Megaoctane Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg fikk beskjed fra gamestop at man får 1.900kr for Xbox One S 2TB..... Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg fikk beskjed fra gamestop at man får 1.900kr for Xbox One S 2TB..... da er du ikke level 3 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Level 3 bonus er vel bare +10%? Så selv med den bonusen så ville Megaoctane "bare" fått 2090kr. Synes uansett det er en bra trade-in verdi 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Skulle fyre opp Halo 5 igjen som jeg trodde stod i Xboxen men der var det visst Blue Dragon disk 1 som satt istedet, det betyr at Halo 5 disken min nå ligger i Blue Dragon coveret som ligger i en eske en eller annen plass nederst og lengst inn i Chlas Ohlson flytteeske haugen som står i stua her som består av rundt 30 esker... Begynner angre på at jeg slo til på den trade-in digital mot fysisk kopi tjenesten Microsoft tilbydde alle kjøpere av Collectors Edition 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvor mange har egentlig en 2TB Xbox One? Trodde de fleste hadde 500GB eller 1TB og at 2TB versjonen var begrenset? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Skulle fyre opp Halo 5 igjen som jeg trodde stod i Xboxen men der var det visst Blue Dragon disk 1 som satt istedet, det betyr at Halo 5 disken min nå ligger i Blue Dragon coveret som ligger i en eske en eller annen plass nederst og lengst inn i Chlas Ohlson flytteeske haugen som står i stua her som består av rundt 30 esker... Begynner angre på at jeg slo til på den trade-in digital mot fysisk kopi tjenesten Microsoft tilbydde alle kjøpere av Collectors Edition Blue Dragon - episk! Også den beste battle music ever: Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Kom helt ærlig aldri så langt så jeg har bare ett par timer played, men ikke fordi det var dårlig eller noe sånn. Endte bare med å spille andre ting som fristet mer Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Det kom en del fantastiske JRPG til Xboxen, dette var et av de, har rundet det to ganger, men det er en stund siden, er usikker på hvor mye det ville fenget i dag. Kanskje best å ikke vite. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Ja jeg spilte Lost Odyssey som jeg syntes var helt fantastisk, men det kom til et punkt på disc 3 (om jeg ikke husker feil) hvor jeg var nødt til å grinde lvls for å kunne progresse siden enemies og bosser var mye høyere lvl enn meg. Jeg takler ikke slik grinding overhodet så da møtte jeg veggen desverre. Travel themet i spillet fikk jeg derimot på hjernen og kan plutselig sitte plystre på rett som det er den dag i dag Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvor mange har egentlig en 2TB Xbox One? Trodde de fleste hadde 500GB eller 1TB og at 2TB versjonen var begrenset? Det lurer jeg også på. Måtte google XBox One S 2TB. Og stort sett er det kun noen får Special Editions som har 2TB 500GB er den vanligste utgaven av Xbox One S, og det var noen med 1TB. Men stort sett er det 500GB som selges enda. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Ja jeg spilte Lost Odyssey som jeg syntes var helt fantastisk, men det kom til et punkt på disc 3 (om jeg ikke husker feil) hvor jeg var nødt til å grinde lvls for å kunne progresse siden enemies og bosser var mye høyere lvl enn meg. Jeg takler ikke slik grinding overhodet så da møtte jeg veggen desverre. Travel themet i spillet fikk jeg derimot på hjernen og kan plutselig sitte plystre på rett som det er den dag i dag Lost Odyssey er en annen favoritt ja, fantastisk spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Grunn nok alene til at jeg ikke gidder å gi det spillet en sjanse. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Dette er kødd, ikkesant? De kanke mene det der? Isåfall kan de brenne.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Ja jeg spilte Lost Odyssey som jeg syntes var helt fantastisk, men det kom til et punkt på disc 3 (om jeg ikke husker feil) hvor jeg var nødt til å grinde lvls for å kunne progresse siden enemies og bosser var mye høyere lvl enn meg. Jeg takler ikke slik grinding overhodet så da møtte jeg veggen desverre. Travel themet i spillet fikk jeg derimot på hjernen og kan plutselig sitte plystre på rett som det er den dag i dag Haha, ja endte reisen på (sikkert) samme sted på disc 3. Ett fantastisk spill det der, med mye deilig musikk og egentlig ett fengende kampsystem. Det var liksom dette spillet som NESTEN bikket meg over til å elske sjangeren. Men det munnpuleriet av grinding..det gidder jeg faen meg ikke altså. Synd i grunn, jeg kunne tenkt å få fullført LO en gang, men det skjer nok aldri. Og når det gjelder det themet der, jepp, dukker med jevne mellomrom opp i skallen og påfølgende plystring er ett faktum Nye AC ser forøvrig ut som ett gedigent langt og stort gjesp. 4K grafikk kan ikke endre noe på det for min del. Endret 9. oktober 2017 av Mala 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Godt det ikke bare var meg Spillet var jo så jævlig fengende også til tross for at jeg vanligvis ikke liker combatsystemet i slike spill. Tenker fortsatt at jeg skal runde det en vakker dag selv og da selvsagt fra der jeg sluttet spille, men bare tanken på å sette seg inn igjen i ett spill jeg ikke har rørt på 8+ år er ikke så veldig fristende. Her er forresten et cancelled 360 spill fra samme utvikler som faktisk så litt interessant ut. Synd MS droppet hardsatsingen sin på slike JRPGs men det er jo forståelig når japsene nekter kjøpe konsollene deres. Mistwalker har vel heller ikke rørt konsoller siden 2011 og er blitt en Android/iOS utvikler så kan vel se langt etter noen nye godtitler fra de. https://www.youtube.com/watch?v=EhF7tbd-D78 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 6 min igjen ??? The dark lord shall fall Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Synes faktisk AC:O ser interessant ut, spesielt at de drar inspirasjon av Dark Souls og lignende i battlesystemet (selvsagt vil det ikke bli like vanskelig). Men det ser kult ut. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Shadow of war imponerer nokk en gang ? Grafikken er ikke dårlig på Xbox one S med hdr heller ? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Spill som koster penger og har mikrotransaksjoner boycottes her i huset. Synd, for jeg likte det første spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå