Johannes Entenmann Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Da har hvert fall jeg fått sporing på xbox one x scorpio edition fra microsoft store. Ser ut som den blir sendt ikveldish. Fikk på mail? Ja. Er tracking på account siden til MS også. Virker ikke ut som min ordre er kommet så langt, står ingeting der enda. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Prøvde og finne en live chat eller mail adresse men MS store sin nettside er nå den mest uoversiktelige nettsiden jeg har vært borti, Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 De av dere som har bestilt Xbox One X fra komplett: 15:31:12 - Kundeservice Skal undersøke 15:35:49 - Kundeservice Ja, lanseringsdatoen er 7. 15:35:53 - Kundeservice Så da blir den sendt etter det. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Det er bare en kundebehandler som ikke har peiling og svarer standardsvar.Tipper komplett får de ut fredagen, mandag senest. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Når bestilte dere som har fått sporingsnummer fra microsoftstore? Bestilte 20 august rett etter gamescom men ordren er ikke oppdatert enda, pengene forsvant fra konto på tirsdag. Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Får min den 7 ende har en uke fri fra jobb da happy gaming times 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Kompisen min, som også er sjef på den lokale gamestop her jeg bor. Han kan det med å gjøre folk forbanna xD 2 Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) Kompisen min, som også er sjef på den lokale gamestop her jeg bor. Han kan det med å gjøre folk forbanna xD Viva revolution.... Endret 2. november 2017 av samco 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Flere enn meg som plukker opp NFS neste fredag ? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 https://www.halowaypoint.com/en-us/games/halo-5-guardians/updates/overtime Halo 5 i 4K patch 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Når bestilte dere som har fått sporingsnummer fra microsoftstore? Bestilte 20 august rett etter gamescom men ordren er ikke oppdatert enda, pengene forsvant fra konto på tirsdag. Bestilte samme dag som deg, 20 August. Ble trekt på tirsdag men ikke fått sporingsnummer. Lenke til kommentar
solz Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Når bestilte dere som har fått sporingsnummer fra microsoftstore? Bestilte 20 august rett etter gamescom men ordren er ikke oppdatert enda, pengene forsvant fra konto på tirsdag. Bestilte samme dag som deg, 20 August. Ble trekt på tirsdag men ikke fått sporingsnummer. Bør kanskje ikke si det, men jeg bestilte 22. August. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) De av dere som har bestilt Xbox One X fra komplett: 15:31:12 - KundeserviceSkal undersøke 15:35:49 - KundeserviceJa, lanseringsdatoen er 7. 15:35:53 - KundeserviceSå da blir den sendt etter det.Er et typisk 1.lj svar det der som er fra folk som googlet lanseringsdato og ikke har noe å tilføre. Kan ikke forestille meg at den blir sendt _etter_ det. Da One S kom hadde jeg faktisk min før lansering, men var bortreist så fikk ikke hentet den på posten. Ser ut som best case nå blir å få den på mandag ettersom den fortsatt ikke er sendt. Bestilte faktisk X fra Komplett nå delvis fordi de var kjappe å sende sist. Endret 2. november 2017 av Andyoid Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Noen som vet hva Gamestop gir i innbytte for en Xbox One S 500GB i Xbox-One-X-kampanjen? Vet at 2TB-konsollen får 1.800,- + 50% = 2700,-Men kan ikke huske å ha lest hva 500GB-utgaven får. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 (endret) [] Endret 2. november 2017 av danielc^ Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Artig, fikk nettopp sendings bekreftelse fra Power. 3 Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Jeg bestilte jo før deg! hehe. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Nå angrer jeg på at jeg bestilte fra Elkjøp. Kommer nok ikke til å motta fra dem innen 7.nov.Får vel satse på kjøpe i butikk å avbestille/sende i retur... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Får først 8. jeg ass. Overlever vel ? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 Duppa av med et mareritt at vi fikk Steam på One X..... Takk gudene jeg vokna. Lol, du får sagt det. Skjønner ikke helt det syke hatet mot PC menmen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå