Mr_Spock Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Nå var det bra surround lyd i Gears 4 fra før, men Atmos var et klart løft. Dette blir spennende fremover!! Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Nå var det bra surround lyd i Gears 4 fra før, men Atmos var et klart løft. Dette blir spennende fremover!! Helt klart et must have spennende høst i møte. Atmos på Uhd har mye klarere dialog en andre lyd formater pluss mye mere rom fyllende lyd bilde. Blir spennende på spill framover. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Vet det sikkert er vanskelig å få til, men jeg krysser likevel fingrene for at SSX Tricky og SSX3 får Xbox One støtte. Savner arcade-aktige ekstremsportsspill. Av de mer realistiske alternativene håper jeg på Timesplitters 2/3 og Conker L&R. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Ninja Gaiden Black i 8K med Fullscreen? Rått! Team Xbox er egentlig veldig smarte her. Ingen har laget en OG Xbox emulator med støtte for forbedringer, men de gjør det selv og vil faktisk tjene litt penger på det. Får de emulert mange 360 spill i 4K så blir det enda bedre, der er det heller ingen emulator som har kommet bra igang. PS2,PS3,Wii og WiiU emulator har allerede kommet bra igang eller veldig langt. Endret 23. oktober 2017 av cuberen Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Og xbox blir levert med en HDMI-kabel som er sertifisert til å klare 4k UHD 4:4:4 Selv har jeg også erfaringer med billigkabler som klarer å levere bilde hvor en monster eller supra ikke har klart det. Så det er forskjell på HDMI-kabler, ikke alltid er dyrest best. Men en ting er sikkert. Klarer ikke kabelen jobben ender det med null bilde. Ikke et "litt dårligere bilde". Dårlig sertifisering i så fall. Internett er fullt av folk som har fikset sine display problemer med å kjøpe ny HDMI kabel til sin XB1S. Det vil være litt krise om Microsoft gjør samme tabben med XB1X. Og jo, 4:2:0 gir faktisk litt dårligere bilde. Enn 4:4:4.. Joda, ser den. Men jeg snakket om identisk signalstrøm. Altså vil en 4:4:4-strøm gi samme bilde på en billig som en dyr kabel. Om det er feil på kabelen XB1S sender med, så vil et bytte av den løse problemet. Det er ikke dermed gitt at en dyr kabel vil løse det bedre enn en billig en. Jeg har rikelig av billigkabler som klarer full båndbredde, og jeg har noen får dyre som ikke klarer det. Samt noen billige som ikke klarer det, og en del dyre som klarer det. Prøv kabel, og leverer den ønsket signalstrøm, bruk det alternativet som passer best lommeboken. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Virker rimelig «sensurert» konkurentens 4k forsøk nå Gud glad jeg solgte «sensurert» i tide Ja det er jo en maskin for barn ifølge deg som er så voksen. 4 Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Ms har satt konkurenten i en klemme nå om mot trekket er en ny gen konsoll kommer my first walkman produsenten først og Microsoft igjen kan kjøre over med specs .... Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Kommer hdmi 2.1 med loved free sync i 2018 blir det en liten ny 55» 2018 Oled gaming tv for Xbox one X gaming. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Dårlig sertifisering i så fall. Internett er fullt av folk som har fikset sine display problemer med å kjøpe ny HDMI kabel til sin XB1S. Det vil være litt krise om Microsoft gjør samme tabben med XB1X. Og jo, 4:2:0 gir faktisk litt dårligere bilde. Enn 4:4:4.. Joda, ser den. Men jeg snakket om identisk signalstrøm. Altså vil en 4:4:4-strøm gi samme bilde på en billig som en dyr kabel. Om det er feil på kabelen XB1S sender med, så vil et bytte av den løse problemet. Det er ikke dermed gitt at en dyr kabel vil løse det bedre enn en billig en. Jeg har rikelig av billigkabler som klarer full båndbredde, og jeg har noen får dyre som ikke klarer det. Samt noen billige som ikke klarer det, og en del dyre som klarer det. Prøv kabel, og leverer den ønsket signalstrøm, bruk det alternativet som passer best lommeboken. Jepp, da er vi faktisk helt enige. Som sagt så har jeg ikke krøpet til korset enda, men prøver Clas Ohlson kabelen. Men om den ikke funker, så lurer jeg på å bare gå for Monster'en selv om det er 2 000 Kr. Er grenser for hvor mye tid man kan bruke på dill. Og enkelte vil til og med ha det til at tid er penger. I så fall risikerer man fort at billig kablene blir svært dyre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 hvordan finner man ut om de kablene man har takler dette? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Ninja Gaiden Black i 8K med Fullscreen? Rått! Team Xbox er egentlig veldig smarte her. Ingen har laget en OG Xbox emulator med støtte for forbedringer, men de gjør det selv og vil faktisk tjene litt penger på det. Får de emulert mange 360 spill i 4K så blir det enda bedre, der er det heller ingen emulator som har kommet bra igang. PS2,PS3,Wii og WiiU emulator har allerede kommet bra igang eller veldig langt. 4K vel? Uansett: Cult classic Ninja Gaiden Black will be free for Xbox Game Pass subscribers Endret 23. oktober 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Nice. Han skrev x4 på S og x16 på X. 480*4=1920 (1080p) 480*16=7680 (8K:7680x4320) Blir det ikke sånn? Black er iallefall 480p som de fleste OG Xbox spilla, noen har mindre og noen få har 720p. Endret 23. oktober 2017 av cuberen Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 hvordan finner man ut om de kablene man har takler dette? To check your TV’s 4K and HDR capabilities, with your Xbox One S connected and on, double-tap the Xbox button on the controller to open the guide. Choose Settings > All settings > Display & sound, then choose Advanced video settings > 4K TV details. På PC kan man gå til der man bytter resolution (med Nvidia skjermkort ihvertfall) og prøve å velge en 4:4:4 oppløsning om den ikke er satt som det som standard. PC kan være litt mer tricky, en kabel som fungerer med XB1S er ikke garantert å fungere med PC. Forsåvidt andre veien også. HDMI spec sier noe om hvor høy spenningen skal være i kontakten. Ikke alle legger seg i øverste del av godkjent verdi. Og dermed vil de ikke kunne bruke like lange kabler som andre.. Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Nice. Han skrev x4 på S og x16 på X. 480*4=1920 (1080p) 480*16=7680 (8K:7680x4320) Blir det ikke sånn? Black er iallefall 480p som de fleste OG Xbox spilla, noen har mindre og noen få har 720p. Tja, 640*4 = 2560 og 480*4 = 1920. Så 1920p i 4:3-format blir vel mer riktig. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 NG Black støtter 16:9 Fullscreen. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) Ser bra ut altså! Jaggies er nesten helt borte. Endret 24. oktober 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Kanskje det har blitt nevnt allerede men Torsdag 26. til og med lørdag 28. Oktober får man 20% rabatt hos Power med MasterCard. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Kanskje det har blitt nevnt allerede men Torsdag 26. til og med lørdag 28. Oktober får man 20% rabatt hos Power med MasterCard. Står på vilkår at forhåndsbestilte varer ikke fungerer med tilbudet Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Nevnte jeg noe om forhåndsbestilling? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Tenkte på xbox one x ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå