Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Hva syns du hittil om spillet? Er det som 1ern, bare arcade run-and-gun? Er det en egen modus for førsteperson?

1ern ble jo kjedelig etter at forelskelsen over grafikken var over

jeg synes 1ern var bedre, selve feeln i spille treffer ikke meg helt. føler det er bare rot å lite system på det som skjer i forhold til objectiven, hadde problemer med å fatte om det var bots eller spillere jeg møtte, fant senere ut at det var spillere da xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Microsoft’s Penello: We Didn’t Want To Distract Developers with VR This Year; We Learned from Kinect

"There’s still a tonne of experimentation in VR. That’s not designed to be a backhanded statement. There are obviously consumer products. Moving the problem into the display of your goggles versus the limits of the TV was a result of some of the 3D TV challenges. But VR has so much potential. Is it a viable consumer product? For a certain size of audience.

We learned with Kinect and the Wii that just translating a typical game experience to VR is not a winning strategy. It’s the oddball VR-specific stuff that makes it sing. It wasn’t something we wanted to distract developers with this year."

Lenke til kommentar

Samboeren bruker ofte kinect til trening med Dance Central. Fungerer veldig bra, og håper jeg får med med spillet og kinect til den nye xboxen.

Du må ha Kinect adapter kit i så fall. Microsoft har gitt det bort til nåværende eiere av Kinect som kan dokumentere kjøp av XB1S. Men vet ikke hvor lenge de gjør det, om de kommer til å gjør det samme med XB1X, eller om de allerede har kuttet det ut. Jeg gjorde det med min XB1S, og fikk adapteren i posten en liten stund senere..

Endret av Gabri3L
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ellers har jeg hatt en runde med PS4 Pro, Horizon Zero Dawn og Uncharted 4, begge i 4k HDR - fantastisk! Ble smått rørt av slutten på Uncharted 4, snufs.

Men det er faktisk godt å være tilbake på xbox med Titanfall 2 - mest på grunn av den deilige elite controlleren. 

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...