Mala Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Gear of War 4 er faktisk veldig bra, bortsett fra noen uheldige "Horde-mode" sekvenser som jeg ikke finner givende i hele tatt. Var vel også grunnen til at jeg gav opp det forrige GeOW, som egentlig bare føltes som en grusom "Horde-mode" Gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Gear of War 4 er faktisk veldig bra, bortsett fra noen uheldige "Horde-mode" sekvenser som jeg ikke finner givende i hele tatt. Var vel også grunnen til at jeg gav opp det forrige GeOW, som egentlig bare føltes som en grusom "Horde-mode" Gleder meg til fortsettelsen. Fint å lese, egentlig greit å ha lave forventninger, blir som regel positivt overrasket da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Men du var vel litt mer glad i slike "horde-mode" biter? Hvor man satter opp automatikk våpen som plaffer ned innkommende fiender osv. Mener jeg leste noe slikt i en annen tråd ? Eller blander jeg? I så fall er det sikkert midt i blinken, og fungerer som ett greit krydder i spillet Endret 20. oktober 2017 av Mala Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Men du var vel litt mer glad i slike "horde-mode" biter? Hvor man satter opp automatikk våpen som plaffer ned innkommende fiender osv. Mener jeg leste noe slikt i en annen tråd ? Eller blander jeg? I så fall er det sikkert midt i blinken, og fungerer som ett greit krydder i spillet Stemmer bra det! Hmm, nå ble jeg interessert, kanskje fyre det opp i kveld, akkurat ferdig med Bioshock 2 og vil ha en liten pause før jeg fortsetter med Bioshock Infinite. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Moderatormelding Starter ut splittelsen av en drøss innlegg til PS4 vs. Xbox One tråden. Vennligst ikke fortsett diskusjonen i denne tråden men fortsett den heller i den riktige tråden etter splittelsen er ferdig. Når dette er gjort vil jeg oppdatere dette innlegget. Modereringen skal ikke diskuteres i tråden. Eventuelle tilbakemeldinger på moderering skal gjøres ved pm eller i tilbakemeldingskategorien. Edit: Moderatormelding Da er innleggene splittet ut til riktig tråd. Ble et totalt av 39 innlegg så om noen mener noen innlegg ikke burde bli flyttet eller noen som burde være med ikke kom med over ikke stuss med å fyre av en PM, kan fort gå litt fort i svingene på såpass massive splittinger. Endret 21. oktober 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Såee noen som vet noe inside info om Power kommer med DNB kampanjen neste uke eller om det ikke blir? Sitter med ett flunkende nytt mastercard (som det var ett mareritt å få hentet på postkontoret btw) klar til å bestille den nye xboxen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 shit må få bestilt selv, noen som vet noe om hvem som klarer levere? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Likte det nye xbox utseende som dukka opp her om dagen forresten. Var det denne UI`en som ble klaget så veldig på noen sider tilbake? Var veldig oversiktlig med riktig fokus imo. Må innrømme jeg ikke har surra veldig mye mer rundt i menyene enn å starte fifa 2-3 ganger men Lenke til kommentar
danielch Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Såee noen som vet noe inside info om Power kommer med DNB kampanjen neste uke eller om det ikke blir? Sitter med ett flunkende nytt mastercard (som det var ett mareritt å få hentet på postkontoret btw) klar til å bestille den nye xboxen. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Trenger ikke DNB kortet på Power for 20 prosenten.... Lenke til kommentar
danielch Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hva mener du? Man trenger et DNB mastercard for å få 20% avslag under DNB dager, jo. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Ser ut som X vil ha en egen oppstart skjerm.. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hva mener du? Man trenger et DNB mastercard for å få 20% avslag under DNB dager, jo. Nei da fikk over 20k i avslag på G6 Oled min uten DNB master kort trenger ikke kortet. Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Håper å få til samme dealen et år på en 77»wall paper Oled når rette tvn kommer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Om du har så mye penger å svi av og er spill interisert. Så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å holde på med dette konsoll greiene samco? Du kunne jo fått utnytta TV ditt mye mer og fått spill som ser milevis bedre en hva Xbox One X noen gang kommer til å klare. Vet ikke om du noengang har sett en high-end PC på et slikt TV? Det er noe heeeelt ana en hva disse konsollene kan og noen gang vil klare. Dem fleste kjøper jo en konsoll pga det er et kompromiss dem enten må eller velger å ta.... Endret 21. oktober 2017 av LarZen 2 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hva mener du? Man trenger et DNB mastercard for å få 20% avslag under DNB dager, jo. Nei da fikk over 20k i avslag på G6 Oled min uten DNB master kort trenger ikke kortet. Det er ikke noe å hente på spillkonsoller i den forstand, med mindre du kjøper konsollen som en del av en større pakkepris. Det går litt på hva butikkene har av marginer på produktet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hva mener du? Man trenger et DNB mastercard for å få 20% avslag under DNB dager, jo. Nei da fikk over 20k i avslag på G6 Oled min uten DNB master kort trenger ikke kortet. Kan selvfølgelig prute på varer ja. Fikk og 20% når jeg handlet hvitevarer på Elkjøp. Men på forhåndsbestilling av en ny konsoll er det neppe noe å hente. Så greit å benytte DNB tilbudet da. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Hva mener du? Man trenger et DNB mastercard for å få 20% avslag under DNB dager, jo.Nei da fikk over 20k i avslag på G6 Oled min uten DNB master kort trenger ikke kortet. Kan selvfølgelig prute på varer ja. Fikk og 20% når jeg handlet hvitevarer på Elkjøp. Men på forhåndsbestilling av en ny konsoll er det neppe noe å hente. Så greit å benytte DNB tilbudet da. Helt riktig Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Ingen pruting bare en fast kunde Lenke til kommentar
danielch Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Ingen pruting bare en fast kunde Du må gjerne prøve, men jeg har mine tvil. Endret 21. oktober 2017 av danielc^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå