MR SPEED Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Fikk Evil Within 2 i dag, men venter med å spille det. Synes du skal spille det nå å gi oss tilbakemelding på ytelsen Evil Within 1 var borderline uspillbart på alle plattformer inkludert PC så hadde vært spennende å se om Tango Gameworks lærte noe av den fiaskoen. Bethesda har satt review embargo til 12. Oktober så kan jo lure på om de har noe å skjule. Har hatt 48 timer smerte helvte i en tann med bakterie i må vente til det er borte. Kan du ikke få noen fine piller hos lege? De jeg fikk etter operasjonen var veldig kjekke Har det nesten ikke smerter nå Endret 12. oktober 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Xbox One's Original Xbox Backwards Compatibility Is Still Coming In 2017 - Phil Spencer also teases something related to Xbox One X. "We're close, we're really close," Spencer said when asked for the status of Xbox backwards compatibility. "I have a little dashboard I go to and I can see all the games [and] where they are in getting approvals in the pipeline. I know the games that are coming for the original Xbox but I don't think we've announced them all. We have to do this in partnership with partners, but we're still on track. I feel really good. The games look great." "There's some stuff we're going to talk about in that space in terms of how compatibility's going to work on Xbox One X specifically that I think people will find pretty interesting." Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Har det nesten ikke smerter nå Er du klar for Evil Within 2 da? ca 6 timer til det unlockes på steam for meg Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Har det nesten ikke smerter nå Er du klar for Evil Within 2 da? ca 6 timer til det unlockes på steam for meg Nei spiller nå Wolfenstein: The New Order Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Endret 12. oktober 2017 av LarZen 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Veldig godt forklart av MS. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Er favour quality checkerboard? Den høres igrunn ut som den beste moden der, om man vil ha grafisk snæx. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Har det nesten ikke smerter nå Er du klar for Evil Within 2 da? ca 6 timer til det unlockes på steam for meg Er vell 4 timer ikke 6 timer da. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Vel hvis Steam ikke lyver til meg så er det nå 2 timer igjen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Vel hvis Steam ikke lyver til meg så er det nå 2 timer igjen Sorry. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Når det kommer til Play Anywhere titler så er det samme hvor man kjøpe det, eller må man kjøpe på Xbox for og få begge plasser? Ser at Shadow of War er tilgjengelig som Play anywhere tittel på Windows 10 store, litt interessert i og kjøpe det der. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Spiller ingen rolle hvor du kjøper det så lenge det er på XBox eller W10 Storen. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Spiller ingen rolle hvor du kjøper det så lenge det er på XBox eller W10 Storen. Men hvordan sjekker pc-en at du fortsatt har spillet til Xbox? Scenario. Jeg kjøper spillet på plate til Xbox One. Windows 10 merker jeg har kjøpt spillet, laster ned til pc også. Jeg selger Xbox-disken på finn.no. Får nesten alle pengene igjen. Hvordan sjekker da Windows 10 at jeg fortsatt har spillet til Xbox eller ikke? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Play anywhere fungerer kun hvis du har kjøpt det digitalt på enten Xbox eller Windows. Enda en ulempe med fysisk desverre. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Faen er det med det jevla suppehue av et spill, ser det står jeg ikke kan installere evil within 2 da for er ikke 13 påstår den dusten av et spill ja ja prøver i morgen Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Har du greid å aktivere foreldrekontroll eller noe? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 @LarZen. Haha, er hardcore hjernevaska Xbox fanboy du ser jeg på N4G ifølge de rabiate PS fanboysa som ikke takler at du sier noe positivt om Phil Spencer og Xbox Føler trangen til å forsvare deg der men prøver kommentere så lite som mulig da hele den jævla plassen er ett minefelt med rabiate og patologisk lyvende PSfanboys som har null selvinnsikt eller grep i virkeligheten. Er skikkelig utmattende å både lese eller kommentere på noe som helst der uten å bli revet i fillebiter. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Hehe! Ja N4G sitt kommentar felt er helt på tryne med fanboys. Skjønner ikke helt hvorfor jeg gidder egentlig... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Spencer har jeg mistet totalt sansen for, så nå er det igrunn ingen personer i industrien jeg liker spesielt godt (om man ser bort ifra endel utviklere). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Hehe! Ja N4G sitt kommentar felt er helt på tryne med fanboys. Skjønner ikke helt hvorfor jeg gidder egentlig... N4G og ITavisen er vel ganske likt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå