Matsern117 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 https://news.xbox.com/2017/11/01/inside-xbox-one-x-enhanced-the-witcher-3-wild-hunt/ ? 2 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Er litt forskjell på US marketplace enda. F.eks Assasins Creed Origins som koster 649,-kr i Norge, mens i USA koster det 60,- dollar som er rundt 490,-kr. Kr 649, for digital versjon? Er det en spesialversjon? Får det jo 200 kr billigere på PC. Er standard versjon, koster 649,- digitalt både på Xbox One og PS4. Hvor får du den til PC for 449,- Får den på fysisk disk til Xbox One for rundt 550,-, noe er galt med prising av digitale spill. Endret 1. november 2017 av Booz Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Har spart de 2 dlcne til 4k på witcher 3 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Er litt forskjell på US marketplace enda. F.eks Assasins Creed Origins som koster 649,-kr i Norge, mens i USA koster det 60,- dollar som er rundt 490,-kr. Kr 649, for digital versjon? Er det en spesialversjon? Får det jo 200 kr billigere på PC. Er standard versjon, koster 649,- digitalt både på Xbox One og PS4. Hvor får du den til PC for 449,- Får den på fysisk disk til Xbox One for rundt 550,-, noe er galt med prising av digitale spill. Var tilbud på g2a. Ikke at jeg skal ha spillet, syns bare 649,- er en sprø pris for digitale spill. Noe er feil når man får det billigere i fysisk versjon. Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Duppa av med et mareritt at vi fikk Steam på One X..... Takk gudene jeg vokna. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 1. november 2017 Populært innlegg Del Skrevet 1. november 2017 Ja, tenk så tragisk å ha verdens største spillutvalg tilgjengelig på konsollen din, grøss og gru 12 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Duppa av med et mareritt at vi fikk Steam på One X..... Takk gudene jeg vokna. Liker du dyre spill, jeg kjøpte Wolfenstein II: The New Colossus til 283.kr cdkey til steam billig, dyrt Wolfenstein 2: The New Colossus Digital Deluxe Edition Xbox One 640.kr er dyrt du er over dobbel pris da til xbox. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Prøv å unngå å handle på sånne stedet for g2a 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Duppa av med et mareritt at vi fikk Steam på One X..... Takk gudene jeg vokna. Liker du dyre spill, jeg kjøpte Wolfenstein II: The New Colossus til 283.kr cdkey til steam billig, dyrt Wolfenstein 2: The New Colossus Digital Deluxe Edition Xbox One 640.kr er dyrt du er over dobbel pris da til xbox. Kjøper nesten aldri full pris spill selv. Venter litt til de faller fysisk eller digitalt. Å kjøper da har bestandig en lang backlogg med det og billig gaming... Uhds kjøper jeg left n right 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Kjører samme strategi, ligger som regel et par år bak men med noen unntak. Spill fra Ubisoft, EA og Activision kjøper jeg utelukkende via cdkeys og g2a eller på de største salgene i Steam. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Prøv å unngå å handle på sånne stedet for g2a Er cdkeys ikke g2a https://www.cdkeys.com/pc/games/wolfenstein-ii-2-the-new-colossus-pc-steam-cd-key Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Så lenge digitale priser her i landet ikke henger på greip for fem flate øre så har jeg ikke litt dårlig samvittighet en gang når jeg handler på cdkeys. Endret 1. november 2017 av Mala Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Man kan jo bruke GMG - GreenManGaming sammen med Steam. De er ikke shady og har veldig bra priser noen ganger, fikk Shadow of war til rundt 270 før release, Nioh Complete Edition til 311 kr og Ass Creed Origins til litt under 400 kr. Man må bli medlem og bruke kodene de reklamerer med osv. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Registrert, takk for tips =) 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 60 usd pluss moms er ca 600 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Steike... X vil støtte 1440p monitorer! 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Er ikke det naturlig eller er det noe jeg ikke kobler? 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 60 usd pluss moms er ca 600 Jeg kjøper Microsoft gift cards til meg selv. Logger meg inn på en US konto på xbox og fyller opp kontoen med koden jeg fikk tilsendt på e-post. Så betaler jeg eventuelt 60USD for spillet. Hvilket er ca 500,- kroner i dag. That's it. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Er ikke det naturlig eller er det noe jeg ikke kobler? Svært få, om noen, TV'er har den oppløsningen. Konsoll+TV=Sant. Ihvertfall tradisjonelt sett. Men nå kommer altså XB1X med Freesync støtte, samtidig som det ikke er en eneste TV med Freesync på markedet.. Enda.. Man får monitorer med Freesync over HDMI i både 1080p og 4K utførelser. At 1440p versjonene også, da tilsynelatende, støtter Freesync over HDMI, er jeg ikke sikker på om er tilfellet. Men det kan altså se slik ut. Det gjør i så fall en monitor som denne ganske interessant til XB1X bruk. 32", "HDR" og Freesync (2). 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå