Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg har lyst til å spille gamle forza spill på pc og den nostalgiske rusen kommer hver gang turn 10 dytter ut noe. Ta gjerne med gamle gt spill også. Turn 10 fikk jo jobben med å lage gt til xbox.

Er det mulig å få spille gamle forza spill på pc? Det første horizon spillet er på xbox one nå men det kreves xbone kontrolleren og jeg vil ha ratt. Gjerne det gamle xbox 360 rattet som fungerer fint enda. Noe 360 boksen ikke gjør

Finnes det noen emilatorer ute som kan klare noe sånt?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Nils. Nils-året.

Ikke ofte jeg (med dysleksi) kommenterer på skrivefeil, men dette er noe av det værste jeg kan lese  :hrm:

Hvordan heter hunden din? Hvem er fotballkampen på TV i kveld? Hvilket film skal du se da?

Da vet du sikkert hvor plagsomt det kan være å bli påminnet om at du har dysleksi også? Og det er forskjellige grader av dysleksi. Noe å ha i bakhode?  :)

Endret av LarZen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har lyst til å spille gamle forza spill på pc og den nostalgiske rusen kommer hver gang turn 10 dytter ut noe. Ta gjerne med gamle gt spill også. Turn 10 fikk jo jobben med å lage gt til xbox.

Er det mulig å få spille gamle forza spill på pc? Det første horizon spillet er på xbox one nå men det kreves xbone kontrolleren og jeg vil ha ratt. Gjerne det gamle xbox 360 rattet som fungerer fint enda. Noe 360 boksen ikke gjør

Tørket støv av 360en for en stund siden og fyrte opp det første Horizon. 360 versjonen er jo nedstrippa så man kan ikke kjøre utenfor veien engang :p

Ikke så morsomt når man har spilt horizon 2 og 3 vanvittige mengder.

Kjøp deg en Xbox one (som du vel får omtrent gratis nå?) Så streamer du spillet til PC via Xbox Appen i Windows 10. Krever Xbox stikke det og men disse spillene skal spilles med stikke.

Og mener 360 stikken skal fungere på Xbox one spill og da.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Hei.

Tørket støv av 360en for en stund siden og fyrte opp det første Horizon. 360 versjonen er jo nedstrippa så man kan ikke kjøre utenfor veien engang :p

Ikke så morsomt når man har spilt horizon 2 og 3 vanvittige mengder.

Kjøp deg en Xbox one (som du vel får omtrent gratis nå?) Så streamer du spillet til PC via Xbox Appen i Windows 10. Krever Xbox stikke det og men disse spillene skal spilles med stikke.

Og mener 360 stikken skal fungere på Xbox one spill og da.

Har xbox one, men jeg vil ha ratt til alle bilspill.

Lenke til kommentar

Da var det første spillet til nye Xbox One X bestilt. Jeg kommer til å starte med et spill jeg synes ser eeeeeekstremt spennende ut. Og so har forandret seg med bla RPG elementer og loot. Jeg snakker selvfølgelig om Assassin's Creed Origins!

Gold Edition som har ekstra oppdrag,loot og season pass er nå på tilbud hos Platekompaniet til 699,- Sleng på koden PKHOST og frakt forsvinner. (tror den koden skal virke for alle)

Lenke til kommentar

Da har jeg fått testa Battlefront 2 på xone S å ps4 pro, å jeg må si at Sn synger på siste vers, personlig synes jeg battlefront 2 såg helt forferdelig ut, å nå er det bare 4 uker igjen til The beast is comming. Å det må sies at den kunne ikke kommet på en bedre tid :) Ps4 pro versjonen så såg ikke spille så værst ut, testet med HDR på begge 2 med top modellen til LG, å må sies at jeg er veldig spent på å se hva Xn klarer å levere her altså. Witcher ble nylig oppdatert på ps4 pro, det så bra ut, men jeg forventer mer av xbox one x. Alt kommer selvsagt ann på hva developers velger å gjøre med Kraften til Xn:) Great time to be a gamer folkens, spenende tid i vente ?

Endret av Matsern117
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...