Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt forskjell på US marketplace enda.

F.eks Assasins Creed Origins som koster 649,-kr i Norge, mens i USA koster det 60,- dollar som er rundt 490,-kr.

Kr 649, for digital versjon? Er det en spesialversjon? Får det jo 200 kr billigere på PC.

Er standard versjon, koster 649,- digitalt både på Xbox One og PS4.

Hvor får du den til PC for 449,-

Får den på fysisk disk til Xbox One for rundt 550,-, noe er galt med prising av digitale spill.

Endret av Booz
Lenke til kommentar

Er litt forskjell på US marketplace enda.

F.eks Assasins Creed Origins som koster 649,-kr i Norge, mens i USA koster det 60,- dollar som er rundt 490,-kr.

Kr 649, for digital versjon? Er det en spesialversjon? Får det jo 200 kr billigere på PC.

Er standard versjon, koster 649,- digitalt både på Xbox One og PS4.

Hvor får du den til PC for 449,-

Får den på fysisk disk til Xbox One for rundt 550,-, noe er galt med prising av digitale spill.

Var tilbud på g2a. Ikke at jeg skal ha spillet, syns bare 649,- er en sprø pris for digitale spill. Noe er feil når man får det billigere i fysisk versjon.

Lenke til kommentar

Duppa av med et mareritt at vi fikk Steam på One X.....

Takk gudene jeg vokna.

Liker du dyre spill, :) jeg kjøpte Wolfenstein II: The New Colossus til 283.kr cdkey til steam billig, dyrt Wolfenstein 2: The New Colossus Digital Deluxe Edition Xbox One 640.kr er dyrt du er over dobbel pris da til xbox. 

Kjøper nesten aldri full pris spill selv. Venter litt til de faller fysisk eller digitalt. Å kjøper da har bestandig en lang backlogg med det og billig gaming... Uhds kjøper jeg left n right :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan jo bruke GMG - GreenManGaming sammen med Steam. De er ikke shady og har veldig bra priser noen ganger, fikk Shadow of war til rundt 270 før release, Nioh Complete Edition til 311 kr og Ass Creed Origins til litt under 400 kr. Man må bli medlem og bruke kodene de reklamerer med osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke det naturlig eller er det noe jeg ikke kobler? :p

Svært få, om noen, TV'er har den oppløsningen. Konsoll+TV=Sant. Ihvertfall tradisjonelt sett. Men nå kommer altså XB1X med Freesync støtte, samtidig som det ikke er en eneste TV med Freesync på markedet.. Enda..

Man får monitorer med Freesync over HDMI i både 1080p og 4K utførelser. At 1440p versjonene også, da tilsynelatende, støtter Freesync over HDMI, er jeg ikke sikker på om er tilfellet. Men det kan altså se slik ut.

Det gjør i så fall en monitor som denne ganske interessant til XB1X bruk. 32", "HDR" og Freesync (2).  :dribble:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...