Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis frem et godt brukt alcantara-ratt du ;)

EDIT: (fra spøk til alvor)
Uansett, la nå folk kjøpe det de har lyst på. Ser ikke problemet med kontrolleren, selvom jeg syns den er dyr. Er den for dyr så lar jeg være å kjøpe den. Ting har forskjell verdi for forskjellige folk. Dessuten så ser den da veldig fin ut :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Noen her som har en? Er de bra? :)

Har scuf til ps4 og elite til Xbox one.

Liker veldig godt teksturen på baksiden av scuf infinity 4ps. Men om det er verdt prisen skal jeg ikke påstå. Kjøpte den mest for utskiftbare joysticks og baksiden. Så jeg er fornøyd.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Vil gjerne se spillet på PS4 etter hvert, så det der håper jeg ikke blir noe av :p

Lenke til kommentar

Aldri prøvd noe som helst.

Har bare spilt med tilfeldige enda, aventer ett lite USB-lydkort for å ordne opp i modmic kvaliteten, så har ikke brydd meg med å kommunisere særlig med folk enda :p

Kan bare tenke meg det blir morro å slå lag med kompiser og sånt på sikt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Aldri hatt noen interesse for denne typen spill, har generelt spilt lite FPS. Mer en strategi/bil/adventure-fyr. Har spilt endel Battlefield, som jeg likte fordi det ikke går på ren CS-skyt-så-mange-du-klarer, men har et betydelig større strategielement i seg. 

Hypen gjorde at jeg tenkte what the fuck, kanskje det er gøy, og det er et element av strategi for å nå til late-game. Det hadde jeg 100% rett i. Vanligvis går det over en måned mellom hver gang jeg spiller noe som helst annet enn candy crush på mobilen, men PUBG har jeg spilt 78 timer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...