Mala Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Håper det er ett tegn på at Sony nå snart tar seg sammen på den fronten der. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Forza 7 blir på 95Gb på lansering. Hvor 50Gb må lastes ned om du ikke kjøper spillet digitalt. kilde 1 Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Noen som har hørt noe iforhold til, inbytte deal på xone x på gamestop ? Det eneste jeg har hørt fra ansatte på min lokale Gamestop er at de får en. De har ikke noen detaljer enda. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Kjøper man Forza 7 vil bare 45 GB være på disken. Resten vil være en 50 GB oppdatering som man selv må laste ned. Dette er ikke inkludert 4K-oppdateringen som kommer i november, og den kan fort være på ytterligere 50 GB. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Forza 7 blir på 95Gb på lansering. Hvor 50Gb må lastes ned om du ikke kjøper spillet digitalt. kilde Håper att de som har kjøpt det digitalt kan predownloade spillet slik att man faktisk kan spille det på release Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Såe Forza 7 kommer vel til både gammel og ny Xbox? Kan jeg kjøpe det å spille det på one/PC for så å spille videre om jeg oppgraderer til Scorpio? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 (endret) Såe Forza 7 kommer vel til både gammel og ny Xbox? Kan jeg kjøpe det å spille det på one/PC for så å spille videre om jeg oppgraderer til Scorpio? FM7 bruker samme disc/lisens og samme lagringsdata enten du spiller på S, X eller W10*. Xbox One X er jo en Xbox One konsoll, så inntil noe annet blir sagt kan du forvente at alle kommende Xbox spill kommer til å fungere på Xbox One, S og X. *bare digital lisens på W10, selvfølgelig. Endret 18. september 2017 av Leflus Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Såe Forza 7 kommer vel til både gammel og ny Xbox? Kan jeg kjøpe det å spille det på one/PC for så å spille videre om jeg oppgraderer til Scorpio? FM7 bruker samme disc/lisens og samme lagringsdata enten du spiller på S, X eller W10*. Xbox One X er jo en Xbox One konsoll, så inntil noe annet blir sagt kan du forvente at alle kommende Xbox spill kommer til å fungere på Xbox One, S og X. *bare digital lisens på W10, selvfølgelig. Supert. Kansje jeg må sjekke det ut da. Har omtrent alle de andre spillene i serien så. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Fortnite amazingly appears to have PS4 cross-play with Xbox One players Update: Epic Games: Fortnite PS4, Xbox One cross-play has now been 'corrected' Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Toskete Sony. Er tydeligvis ikke ett problem å få til å praksis altså. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Nei latterlig enkelt tydeligvis. Enda ett spill har fått cross play støtte: Raiders of the Broken Planet Supports CrossPlay "MercurySteam also confirmed to Wccftech that Raiders of the Broken Planet will feature crossplay functionality, which is toggleable in the options panel. That said, Sony once again denied the possibility for PlayStation and Xbox One/Windows 10 users to play alongside one another." Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Leit av Sony å oppføre seg slik. Føler cross-play minker barrieren for å velge enten eller. Når man nå kan faktisk kjøpe den konsollen man selv ønsker, og fortsatt kan spille med sine venner. Endret 19. september 2017 av MindTooth Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Det er et sært tilfelle. Først blokkerte Microsoft cross-play med PC pga Xbox policiene, så de måtte fjerne cross-play, og nå er det nok Sony sine policies som stopper cross-play. Men som sagt, det er forståelig som markedsleder. Tror ikke det blir noen forandring denne generasjonen, la oss håpe på en forandring når neste gen starter. https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/news/ea-patch-notes-1-4 8.3.2017EA PATCH NOTES 1.4By The Fortnite TeamXboxFixed a rare audio crash on Xbox One.Per policy discussion with Microsoft, removed ability for PC friends to join players on Xbox One Endret 19. september 2017 av Muggkaare Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Microsoft adds its gaming chief Phil Spencer to its Senior Leadership Team "Microsoft's Phil Spencer, now an Executive Vice President, is becoming part of the company's inner circle of advisers, in a move signaling the growing importance of gaming to the company." Oi oi. Det betyr at han nå kanskje får litt mer makt, litt høyere stemme og kan rapportere direkte til Nadela Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Da har Elkjøp den vanlige X utgaven til bestilling. Komplett også men kun i bundler med spill eller ekstra håndkontroller. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) 4K eiere...gjør dere klar for litt erotiskt materiale. !!! To view in HDR, access via the YouTube app on a 2016/17 Samsung 4K TV, or stream to your HDR display via Chromecast Ultra. Endret 20. september 2017 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Når tror dere den nye xboxen vil komme seg litt ned i pris da? Januar? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Når tror dere den nye xboxen vil komme seg litt ned i pris da? Januar? Nope. Er du heldig så kommer det Black Friday tilbud. Men om du ønsker noe mer sikkert, så er det DNB sitt Power tilbud som gjelder. Da sparer du 20% om du betaler med DNB Mastercard. Neste tilbud er i slutten av Oktober om du ønsker å forhåndsbestille, deretter Februar 2018. For øvrig er den vanlig Xbox One X nå tilgjengelig for forhåndsbestilling. Så jeg tipper den vil begynne å dukke opp i diverse nettbutikker i Norge i løpet av dagen eller de neste dagene. Endret 20. september 2017 av Cappo 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Såg Gamestop hadde ringt meg i dag, regner med det er i forbindelse med forhåndsbestilling av One X, så nå løsner det nok rundt om ja. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Når tror dere den nye xboxen vil komme seg litt ned i pris da? Januar? Nope. Er du heldig så kommer det Black Friday tilbud. Men om du ønsker noe mer sikkert, så er det DNB sitt Power tilbud som gjelder. Da sparer du 20% om du betaler med DNB Mastercard. Neste tilbud er i slutten av Oktober om du ønsker å forhåndsbestille, deretter Februar 2018. For øvrig er den vanlig Xbox One X nå tilgjengelig for forhåndsbestilling. Så jeg tipper den vil begynne å dukke opp i diverse nettbutikker i Norge i løpet av dagen eller de neste dagene. Digg med 20% avslag, men er det ikke mye styr for meg som har en annen bank å få mastercard fra DNB? Vil jo betale det tilbake sporens straks og sansynligvis aldri bruke det igjen (med mindre lignende tilbud kommer) Bestilte Forza 7, kom på 470kr med rabattkode hos cdkeys.com. Ikke store forsjellen fra norske nettbutikker, men jeg ville ha spillet digitalt for å kunne spille på PC og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå