Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker heller 300,- hos cdkeys.com ;)

Er de seriøse, hva jeg mener ikke er stjålet cd key der. takk for tipset :D

Har de siste årene omtrent bare handlet keys derifra til Steam og Xbox, og alle har fungert utmerket.

Man kan finne discount codes på nettet og som ofte gjør det enda billigere.

Lenke til kommentar

Tenker heller 300,- hos cdkeys.com ;)

Er de seriøse, hva jeg mener ikke er stjålet cd key der. takk for tipset :D

Har de siste årene omtrent bare handlet keys derifra til Steam og Xbox, og alle har fungert utmerket.

Man kan finne discount codes på nettet og som ofte gjør det enda billigere.

Takk for svaret.

Lenke til kommentar

Angående stjålne CDkeys på slike sider- Ja det kan være skje, men tror det er mer utbredt på disse andre sidene som G2A og Kinguin og en haug andre jeg ikke husker navnet på som er en og samme butikk og som lar brukere selge sine egne keys. Det er ingen kontroll på hvor disse brukerne faktisk har fått keysene fra og ofte har de kjøpt mange keys med stålne kredittkort og dumpet de på disse sidene til spotpriser. I de fleste tilfeller så går kjøpet greit og man får ikke problemer, men risikoen er alltid der og hvis disse keysa blir sporet tilbake til å faktisk være skaffet på ulovlig vis så kan Steam, Origin, MS, Sony og resten av disse bedriftene gjøre keyen og spillet invalid og i verste fall går det ut over deg som kjøper at de faktisk banner deg og kontoen din direkte. Man kan få disse bansa reversert hvis man forteller at det var key som var kjøpt fra slike sider og du har bevis, men ikke alltid. Spillet får du neppe tilbake og pengene er tapt.

cdkeys.com skal være legit og trygt, men man kan jo begynne lure når de kan selge helt nye spill til under halv pris av alle andre butikker. Blir uansett Evil Within 2 på meg derfra :D

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Fikk Evil Within 2 i dag, men venter med å spille det. :) 

Synes du skal spille det nå å gi oss tilbakemelding på ytelsen :p Evil Within 1 var borderline uspillbart på alle plattformer inkludert PC så hadde vært spennende å se om Tango Gameworks lærte noe av den fiaskoen. Bethesda har satt review embargo til 12. Oktober så kan jo lure på om de har noe å skjule.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Synes du skal spille det nå å gi oss tilbakemelding på ytelsen :p Evil Within 1 var borderline uspillbart på alle plattformer inkludert PC så hadde vært spennende å se om Tango Gameworks lærte noe av den fiaskoen. Bethesda har satt review embargo til 12. Oktober så kan jo lure på om de har noe å skjule.

Har hatt 48 timer smerte helvte i en tann med bakterie i må vente til det er borte.

Lenke til kommentar

du skal spille det nå å gi oss tilbakemelding på ytelsen :p Evil Within 1 var borderline uspillbart på alle plattformer inkludert PC så hadde vært spennende å se om Tango Gameworks lærte noe av den fiaskoen. Bethesda har satt review embargo til 12. Oktober så kan jo lure på om de har noe å skjule.

Det gjelder alle Bethesda-spill nå, uten unntak. Helt idiotisk. 

Lenke til kommentar

Ja sant det, det er jo helt tilbakestående. Bethesda pleide gi meg positive frysninger nedover ryggen når jeg så logoen i nyhetsmedia for jeg visste noe stort skulle bli annonsert eller hintet til. Nå biter man nesten negler av nervøsitet istedet å lurer på hva faen de skal fucke til, melke ihjel eller hva slags idiotiske utsagn de skal komme med istedet.

Lenke til kommentar

Har hatt 48 timer smerte helvte i en tann med bakterie i må vente til det er borte.

Du har min dypeste sympati.

Tannpine får resten av verden til å stå stille.

En klarer knapt nok glede seg over noe, og føler alle andre har det bedre.

Håper det går raskt over og at du kan nyte spillene igjen snart.

Lenke til kommentar

Du har min dypeste sympati.

Tannpine får resten av verden til å stå stille.

En klarer knapt nok glede seg over noe, og føler alle andre har det bedre.

Håper det går raskt over og at du kan nyte spillene igjen snart.

Takk Tor.

Lenke til kommentar

Kan du ikke få noen fine piller hos lege? De jeg fikk etter operasjonen var veldig kjekke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...