ItsVebs Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Noen andre som har forhåndsbestilt xbox one x med elite controlleren hos komplett? Hos meg står det "Bestilt, forventet inn på lager 8 november 2017, 1 stk.", hva står det hos dere? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Noen som vet når Elkjøp begynner å sende ut de nye konsollene? 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Finnes det noen liste over spill som er garantert i 4k. Den 7nov? Florerer med rykter og lister fra Forza 7 ikke er en day one 4k osv Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Finnes det noen liste over spill som er garantert i 4k. Den 7nov? Florerer med rykter og lister fra Forza 7 ikke er en day one 4k osv Forza blir ikke 4k på day one? Har lastet ned 4k updaten på noen gigz på min gamle xbox så alt er klart. Rart om det ikke skulle fungere med en gang. Lenke til kommentar
samco Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Finnes det noen liste over spill som er garantert i 4k. Den 7nov? Florerer med rykter og lister fra Forza 7 ikke er en day one 4k osvForza blir ikke 4k på day one?Har lastet ned 4k updaten på noen gigz på min gamle xbox så alt er klart. Rart om det ikke skulle fungere med en gang. 50giga? Det er størrelsen på 4k updaten jeg fikk ikke den på min One S med 4k enabled downloads. Kun Gears of war 4 sin 30 giga. Endret 31. oktober 2017 av samco Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Forza 7 har ikke fått 4k oppdatering Trykk LB + RB + view knappen samtidig for å sjekke om spill har fått xbox one X støtte X1xe true vist spill har fått Støtte, står false vist ikke Finnes det noen liste over spill som er garantert i 4k. Den 7nov? Florerer med rykter og lister fra Forza 7 ikke er en day one 4k osvForza blir ikke 4k på day one?Har lastet ned 4k updaten på noen gigz på min gamle xbox så alt er klart. Rart om det ikke skulle fungere med en gang. 2 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Noen som vet om Assassins creed sin 4k patch er klar den 7nov? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Skal være klar til den 7, ja. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 True that. Ikke dumt med en SSD ved siden av one x kanskje? Hva er da vitsen med en Xbox? Hvis man må kjøpe en harddisk ved siden av. Da er det like greit å kjøpe en PC så får man det akkurat slik man ønsker seg. Stemmer, glemte helt at det MÅTTE være enten eller. Beklager. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Noen som har sett noe om fifa og 4k hdr? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 4k og HDR støtte på FIFA 18 kom i går ? 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 4k og HDR støtte på FIFA 18 kom i går Oh, skippa patch notes etter jeg leste gameplay fixes. Var så sykt mye tekst. Som egentlig er bra av EA. De har vært over snittet vage med hva de patcher tidligere. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Forza 7 har ikke fått 4k oppdatering Trykk LB + RB + view knappen samtidig for å sjekke om spill har fått xbox one X støtte X1xe true vist spill har fått Støtte, står false vist ikke Finnes det noen liste over spill som er garantert i 4k. Den 7nov? Florerer med rykter og lister fra Forza 7 ikke er en day one 4k osvForza blir ikke 4k på day one?Har lastet ned 4k updaten på noen gigz på min gamle xbox så alt er klart. Rart om det ikke skulle fungere med en gang. Aha! Enablet 4K update og etterpå ville Forza laste ned 22GB eller noe lignende så var sikker på det var den Ordnet meg nettbank hos DNB for å sjekke om jeg hadde fått 20% avslag på xboxen, men der var det ikke trekt ei krone fra Mastercard. Så håper man får 20% selv om Power tilsynelatende venter med å trekke penger til dem har sendt den. Endret 1. november 2017 av Complexity Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Noen som har fått sporingsnr på sin Xbox One X? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Noen som har fått sporingsnr på sin Xbox One X? Ingenting her hvertfall, bestilte fra microsoftstore som trakk pengene igår. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Kommer hjem to dager etter launch! Håper ikke CDON roter til forsendelsen av min Scorpio nå Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) Ordnet meg nettbank hos DNB for å sjekke om jeg hadde fått 20% avslag på xboxen, men der var det ikke trekt ei krone fra Mastercard. Så håper man får 20% selv om Power tilsynelatende venter med å trekke penger til dem har sendt den. De trekker ikke før sending nei. Fikk beskjed at de sender 3.11, dvs at den sannsynligvis er hos meg på release. Da forrige sending fra dem var en Mandag og kom på Onsdag. Endret 1. november 2017 av cuberen Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Et og et halvt år siden scorpio ble først nevnt for oss, nå er vi 6 dager unna 2 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Så 547 dager med Scorpio hype og sånn ca 5 nyhetsartikler om den hver. eneste. dag. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Scorpio? Er ikke det en karakter i Mortal Kombat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå