Colin. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Er du på gli til PS4? Isåfall, hvorfor ikke? Ingen spill jeg vil ha til den konsollen, foreløbig. Dessuten har ikke Sony overbevist meg om at de er seriøse, mtp PSN-skandalen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Necro: Jeg kjenner dessverre ikke til han duden godt nok til å vite at han har rett på rykter. Et forum har uansett ikke noen form for kvalitetssikring av informasjon, derav tar jeg det med en klype salt og heller forholder meg til mer offisielt hold. Nå får vi nok mange svar i kveld som er relevante med tanke på kjøp. Dette er en person som har lekket info siden 2004, som sagt, og som har hatt rett sånn ca. 100% av tiden. Dette på et forum som ikke godtar gmail, hotmail. yahoo og slike mailadresser, og hvor man blir instabannet om man kommer med falske rykter. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Selvfølgelig så gjør dette han mer troverdig, men som regel når ting kommer ut på nettet så forvrenges sannheten. Men er det han selv eller brukere igjennom han som har lekket dette? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Leste akkurat noen nye rykter om at DRM kommer til begge konsollene, og er verre enn vi tror. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Ingen spill jeg vil ha til den konsollen, foreløbig. Dessuten har ikke Sony overbevist meg om at de er seriøse, mtp PSN-skandalen. Har du PS3? Kommer garantert noen oppfølgere derifra, utrolig mange fantastiske eksklusiver. Dessuten innehar Sony ekstremt mange talentfulle utviklerstudioer og fokuset på spill av høy kvalitet er stort, svært mye bedre en Microsoft spør du meg Skjønner hva du mener med PSN-skandalen, jeg er sikker på at Sony har lært på alle måter av det. Kunne det ikke liksågodt ha skjedd Microsoft? Kanskje ikke, det vet jeg ikke noe om. Leste akkurat noen nye rykter om at DRM kommer til begge konsollene, og er verre enn vi tror. Ikke uventet, vi må bare forberede oss på det verste, kan bli stygt. Endret 10. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Oh, you gotta be kidding me...Kinect Sports Rivals? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Leste akkurat noen nye rykter om at DRM kommer til begge konsollene, og er verre enn vi tror. Jeg leste akkurat noen rykter om at innlegget ditt hadde vært nyttigere om du faktisk sa noe om hva ryktene gikk ut på, og helst hvor du fant dem. Hvordan kan det blir verre enn det Microsoft har skissert, egentlig? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Selvfølgelig så gjør dette han mer troverdig, men som regel når ting kommer ut på nettet så forvrenges sannheten. Men er det han selv eller brukere igjennom han som har lekket dette? Han selv. Det ene av ryktene (World of Tanks) er nå bekreftet. Se, til å stole på. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg leste akkurat noen rykter om at innlegget ditt hadde vært nyttigere om du faktisk sa noe om hva ryktene gikk ut på, og helst hvor du fant dem. Hvordan kan det blir verre enn det Microsoft har skissert, egentlig? De har ingen kilder, annet enn folk som er på E3, som har hørt det av noen som har hørt det av noen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg har ikke fått med meg noe rykte om WoT, men sikkert spennende. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Ryktes at Xbox One lanseres i november! Endret 10. juni 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nå sa Gametrailers på Twitter at Xbox One kommer i november. Geoff Keighley for å være helt presis. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg har ikke fått med meg noe rykte om WoT, men sikkert spennende. Jeg postet en lang liste som han kom med før i dag/natt, og det ene av de ryktene var at Spencers hemmelige spill (til 360) var World of Tanks, og det er nå bekreftet. Som jeg skrev, det er troverdige rykter, men folk ler fremdeles av det. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) TitanFall blir eksklusivt for Xbone, X360 og PC i 1 år. Tipper på mye tidseksklusivitet. Endret 10. juni 2013 av fantomena Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Gull verdt for MS det. Om man må vente 1 år for å spille noe så er det sikkert mange som tenker "Faen, det gidder jeg ikke". Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Edge bekrefter at Microsoft har samarbeid med Doritos og Dew. Forvent mye morsom reklame på Xbox Live. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Blir nok ikke så mye slik reklame her på berget dog. Vi har jo hverken doritos eller mountain dew i butikkene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Vi har Mountain Dew her jo. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Vi har Mountain Dew her jo. Ikke den vanlige? Jeg har ikke sett den her på Sunnmøre iallefall. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ikke den vanlige? Jeg har ikke sett den her på Sunnmøre iallefall. Tror den har kommet som energidrikk helt nylig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå