LarZen Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Og mer blir det når X patchen kommer. Var den på 100Gb eller var det spillet som totalt ville havne på 100Gb? Husker ikke i farta.. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Mener det var 50GB på disc, ca 50GB day 1 patch og så kommer 4K assetene i tillegg når X har release Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Forza er Forza prøver å få daily revwards going.... av erfaring. Var en Revwards etter første cupen der spillet gir ut etter Forza driver tier og hvor mange Forza spill man har på baken. Blir vel litt multip player spilling til X kommer så fortsetter jeg på karrieren da. Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Litt HDR fiddling med oss med Oled tvr for Samsung og MS har et samarbeid med Better on Qled på IFA 2017. Litt justering på ingame gamma så fant jeg et kompromiss med at Oled mangler Nits styrken. Ikke rør hdr slidern la Oled tvn tone map selv ser bedre ut og brenner ikke ut lyse detaljer i bildet. Endret 3. oktober 2017 av samco Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Jepp tenkte akkurat det samme. Men så prøvde jeg det Da er spørsmålet, liker du denne sjangeren i utgangspunktet? Har prøvd flere av disse survival/battle royale spillene og absolutt alle så langt har egentlig møtt de ikke så høye forventningene Aldri hatt noen interesse for denne typen spill, har generelt spilt lite FPS. Mer en strategi/bil/adventure-fyr. Har spilt endel Battlefield, som jeg likte fordi det ikke går på ren CS-skyt-så-mange-du-klarer, men har et betydelig større strategielement i seg. Hypen gjorde at jeg tenkte what the fuck, kanskje det er gøy, og det er et element av strategi for å nå til late-game. Det hadde jeg 100% rett i. Vanligvis går det over en måned mellom hver gang jeg spiller noe som helst annet enn candy crush på mobilen, men PUBG har jeg spilt 78 timer... Jeg var lenge overbevisst at PUBG ikke var mitt type spill, men ga til slutt etter, og det viste seg at det er veldig lite som slår PUBG med en kompisgjeng. Har ikke brukt så mye tid på et FPS siden BF:BC2 og BF3, ligger vel en plass mellom 2-300 timer. Når det er sagt, så er ikke spillet uten problemer. Dårlig optimalisert, mye server issues (mye pga. en latterlig vekst i antall spillere) og generelt en hel del bugs. At first person perspective ble lagt til i spillet et par uker etter at jeg startet var også kritisk for min videre interesse. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Kode til Star Wars Battlefront 2 beta. HKFP3-X936G-4HHT2-XQ3KG-RFJVZ 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Kode til Star Wars Battlefront 2 beta. HKFP3-X936G-4HHT2-XQ3KG-RFJVZ Fikk denne feilmeldingen på https://redeem.microsoft.com Sjekk instruksjonene som fulgte med koden. Det kan hende du må løse den inn på en annen nettside. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Er det ikke åpen beta på alle platformer fra i morgen av? EDIT: Det var fra 6.oktober ja Endret 4. oktober 2017 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Kode til Star Wars Battlefront 2 beta. HKFP3-X936G-4HHT2-XQ3KG-RFJVZ Fikk denne feilmeldingen på https://redeem.microsoft.comSjekk instruksjonene som fulgte med koden. Det kan hende du må løse den inn på en annen nettside. Antar det må gjøres via Origin, som jeg ikke fikk logget inn på, så ga opp Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Men... Hvorfor? Spillet er jo usedvanlig dårlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Battlefront 2? EDIT: PUBG du mener ja. Endret 4. oktober 2017 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Hæ? Nei, Mighty No 9. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Ja altså ingen skal vel krangle på at Mighty Nr 9 var dårlig, men fortsatt litt stilig at MS tok på seg jobben med å patche det selv uansett hva som var grunnen for det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Å, XtaZ forrige innlegg manglet litt innhold når jeg svarte på telefonen i sted Forstod virkelig ingenting her nå. Noe med iPhone og twitter innhold som er helt mongo i Safari. Endret 4. oktober 2017 av Mala Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Ikke lenge til The Evil Within 2 lander nå. Fikk du spilt det første Mala? Mener iallefall du pratet om å få spilt det for ikke så lenge siden om jeg husker rett Lurer på om jeg skal ta en ny runde med det på PC før 2eren kommer. Opplevelsen jeg hadde på One med sub-30FPS, screen-tearing fra helvete og forced letterbox var ikke akkurat en superbehagelig spillopplevelse. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Rotet meg aldri tll å kjøpe det nei Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 (endret) Halo: Recruit Gameplay Details Revealed “It is a light introduction to the world of Halo and some of its most iconic characters… oh, and its weapons and maybe a Warthog,” states Wolfkill. “The point is, it was a chance for us to start to play with Microsoft’s amazing new technology and for you to get to stand toe-to-toe with an Elite (yes, I may have whimpered a little my first time in).”' "Halo: Recruit will launch on 17th October 2017, exclusively for the Windows Mixed Reality platform." Da mangler vi bare en faktisk annonsering om at Xbox får VR/MR støtte etterhvert, noe som er ekstremt på overtid synes jeg Endret 5. oktober 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Halo: Recruit Gameplay Details Revealed “It is a light introduction to the world of Halo and some of its most iconic characters… oh, and its weapons and maybe a Warthog,” states Wolfkill. “The point is, it was a chance for us to start to play with Microsoft’s amazing new technology and for you to get to stand toe-to-toe with an Elite (yes, I may have whimpered a little my first time in).”' "Halo: Recruit will launch on 17th October 2017, exclusively for the Windows Mixed Reality platform." Da mangler vi bare en faktisk annonsering om at Xbox får VR/MR støtte etterhvert, noe som er ekstremt på overtid synes jeg Er enig med deg, hva er det ms tenker med hm, er tide på vr til xbox nå. halo+vr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå