagt alle 3 konsollene - pc for gaming derimot, det kan man hoppe over! Edit: Men jeg lurer på en ting, tidligere når det var masse diskusjon om PS4 vs Xbox One (vanilla) - så var det videoer og utallige eksempler på at PS4 var mikroskopisk bedre. Nå når det ser ut til at Xbox har et lite overtak - da skal det ikke sammenlignes med PS4 lenger - men med pc?? Eller så er plutselig ekslusive spill viktig - kjøp Nintendo i stedet liksom? Why?? Jeg ville heller sagt at man kan unne seg en skikkelig PC for spilling, og spe på med PS og Switch for eksklusive spill Xbox kan man fint droppe siden mange av titlene jo kommer på PC. Skjønner hva du mener - hvis man vil være fornuftig - for å få mest gaming for pengene sine totalt sett. Men jeg tenkte mer på rettferdigheten i diskusjonene Xbox vs PS4. Synes det er mange nok som ikke er interessert i pc til at man bør slippe å dra pc inn i diskusjonen - spesielt når det kun skjer når Xbox har overtaket. Eller kan aldri Xbox vinne noe som helst? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Ja sånne tullinger som oss har ho selvsagt alle, meg inkludert Men er avventende til One X siden jeg rett og slett ikke kan rettferdiggjøre kjøpet enda. One S får pynte benken en stund til altså. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Vel du kan være tulling selv om du ikke har pc og alle konsollene, jeg anser meg ikke helt god og har bare PS4 og Xbox hittil i denne generasjonen. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 (endret) Jeg antar i MP delen av spill blir ikke forskjellen noe mellom Xbox One X og Xbox One? Blir en fordel X om man har høyere frames og grafikk . Endret 4. november 2017 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Blir en enormt løft når vi får endelig spill som matcher dagens 4k HDR standard. Native 4k på spill blir en drømm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå