samco Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Blir vanskelig å holde Forza 7 uåpnet i en måned ..... Men 4k HDR blir verdt ventinga Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Bf på konsoll for og ta et eksempel er helt forferdelig bilde kvalitet. Vet ikke hvordan det er på Pro men på One er det for in del uspillbart. Elendig flytog dårlig bildekvalitet. XBO versjonen er vel 720p. Så det er ikke rart du synes det ser dårlig ut. PS4 var på 900p. Men husker ikke om XBO utgaven ble patcha slik at det ble 900p også for en stund siden? PS4Pro bruker vel dynamisk oppløsning som går opp til rundt 1600p på det spillet. Så ganske dramatisk forskjell. Er nok endel Xbox fans som kommer til å få litt bakoversveis når dem får X i hus. Selv dem som sitter med 1080p TV. En ting jeg er veldig spent på er å se hvordan eldre spill som ikke har X støtte vil bli. For X har oppskalering og supersampling som endel av systemarkitekturen for eldre spill. Endret 1. oktober 2017 av LarZen Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Det er foreløbig relevant til diskusjonen som endel av oss har ang Xbox One X og om vi skal oppgradere så ser ikke problemet. Enda. Men ja. Konsoll er enkelt. Og jeg har og vil ha i endel år begrenset med tid til å spille. Derfor så vil nok min bestilling av X stå og jeg vil kombinere som jeg har gjort alltid. Konsoll og PC. Men hvor det blir nok vesentlig mer tid brukt på konsoll til spill fremmover. Prøvde fks Call of Duty: WW2 open beta på PC nå i helga. Og det er jo rimelig katastrofe i forhold til hva opplevelsen var på PS4. Og mest trolig XBO for dem som spilte der. MASSE kræsj av spillet for mange. Ytelses problemer og nå på toppen av det hele så er jaggu juksepavene allerede før spillet er lansert i full gang med alt av wall hacks og aim bots. Det er slike ting jeg ikke har hverken tid eller ork til lengre. WW2 er uten tvil et spill jeg plukker opp til konsoll. Det var pent på PS4Pro. Med den ekstra puppen på X så blir det nok rimelig heftig. Så CoD er dårlig på PC og?Har ikke testet CoD på PC enda. Testet nå nettopp CoD på Xbox og det var ikke så mye bedre(samme) enn tidligere. Så jeg ga opp CoD igjen. Mener selv jeg har god nok linje(50/10 og ca 20-40 I ping), og skjerm skal og være god nok. Så da må det være servere? Håper det blir bedre med den nye Xbox som kommer? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Edit: telefonkrøll Endret 1. oktober 2017 av Muggkaare Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Blir vanskelig å holde Forza 7 uåpnet i en måned ..... Men 4k HDR blir verdt ventinga Er du smart så tester du det et par timer nå så har du et grunnlag for å sammenligne det. Jeg har oppgradert endel skjermkort opp igjennom, og man ser det bedre da enn om man tester uten å ha prøvd det før. Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Blir vanskelig å holde Forza 7 uåpnet i en måned ..... Men 4k HDR blir verdt ventinga Er du smart så tester du det et par timer nå så har du et grunnlag for å sammenligne det. Jeg har oppgradert endel skjermkort opp igjennom, og man ser det bedre da enn om man tester uten å ha prøvd det før. Har prøvd demoen noen ganger.... holder det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Har man en god PC er det jo svært lite behov for en Xbox da flesteparten av spillene uansett dukker opp på Windows. Dette gjelder dog uansett konsoll. Knapt rørt konsoll dette året. Etter og ha spilt PC så sliter jeg med uskarpe bilder på konsoll. Forferdelig grafikk Nja...det er jeg nok ikke enig med. Jeg ville ikke vært foruten PS4 og Switch. Med sine unike spill opplevelser som du rett og slett ikke finner noen annen plass. Forferdelig grafikk? Neppe..noe av dem peneste spillene jeg har spilt har vært på PS4. Og jeg sitter ikke akkurat med en potet PC å spiller. Uskarpe bilder pga 30 fps er derimot et reelt problem. Eller problem å problem... Millioner synes det er helt greit tydeligvis. Jeg skal innrømme det er slitsom å gå ifra PC i 60+ fps over til konsoll og 30 og dessverre lavere fps. Men har til gode å ikke klare å spille et spill i 30 fps på konsoll pga dette. Unntaket er Just Cause 3 som er bare heeeeelt latterlig på konsoll med under 20 fps når ting eksploderer. Og det i et spill hvor du sprenger ting hele tiden.. Jo han Johannes Entenmann kan rett i det han skriver, exe kjøpe Prey 2017 til pc men da kjøpte jeg oxo prey 2017 til ps4 så for jevlig ut forhold til pc, enste grunnen jeg kjøpte prey 2017 var større skjerm med ps vr da. nå har jeg lært kjøpe 90%Spillene på pc her etter Lenke til kommentar
DXNIEL Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Bf på konsoll for og ta et eksempel er helt forferdelig bilde kvalitet. Vet ikke hvordan det er på Pro men på One er det for in del uspillbart. Elendig flytog dårlig bildekvalitet.God «skarphet»/oppløsning og 0 framedrops på PS4 Pro, regner med at One X ligger i samme løypa. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Steget opp fra Vanilla PS4 til Pro i BF1 var merkbart herlig selv på en FullHD TV Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 S Steget opp fra Vanilla PS4 til Pro i BF1 var merkbart herlig selv på en FullHD TV Så synd pro ser så soft ut på en UHD tv håper One X blir et løft... Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 http://thisgengaming.com/2017/10/01/xbox-one-x-first-hands-on-impressions/ lookin good Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Hmmm... Jeg avbestilte min Scorpio og pengene har blitt refundert, men ordren ligger fortsatt inne på Elkjøp med reservert status. Normalt? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Hmmm... Jeg avbestilte min Scorpio og pengene har blitt refundert, men ordren ligger fortsatt inne på Elkjøp med reservert status. Normalt? Tar sikkert litt tid før den blir slettet, ring de å spør. https://www.elkjop.no/cms/20140127_071631/kundeservice/?intcid=int22568 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Gidder ikke ringe. Pengene er refundert så for min del er saken ute av verden. Skulle det dukke opp en Scorpio på release allikevel til den nette sum av 0kr så er det helt greit Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Prøvde fks Call of Duty: WW2 open beta på PC nå i helga. Og det er jo rimelig katastrofe i forhold til hva opplevelsen var på PS4. Og mest trolig XBO for dem som spilte der. MASSE kræsj av spillet for mange. Ytelses problemer og nå på toppen av det hele så er jaggu juksepavene allerede før spillet er lansert i full gang med alt av wall hacks og aim bots. Det er slike ting jeg ikke har hverken tid eller ork til lengre. WW2 er uten tvil et spill jeg plukker opp til konsoll. Det var pent på PS4Pro. Med den ekstra puppen på X så blir det nok rimelig heftig. Selv som primært PC gamer så vil jeg alltid kjøpe alle kompetive FPS på konsoll nettopp på grunn av alle de jævla cheaterne/hackerne som er på PC som jeg har total nulltoleranse for, så en Xbox vil alltid komplimentere PCen min selv om det ikke skulle eksistert en eneste exclusive til den igjen noen sinne. I tillegg er multiplayer lobbyene på PC nesten dødt sammenlignet med konsollene da PC gamere stort sett holder seg til en liten håndfull spill som CSGO søppelet, Overwatch, MOBAs og early access cashgrab scams i "survival" genret. Jo større scam ett spill er jo mer folk strømmer det til har jeg fått inntrykk av. https://imgur.com/a/cXB0I Endret 2. oktober 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Prøvde fks Call of Duty: WW2 open beta på PC nå i helga. Og det er jo rimelig katastrofe i forhold til hva opplevelsen var på PS4. Og mest trolig XBO for dem som spilte deSelv som primært PC gamer så vil jeg alltid kjøpe alle kompetive FPS på konsoll nettopp på grunn av alle de jævla cheaterne/hackerne som er på PC som jeg har total nulltoleranse for, så en Xbox vil alltid komplimentere PCen min selv om det ikke skulle eksistert en eneste exclusive til den igjen noen sinne. I tillegg er multiplayer lobbyene på PC nesten dødt sammenlignet med konsollene da PC gamere stort sett holder seg til en liten håndfull spill som CSGO søppelet, Overwatch, MOBAs og early access cashgrab scams i "survival" genret. Jo større scam ett spill er jo mer folk strømmer det til har jeg fått inntrykk av. https://imgur.com/a/cXB0I Dette er grunnen til at jeg selv gikk over fra PC til PS4 Pro etter mangfoldige år i ESL arenaen i Call of Duty. Cheaters finner du over alt, husker tilbake til CoD4 når enkelte profesjonelle spillere brukte «konedriver». Endret 2. oktober 2017 av danielc^ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 The New SCUF Forza Xbox One Elite Controller Features Actual Leather Til den nette sum av $369.95. Nerdene der ute som samler fanatisk på alle de forskjellige kontrollerdesignene har hatt en rimelig brutal 8. generasjon Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Fikk litt vondt i magen av den. Spiller man Forza og andre bilspill så går man glipp av en del om man spiller på sånne kontrollere Kjøp ratt Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) The New SCUF Forza Xbox One Elite Controller Features Actual Leather Til den nette sum av $369.95. Nerdene der ute som samler fanatisk på alle de forskjellige kontrollerdesignene har hatt en rimelig brutal 8. generasjon Må! Ha! Koster "bare" 299 for kontrolleren alene, og ikke bundle med lekebil. Likevel, 2400 +mva og frakt er drøyt. Men sykt tøff, det er den! :o Endret 3. oktober 2017 av thklinge Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Idioti. Og den kommer til å bli så jævla stygg etter endel bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå