Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle strengt tatt fått med Shadow of War, South Park, Evil Within 2 OG Assassins Creed Origins til den prisen :p

Speaking of... 3 Dager til Evil Within og 7 dager til South Park! Kommer ikke til å kjede meg de neste 2 ukene ser jeg, og ikke lenge etter det kommer ACO og Wolfenstein  :w00t: Bir ikke Shadow of War på meg da jeg visstnok er den eneste i verden som syntes det første var smertefullt kjedelig.

Blir muligens å skyte seg i foten igjen også å kjøpe Destiny 2 på PC også hvis flere av kompisene skal ha det. Til slutt så er det Mario Odyssey da... Fy faen det frister å fiste inn en bestilling på en Switch nå men jeg bare VET at dagen etter returretten går ut på Switchen så annonserer Nintendo en Switch MK2 som driter totalt over originalen.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg gidder å spille det nye selv. Mange kvaliteter i det første altså, men mer open-world gameplay nå så spyr jeg.

Det nye Wolfenstein ser jeg mektig frem til, trenger slikt gameplay nå altså :wee: Ser jo så røskete fett ut også!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvor mange har egentlig en 2TB Xbox One? Trodde de fleste hadde 500GB eller 1TB og at 2TB versjonen var begrenset?

Det lurer jeg også på.

Måtte google XBox One S 2TB. Og stort sett er det kun noen får Special Editions som har 2TB

500GB er den vanligste utgaven av Xbox One S, og det var noen med 1TB.

Men stort sett er det 500GB som selges enda.

Hvor mange har egentlig en 2TB Xbox One? Trodde de fleste hadde 500GB eller 1TB og at 2TB versjonen var begrenset?

Det lurer jeg også på.

Måtte google XBox One S 2TB. Og stort sett er det kun noen får Special Editions som har 2TB

500GB er den vanligste utgaven av Xbox One S, og det var noen med 1TB.

Men stort sett er det 500GB som selges enda.

2tb versjonen var day one versjonen av Slim S i hvit utførelse, samt special editions som Halo boxen. Endret av samco
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg gidder å spille det nye selv. Mange kvaliteter i det første altså, men mer open-world gameplay nå så spyr jeg.

Det nye Wolfenstein ser jeg mektig frem til, trenger slikt gameplay nå altså :wee: Ser jo så røskete fett ut også!

Xbox eller pc du kjøper spillet Wolfenstein til, her blir på pc. fikk du bare med 1 spill, sist gang jeg kjøpte skjermkort fikk jeg med 2 til 3 spill, ps det er før den første xboxen da.

Lenke til kommentar

Har du først tatt skrittet inn i seriøs PC gaming Mala så kommer alle konsollene dine til å samle støv heretter og vil kun bli brukt til eksklusiver og kanskje competive gaming hvis du har like lav toleranse for cheaters som meg :D Er man først blitt vandt til høyere framerates og grafikk som kan ligge foran med 1-2 konsollgenerasjoner så er det nesten umulig å gå tilbake på noe dårligere. Det var i alle fall min erfaring :p

Lenke til kommentar

Skulle strengt tatt fått med Shadow of War, South Park, Evil Within 2 OG Assassins Creed Origins til den prisen :p

Speaking of... 3 Dager til Evil Within og 7 dager til South Park! Kommer ikke til å kjede meg de neste 2 ukene ser jeg, og ikke lenge etter det kommer ACO og Wolfenstein  :w00t: Bir ikke Shadow of War på meg da jeg visstnok er den eneste i verden som syntes det første var smertefullt kjedelig.

Blir muligens å skyte seg i foten igjen også å kjøpe Destiny 2 på PC også hvis flere av kompisene skal ha det. Til slutt så er det Mario Odyssey da... Fy faen det frister å fiste inn en bestilling på en Switch nå men jeg bare VET at dagen etter returretten går ut på Switchen så annonserer Nintendo en Switch MK2 som driter totalt over originalen.

Mitt har blitt sendt Evil Within 2 fra gamezone.

Lenke til kommentar

Ja det var mange gode følelser i forbindelse med tidlig levering og Absoluttspill.no i Xbox 360/PS3 tiden. Husker dere den siden? Fantastisk service og leveringstid, så plutselig gikk det til helvete med leverandøren og så gikk det vel nedover med siden rimelig kjapt.

:(

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Husker absoluttspill ja og de leverte bra. Men synes gamezone har vært like bra egentlig og har faktisk fått ett par spill av de 1 uke før release men de har altid vært litt i overkant dyre selv om de prismatcher hvis man ber om det. Likte ikke helt at de driver med scalper-priser på NES og SNES classic derimot..

EDIT: Blast from the past :D

i5w4PAK.jpg

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...