Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Gear of War 4 er faktisk veldig bra, bortsett fra noen uheldige "Horde-mode" sekvenser som jeg ikke finner givende i hele tatt. Var vel også grunnen til at jeg gav opp det forrige GeOW, som egentlig bare føltes som en grusom "Horde-mode"

Gleder meg til fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gear of War 4 er faktisk veldig bra, bortsett fra noen uheldige "Horde-mode" sekvenser som jeg ikke finner givende i hele tatt. Var vel også grunnen til at jeg gav opp det forrige GeOW, som egentlig bare føltes som en grusom "Horde-mode"

Gleder meg til fortsettelsen.

Fint å lese, egentlig greit å ha lave forventninger, blir som regel positivt overrasket da :)

Lenke til kommentar

Men du var vel litt mer glad i slike "horde-mode" biter? Hvor man satter opp automatikk våpen som plaffer ned innkommende fiender osv. Mener jeg leste noe slikt i en annen tråd ? Eller blander jeg? I så fall er det sikkert midt i blinken, og fungerer som ett greit krydder i spillet :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Men du var vel litt mer glad i slike "horde-mode" biter? Hvor man satter opp automatikk våpen som plaffer ned innkommende fiender osv. Mener jeg leste noe slikt i en annen tråd ? Eller blander jeg? I så fall er det sikkert midt i blinken, og fungerer som ett greit krydder i spillet :)

Stemmer bra det! Hmm, nå ble jeg interessert, kanskje fyre det opp i kveld, akkurat ferdig med Bioshock 2 og vil ha en liten pause før jeg fortsetter med Bioshock Infinite.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Starter ut splittelsen av en drøss innlegg til PS4 vs. Xbox One tråden. Vennligst ikke fortsett diskusjonen i denne tråden men fortsett den heller i den riktige tråden etter splittelsen er ferdig. Når dette er gjort vil jeg oppdatere dette innlegget.

Modereringen skal ikke diskuteres i tråden. Eventuelle tilbakemeldinger på moderering skal gjøres ved pm eller i tilbakemeldingskategorien.

Edit:

Moderatormelding

Da er innleggene splittet ut til riktig tråd. Ble et totalt av 39 innlegg så om noen mener noen innlegg ikke burde bli flyttet eller noen som burde være med ikke kom med over ikke stuss med å fyre av en PM, kan fort gå litt fort i svingene på såpass massive splittinger.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Likte det nye xbox utseende som dukka opp her om dagen forresten. Var det denne UI`en som ble klaget så veldig på noen sider tilbake? 

Var veldig oversiktlig med riktig fokus imo. Må innrømme jeg ikke har surra veldig mye mer rundt i menyene enn å starte fifa 2-3 ganger men :p 

Lenke til kommentar

Om du har så mye penger å svi av og er spill interisert. Så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å holde på med dette konsoll greiene samco? Du kunne jo fått utnytta TV ditt mye mer og fått spill som ser milevis bedre en hva Xbox One X noen gang kommer til å klare. 

Vet ikke om du noengang har sett en high-end PC på et slikt TV? Det er noe heeeelt ana en hva disse konsollene kan og noen gang vil klare. Dem fleste kjøper jo en konsoll pga det er et kompromiss dem enten må eller velger å ta....

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva mener du? Man trenger et DNB mastercard for å få 20% avslag under DNB dager, jo.

Nei da fikk over 20k i avslag på G6 Oled min uten DNB master kort trenger ikke kortet.

Det er ikke noe å hente på spillkonsoller i den forstand, med mindre du kjøper konsollen som en del av en større pakkepris. Det går litt på hva butikkene har av marginer på produktet. 

Lenke til kommentar

Hva mener du? Man trenger et DNB mastercard for å få 20% avslag under DNB dager, jo.

Nei da fikk over 20k i avslag på G6 Oled min uten DNB master kort trenger ikke kortet.

Kan selvfølgelig prute på varer ja. Fikk og 20% når jeg handlet hvitevarer på Elkjøp.

Men på forhåndsbestilling av en ny konsoll er det neppe noe å hente. Så greit å benytte DNB tilbudet da.

Lenke til kommentar

Kan selvfølgelig prute på varer ja. Fikk og 20% når jeg handlet hvitevarer på Elkjøp.

Men på forhåndsbestilling av en ny konsoll er det neppe noe å hente. Så greit å benytte DNB tilbudet da.

Helt riktig :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...