thklinge Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Idioti. Og den kommer til å bli så jævla stygg etter endel bruk. Mmh, akkurat som skinnet i en Porsche, rattene ser så jævlig stygge ut etter å ha kjørt bilen bare noen uker! Oh wait.. Endret 3. oktober 2017 av thklinge Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Vis frem et godt brukt alcantara-ratt du EDIT: (fra spøk til alvor)Uansett, la nå folk kjøpe det de har lyst på. Ser ikke problemet med kontrolleren, selvom jeg syns den er dyr. Er den for dyr så lar jeg være å kjøpe den. Ting har forskjell verdi for forskjellige folk. Dessuten så ser den da veldig fin ut Endret 3. oktober 2017 av bshagen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Er vel ingen uvanlig pris for en scuf det der? Er det ikke? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Er vel ingen uvanlig pris for en scuf det der? Er det ikke? Jo litt for dyr, 3081.kr for scuf kontrolleren Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Noen her som har en? Er de bra? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Noen her som har en? Er de bra? Har en Scuf kontroller til ps4, men til xbox har jeg xbox elite controller men bruker den 100% til pc min. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Ser ikke helt for meg at Sony ville gjort noe sånt, særlig ikke før konsollen har kommet i hyllene. Syns dette var en bra ting av MS å gjøre, spennende å se hvordan konsollen er bygd 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 The creator of the hit video game PlayerUnknown’s Battlegrounds is in talks with Microsoft Corp. about extending their agreement to publish the game exclusively on Xbox, according to people familiar with the matter. Det hadde vært en bra deal for Xbox, ihvertfall. Selv om Spencer sier han ikke er noe fan av denne type business, haha. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Noen her som har en? Er de bra? Har scuf til ps4 og elite til Xbox one. Liker veldig godt teksturen på baksiden av scuf infinity 4ps. Men om det er verdt prisen skal jeg ikke påstå. Kjøpte den mest for utskiftbare joysticks og baksiden. Så jeg er fornøyd. Endret 3. oktober 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 The creator of the hit video game PlayerUnknown’s Battlegrounds is in talks with Microsoft Corp. about extending their agreement to publish the game exclusively on Xbox, according to people familiar with the matter. Det hadde vært en bra deal for Xbox, ihvertfall. Selv om Spencer sier han ikke er noe fan av denne type business, haha. Vil gjerne se spillet på PS4 etter hvert, så det der håper jeg ikke blir noe av Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Skjønner virkelig ikke PUBG hypen. Ser forferdelig kjedelig ut for ikke å snakke om ufyselig stygt ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Jepp tenkte akkurat det samme. Men så prøvde jeg det 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Da er spørsmålet, liker du denne sjangeren i utgangspunktet? Har prøvd flere av disse survival/battle royale spillene og absolutt alle så langt har egentlig møtt de ikke så høye forventningene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Aldri prøvd noe som helst. Har bare spilt med tilfeldige enda, aventer ett lite USB-lydkort for å ordne opp i modmic kvaliteten, så har ikke brydd meg med å kommunisere særlig med folk enda Kan bare tenke meg det blir morro å slå lag med kompiser og sånt på sikt. Endret 3. oktober 2017 av Mala Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Aldri hatt noen interesse for denne typen spill, har generelt spilt lite FPS. Mer en strategi/bil/adventure-fyr. Har spilt endel Battlefield, som jeg likte fordi det ikke går på ren CS-skyt-så-mange-du-klarer, men har et betydelig større strategielement i seg. Hypen gjorde at jeg tenkte what the fuck, kanskje det er gøy, og det er et element av strategi for å nå til late-game. Det hadde jeg 100% rett i. Vanligvis går det over en måned mellom hver gang jeg spiller noe som helst annet enn candy crush på mobilen, men PUBG har jeg spilt 78 timer... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Gir det kansje en sjans når det er ute av early access, men Fortnite ligger høyere på listen for å si det sånn. Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Forza 7 i hus ... 32gig day one update. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Forza 7 i hus ... 32gig day one update. Holy moly! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå