Mr. Pants Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Tror den har kommet som energidrikk helt nylig. Mhm. De sluttet å selge den vanlige brusen for noen år siden. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) ^^ Du kan få den på Deli de Luca og 7-Eleven. Doritos selges også i vanlige dagligvarebutikker. Er det noen som gidder å oppsummere de beste spillene fra MS? Jeg gikk dessverre glipp av konferansen Endret 10. juni 2013 av Eksboks Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) ^^ Du kan få den på Deli de Luca og 7-Eleven. Doritos selges også i vanlige dagligvarebutikker. Er det noen som gidder å oppsummere de beste spillene fra MS? Jeg gikk dessverre glipp av konferansen EDIT: Glem det, stod ikke en dritt i den artikkelen Sakset fra den andre tråden: Oppsummering: 360: World of Tanks Ny 360-modell XBL Gold "Plus". To gratisspill i måneden. Max: Curse of Brotherhood Xbone: Metal Gear Solid 5 Kinect Sports Rivals Killer Instinct Below Forza Motorsport 5 Ryse: Son of Rome Quantum Break Project Spark Sunset Overdrive Witcher 3 Halo D4 Dead Rising 3 Minecraft Xbone Edition Crimson Dragon Xbone Titanfall. Endret 10. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Mye av det ser lovende ut, men overgår det Xbox Ones restriksjoner? 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ble imponert over MGSV. Ellers var det ikke noe som imponerte meg noe særlig, ut av det jeg har rukket å se i ettertid. Microsoft tok seg et par hakk opp ifra den kjipe starten de har hatt. Og det er absolutt en sjangse for at jeg velger XB1 foran PS4. Men den heller fortsatt rundt 55-60% mot PS4. Får se hva som skjer. Blir spennende fram til November! En ting er sikkert dog. Frister lite å betale 5k for den boksen. Da skal det isåfall følge med et par spill. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Mye av det ser lovende ut, men overgår det Xbox Ones restriksjoner? Utrolig surt at man holdes tilbake og har en sur smak i munnen kun pga de teite restriksjonene. Hadde vi vært foruten dem så hadde dette vært fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) http://electronicthe...dition-detailed "The Xbox One will launch in twenty one markets around the world in November 2013, and every Xbox One system sold will include the new Xbox One" Håper Norge er en av 21 markedet Xbox One kommer til "Gamers who purchase a launch system will not only receive special packaging, but other exclusive features including a twelve month Xbox Live Gold membership." Bare der kan man spare 300kr på å skaffe Xbox One Day One om den dealen gjelder her også Endret 10. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Damn. Det frister litt. Tror jeg kommer til å avvente et kjøp til vi begynner å nærme oss release. Jeg har lyst til å lese mer om lanseringsspillene. Spesielt Ryse. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Hadde ikke Ryse hatt alt QTE eller finishing moves konstant hadde hele vært en bedre seanse. Man kunne se at det har vært et Kinect spill pga litt stive animasjoner. Ble faktisk overbevist at jeg skal skaffe neste Castlevania selvom det kommer til denne generasjon! Det jeg må vite mer om er ikke spillene, det er alt det andre med DRM. Har lest altfor mye negativt hos Neogaf. Som at man må ha Xbox live gold for å spille spill å mye annet ubesvarte spørsmål Men helt klart idag fokuserte dem på spill, men det var MGS V og Dead Rising 3 som tok helt av! MGS V er multiplatt og DR3 er nok en eksklusiv Endret 10. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Spennende å se om DR3 faktisk holder seg eksklusivt. Husker arcade-spillene solgte utrolig bra på Xbox Live av Dead Rising, så skjønner hvorfor MS punga ut for ekslusiviteten. Men nå har det ikke vært et nytt Dead Rising siden 2008 egentlig. Bare arcade-spill og en Capcom-style utgave av Dead Rising 2 med mer content. Tror at det er stor mulighet til at spillet holder seg eksklusivt til 360. Dead Rising 1 kom aldri ut til PS3, eller gjorde arcade-spillene. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Tror at det er stor mulighet til at spillet holder seg eksklusivt til 360. Dead Rising 1 kom aldri ut til PS3, eller gjorde arcade-spillene. Når du ser når dem viste DR3 så står det Microsoft Studios, så sjansen for at dette er en eksklusiv for Xbox One er stor DR3 er jo verdt en Xbox One alene. Digga DR1 så det gynger etter ^^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Alle Dead Rising-spillene er awsome (selv Off The Record). Så ikke Microsoft Studios-logoen på gameplay-traileren, så misset det der. Spent på hvordan et mørkere steg inn i Dead Rising-franchiset vil fungere. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Hahaha. Hehehe, det var det som skuffet litt med den traileren der. Men dæven så fet ellers Endret 10. juni 2013 av Argoniel Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Xbox One is $500 in US and £430 in England? Ok, £430 = $670, nice one. Hmm, noen som tørr tippe norsk pris? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) 4500kr vanlig pris, Elkjøp sin løp og kjøp pris dag 1 tilbud blir 3800-4000kr Synes det er ikke dyrt, da jeg kjøpte Samsung Galaxy S4 for 5400kr på lanseringsdagen og det er "bare" en mobil Endret 10. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 GTX 780 kortet mitt bikka jo 5k Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Killer Instinct rebooten blir utviklet av Double Helix Games. http://en.wikipedia.org/wiki/Double_Helix_Games Skeptisk... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Men faen. Derfor de bare så vidt nevnte det? De har vel bare mekket kjipe spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå