Matsern117 Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Hva syns du hittil om spillet? Er det som 1ern, bare arcade run-and-gun? Er det en egen modus for førsteperson? 1ern ble jo kjedelig etter at forelskelsen over grafikken var over jeg synes 1ern var bedre, selve feeln i spille treffer ikke meg helt. føler det er bare rot å lite system på det som skjer i forhold til objectiven, hadde problemer med å fatte om det var bots eller spillere jeg møtte, fant senere ut at det var spillere da xD Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Altid morro med gamer som er mere opptatt av skrive feil en spill ....Skrivefeil... 8 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Noen som vet når 4k patchene til xbox one x kommer ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Noen som vet når 4k patchene til xbox one x kommer ? Har folk allerede fått tak i Xbox one X? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Noen som vet når 4k patchene til xbox one x kommer ? Har folk allerede fått tak i Xbox one X? 7 nov Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Altid morro med gamer som er mere opptatt av skrive feil en spill ....Skrivefeil... Alltid, moro, mer..... 1 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Noen som vet når 4k patchene til xbox one x kommer ? De kommer den 7.nov. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Microsoft’s Penello: We Didn’t Want To Distract Developers with VR This Year; We Learned from Kinect "There’s still a tonne of experimentation in VR. That’s not designed to be a backhanded statement. There are obviously consumer products. Moving the problem into the display of your goggles versus the limits of the TV was a result of some of the 3D TV challenges. But VR has so much potential. Is it a viable consumer product? For a certain size of audience. We learned with Kinect and the Wii that just translating a typical game experience to VR is not a winning strategy. It’s the oddball VR-specific stuff that makes it sing. It wasn’t something we wanted to distract developers with this year." Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Synd de ikke lærte av Kinect FØR det ble trykket ned i halsen på forbrukeren med One. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Ja de skulle hatt 2 pakker på release, med og uten. Kinect kan forsåvidt brukes sammen med VR for å tracke deg i rommet så det er fortsatt nice tech, men mulig MS har lagt hele Kinect greiene bak seg permanent. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Har fortsatt min one kinect ... Forza 7 puh er et narkotikum som de andre i serien... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Samboeren bruker ofte kinect til trening med Dance Central. Fungerer veldig bra, og håper jeg får med med spillet og kinect til den nye xboxen. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Anbefales å oppgradere til en HDR tv ivertfall ,er som natt og dag forskjell fra nummer 6 med lyse og mørk detaljer... Nurbruring når sola kommer Jesus .... Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Men folk her er vel ... mere opptatt av grammatikk en bilde kvalitet ... Klapp på hodet... Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Samboeren bruker ofte kinect til trening med Dance Central. Fungerer veldig bra, og håper jeg får med med spillet og kinect til den nye xboxen. Du må ha Kinect adapter kit i så fall. Microsoft har gitt det bort til nåværende eiere av Kinect som kan dokumentere kjøp av XB1S. Men vet ikke hvor lenge de gjør det, om de kommer til å gjør det samme med XB1X, eller om de allerede har kuttet det ut. Jeg gjorde det med min XB1S, og fikk adapteren i posten en liten stund senere.. Endret 7. oktober 2017 av Gabri3L 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Atmos lyd fra Xbox one har fått et løft med de siste oppdateringene både med Atmos for headphones og HDMi ut mere stabilt og mulig placebo ,bedre pinpoint av de diskrete lyd kanalene. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Jeg avinnstallerte Atmos appen, fordi den laget kvalm med lyden i spill. Men ser at det finnes en oppdatering, kanskje teste den? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Ellers har jeg hatt en runde med PS4 Pro, Horizon Zero Dawn og Uncharted 4, begge i 4k HDR - fantastisk! Ble smått rørt av slutten på Uncharted 4, snufs. Men det er faktisk godt å være tilbake på xbox med Titanfall 2 - mest på grunn av den deilige elite controlleren. Endret 7. oktober 2017 av Mr_Spock Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Har Titan Fall 2 klar til X kommer ... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 (endret) Jesus for en blurfest Battlefront 2 beta er på One Måtte bare prøve for morro skyld siden jeg har hatt noen timer på de andre plattformene Endret 7. oktober 2017 av Mala 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå