LarZen Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Er vel 720p sikkert? Dem som går ifra XBO til XBOX og et 4K TV kommer til å få sjokk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Ja Battlefront 2 kommer til å se helt sinnsvakt bra ut på One X, da er nok PS4 Pro blurfesten i forhold Men kjøper Battlefront på PC i første omgang, for der ser det heeeelt rått ut 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Jesus for en blurfest Battlefront 2 beta er på One Måtte bare prøve for morro skyld siden jeg har hatt noen timer på de andre plattformene var nøyaktig dette jeg prata om ? tragisk Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Jesus for en blurfest Battlefront 2 beta er på One Måtte bare prøve for morro skyld siden jeg har hatt noen timer på de andre plattformene Har lært etterhvert at mange av spill på konsoll ser helt forferdelig ut kontra PC. Som jeg skrev sist. Grafikk og flyt er dag og natt. Prøvde for eksempel Fortnite en dag på konsoll etter PC. Uspillbart for min del. Forferdelig uskarpt bilde og elendig fps. SW lider nok av samme problemene jeg hadde på BF1. Blurry bilde er en grei beskrivelse Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Anbefales å oppgradere til en HDR tv ivertfall ,er som natt og dag forskjell fra nummer 6 med lyse og mørk detaljer... Nurbruring når sola kommer Jesus .... Har nok mye å si hva slags TV man har. HDR er ikke like bra på alle TV’er. Man blir nødt til å investere i en TV med høy nits. Review av Philips 6400 serie fra 2017: The set’s HDR compatibility is relatively low level. Given that the 55PUS6401 has a screen brightness of just 350nits, you’re not going to experience the same realistic highlights seen on high-end screens capable of 1000 nits plus. However, the image does look balanced and is capable of a reassuring twinkle. 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Battlefront 2 grafikken er jo rå på ps4pro. Samboeren kommenterte at hun ikke trodde det fantes så god grafikk, så hun var iallfall fasinert. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 ser ikke spesielt imponerende ut på pc hvertfall. trur det er mange grafikkinnstillinger som er låst. BF1 ser milevis bedre ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Battlefront 2 grafikken er jo rå på ps4pro. Samboeren kommenterte at hun ikke trodde det fantes så god grafikk, så hun var iallfall fasinert. Veldig stor forskjell mellom Pro og One S utgaven altså, nå har jeg kun testet på en 1080p TV. Men ja, bedre flyt,effekter og høyere oppløsning. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Veldig kul app:D For dere som vil ha themes som beveger seg slik som på ps4, så last ned theme my xbox appen Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Når kommer Xbox Project ut? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Når kommer Xbox Project ut? 7 November. Under en måned til nå med en hel dag... 2 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 ser ikke spesielt imponerende ut på pc hvertfall. trur det er mange grafikkinnstillinger som er låst. BF1 ser milevis bedre ut. Synes grafikken så megst bra ut på pc, alt ultra. Om jeg ikke kjøper Xbox X så går jeg all inn for pc. Forrnite var dråpen på konsollen for min del. Småhakker konstant og ikke noe god grafikk. Mye bedre på pc Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Nærmer seg et gjennsyn med mordor straks ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hva syns du hittil om spillet? Er det som 1ern, bare arcade run-and-gun? Er det en egen modus for førsteperson? 1ern ble jo kjedelig etter at forelskelsen over grafikken var over Ganske like vil jeg si. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Vet vi om GameStop kommer til å kjøre noen bra innbytte-deals for X? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Det glemte jeg å spørre om når jeg plukket opp SNES Mini! Har uansett slått fra meg planer om å handle One X foreløpig da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Har det kommet noen gode hdr pc skjermer (32“+ ultra wide)? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Vet vi om GameStop kommer til å kjøre noen bra innbytte-deals for X? Var innom lokal gamestop nylig, de har fått en mail hvor det står mer info om dette kommer fortløpende. Så ja det vil bli en inbytte deal, han slo inn koden på mitt navn i systeme, å d virket som jeg skulle få 2700kr for min x1s 2tb i inbytte mot X. Dette er mildt sakt en fantastisk deal ? Endret 8. oktober 2017 av Matsern117 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 2700?? Hvis det stemmer så er det jo helt sinnssykt bra deal og er ikke det like mye som One S 2TB kostet ny da? I USA får man bare 150 Dollar (ca 1200kr) for en One S 1TB i innbytte mot en One X, og vanligvis får amerikanerne bedre trade-in deals enn andre land. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 2700?? Hvis det stemmer så er det jo helt sinnssykt bra deal og er ikke det like mye som One S 2TB kostet ny da? I USA får man bare 150 Dollar (ca 1200kr) for en One S 1TB i innbytte mot en One X, og vanligvis får amerikanerne bedre trade-in deals enn andre land. jepp, du får 2090 kr for xbox one s 2 tb uten å trade e i konsoll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå