Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Må nok selv bare smøre meg med tålmodighet, MS store har glemt og levert inn noen papirer, dette blir fikset ikke før Mandag. Når pakken kommer til Oslo tar Posten over sendingen så jeg har mest sannsynlig Xbox One X 13 November, hadde jeg visst det ble så treg levering hadde jeg aldri brukt MS store, skuffende.

Det er utrolig kjipt :( Og veldig dårlig av MS Store. Bestilte du vanlig eller scorpio edition fra microsoft store norge?

Lurer på om de har glemt å sende inn papirer på flere ordre. Jeg bestilte Scorpio edition på minuttet det gikk live men ikke fått noe sendingsinfo enda.

Jeg bestilte så tidlig at jeg får Scorpio edition. Hun som jeg snakket med at de hadde hatt flere telefoner angående commercial invoice på Ups så kan virke som de har gjort feil på flere

Damn, ja kan hende min blir stående fast i tollen også da. Men det gjenstår å se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte Scorpio edition hos Elkjøp 23 august men ikke hørt noenting ennå....typisk.

Må sjekke igjen men tror faktisk de trakk beløpet fra konto den dagen også....ja ja så lenge de ikke trekker 2 ganger så :)

Drit kjedelig å vente en "evighet" :/ satt origions og FM7 litt på vent før å kunne spille det med skikkelig maskin og på 4k :)

Lenke til kommentar

Ah ok skjønner. Men fortsatt litt snodig at jeg ikke har fått noe, siden jeg bestilte bokstavelig talt sekunder etter de ble tilgjengelig på ms store. Men jeg begynner ikke å svette før mandag

Joda. Men slik som Scorpio Edition ble revet vekk så fort Microsoft Store fikk skikk på bestillingsfunksjonen, kan det jo hende mange allerede var solgt da du endelig slapp gjennom. ;)

Lenke til kommentar

Bestilte bare minutter etter det var mulig hos Microsoft den 20. august. Scorpio edition. Fikk mitt sporingsnummer i kveld. Men den er ikke plukket opp av UPS for levering. Blir vel ikke før mandag eller tirsdag da.

Hadde visst det ble så mye tull hadde jeg nok bestilt en annen plass. Men klarer nå og vente også.

Tja, vært heldig så langt jeg da. Ingenting galt med min bestilling så langt. :)  Men kjipt hvis noen har problemer. 

Lenke til kommentar

Jeg bor i Kristiansand. Har bestilt en vanlig X fra Power under 20% DnB kampanjen. Og en Scorpio edition fra Elkjøp når de fikk den inn til forhåndsbestillinger. Har fått sporings mulighet fra begge plasser nå, men begge sier at det ikke er mottatt vare enda. Bare sporings info som er sendt inn fra avsender..

Ok. Både Power og Elkjøp har hovedlager i Sverige så vil nok ikke oppdateres på sporinga før de er i Oslo e.l 

Var heldig med begge da :p

Lenke til kommentar

Ah ok skjønner. Men fortsatt litt snodig at jeg ikke har fått noe, siden jeg bestilte bokstavelig talt sekunder etter de ble tilgjengelig på ms store. Men jeg begynner ikke å svette før mandag

Joda. Men slik som Scorpio Edition ble revet vekk så fort Microsoft Store fikk skikk på bestillingsfunksjonen, kan det jo hende mange allerede var solgt da du endelig slapp gjennom. ;)

Tviler, for jeg bestilte og gav linken til ordre siden til en venn etter min bestilling og han har fått sendingsinfo ☺ Men jeg får bare smøre meg med tolmodighet (noe jeg ikke har) ?

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra CDON, og hørt noe fra de? forhåndsbestilte samme dagen X ble lagt ut, men ikke hørt et pip siden... får vel den tidligst 10 november, siden postnord kun leverer 2 dager i uka her jeg bor... :/

CDON har ikke sendt ut så vidt jeg vet. Min har status " under behandling".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor bestilte folk online :D .... litt logisk det var en stor sjangse for leverings problemer...

Gud bedre ...

Les hva du skriver en gang til, er nok du som lider av mangel på logikk. Selvfølgelig bestiller folk online.. Om du hinter til at det er smartere å bestille til butikk eller hente i butikk, så kan det være, men fortsatt bestilling Online. Var ikke det å ringe, fra 80 - tallet for deg? Ikke alle har en butikk rett foran snuta å gå til heller og noen håpet kanskje på en tidlig konsoll i Posten/på døra. Ikke helt usannsynlig det mtp hva noen nettbutikker har gjort før. Var heller ikke noe spessielt som tilsa at det skulle bli manko på levering av X, så du virker mer etterpåklok enn noe annet. 

Endret av cuberen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra CDON, og hørt noe fra de? forhåndsbestilte samme dagen X ble lagt ut, men ikke hørt et pip siden... får vel den tidligst 10 november, siden postnord kun leverer 2 dager i uka her jeg bor... :/

CDON har ikke sendt ut så vidt jeg vet. Min har status " under behandling".

lest "behandles" sikkert 100 ganger i dag :(

Lenke til kommentar

Hvorfor bestilte folk online :D .... litt logisk det var en stor sjangse for leverings problemer...

Gud bedre ...

Les hva du skriver en gang til, er nok du som lider av mangel på logikk. Selvfølgelig bestiller folk online.. Om du hinter til at det er smartere å bestille til butikk eller hente i butikk, så kan det være, men fortsatt bestilling Online. Var ikke det å ringe, fra 80 - tallet for deg? Ikke alle har en butikk rett foran snuta å gå til heller og noen håpet kanskje på en tidlig konsoll i Posten/på døra. Ikke helt usannsynlig det mtp hva noen nettbutikker har gjort før. Var heller ikke noe spessielt som tilsa at det skulle bli manko på levering av X, så du virker mer etterpåklok enn noe annet.

Sendte Gamestop en flaske post ordere... for fax maskina streika ;) Endret av samco
Lenke til kommentar

Med post opplegget vi har i Norge er det jo pot luck om noe havner i kassa.

3.5 mil unda er min rekord ...

UPS sending med darktower 4k som er sporet har status leveres i dag ... er i Oslo jeg i Trondheim :D tipper det går litt fiasko når klokka er 21.35 nå.

Tror det blir noen skuffelser med X leveringer har ivertfall ikke tatt sjangsen med rotet vi har i Norge.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Tviler, for jeg bestilte og gav linken til ordre siden til en venn etter min bestilling og han har fått sendingsinfo ☺ Men jeg får bare smøre meg med tolmodighet (noe jeg ikke har)

Ja, OK. Da er vel dette med rekkefølge sikkert bare noe de sier. Uansett får jeg håpe at den blir sendt avgårde senest mandag. Er iallfall den dagen som er oppgitt som tilgjengelighetsdatoen på ordrebekreftelsen jeg fikk. Og da får jeg innerlig håpe at den faktisk er her på tirsdag.

Lenke til kommentar

Tviler, for jeg bestilte og gav linken til ordre siden til en venn etter min bestilling og han har fått sendingsinfo ☺ Men jeg får bare smøre meg med tolmodighet (noe jeg ikke har)

Ja, OK. Da er vel dette med rekkefølge sikkert bare noe de sier. Uansett får jeg håpe at den blir sendt avgårde senest mandag. Er iallfall den dagen som er oppgitt som tilgjengelighetsdatoen på ordrebekreftelsen jeg fikk. Og da får jeg innerlig håpe at den faktisk er her på tirsdag.
Jepp ☺ Vi satser på det beste. På min ordremail så står det også tilgjengelig 6.nov Endret av Kenito_123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...