Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Fikk Evil Within 2 i dag, men venter med å spille det. :) 

Synes du skal spille det nå å gi oss tilbakemelding på ytelsen :p Evil Within 1 var borderline uspillbart på alle plattformer inkludert PC så hadde vært spennende å se om Tango Gameworks lærte noe av den fiaskoen. Bethesda har satt review embargo til 12. Oktober så kan jo lure på om de har noe å skjule.

Har hatt 48 timer smerte helvte i en tann med bakterie i må vente til det er borte.

Kan du ikke få noen fine piller hos lege? De jeg fikk etter operasjonen var veldig kjekke

Har det :) nesten ikke smerter nå 

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox One's Original Xbox Backwards Compatibility Is Still Coming In 2017 - Phil Spencer also teases something related to Xbox One X.

"We're close, we're really close," Spencer said when asked for the status of Xbox backwards compatibility. "I have a little dashboard I go to and I can see all the games [and] where they are in getting approvals in the pipeline. I know the games that are coming for the original Xbox but I don't think we've announced them all. We have to do this in partnership with partners, but we're still on track. I feel really good. The games look great."

"There's some stuff we're going to talk about in that space in terms of how compatibility's going to work on Xbox One X specifically that I think people will find pretty interesting."

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle hvor du kjøper det så lenge det er på XBox eller W10 Storen.

Men hvordan sjekker pc-en at du fortsatt har spillet til Xbox?

Scenario.

Jeg kjøper spillet på plate til Xbox One.

Windows 10 merker jeg har kjøpt spillet, laster ned til pc også.

Jeg selger Xbox-disken på finn.no. Får nesten alle pengene igjen.

Hvordan sjekker da Windows 10 at jeg fortsatt har spillet til Xbox eller ikke?

Lenke til kommentar

@LarZen. Haha, er hardcore hjernevaska Xbox fanboy du ser jeg på N4G ifølge de rabiate PS fanboysa som ikke takler at du sier noe positivt om Phil Spencer og Xbox :D Føler trangen til å forsvare deg der men prøver kommentere så lite som mulig da hele den jævla plassen er ett minefelt med rabiate og patologisk lyvende PSfanboys som har null selvinnsikt eller grep i virkeligheten. Er skikkelig utmattende å både lese eller kommentere på noe som helst der uten å bli revet i fillebiter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...