Cappo Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Sjekket selv, og det samme her. Merkelig praksis. Skjedde ikke når jeg f.eks forhåndsbestilte noe på Power.no. Lenke til kommentar
Hansiboy Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Noen som har forhåndsbestilt destiny 2 på xboxen? Får opp på fakturaen at spillet er tilgjengelig tirsdag 5.9? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hmmm Elkjøp bestemte seg for å trekke kontoen min i dag for Xbox One X kjøpet. Er dette standard praksis? Normalt sett skal en vel ikke bli trekt før det blir sendt når en forhåndsbestiller noe såpass frem i tid? De har rota mye med betaling av forhåndsbestillinger. Selv fikk jeg faktura på noe som kommer i slutten av september... Fikk fakturaen for Grand T. som slippes i oktober en gang her i juli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Noen som har forhåndsbestilt destiny 2 på xboxen? Får opp på fakturaen at spillet er tilgjengelig tirsdag 5.9? Ja sto det på min også, men regner med at det er 00:01 onsdag Lenke til kommentar
DXNIEL Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Sikkert litt sent nå, in-case det brått blir en liten helg til: Give these Call of Duty®: WWII Private Beta (ESRB Rating: Mature with blood and gore, intense violence, strong language) codes to your friends so they can join you in the action: KYXWD-D4RH7-DWDWK-VQ2YK-CMJ4Z, V73GX-374PY-9CWQ4-KDK6Q-R6D7Z Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Ok, så jeg har nå bitt i et surt eple og investert i noen blueray disker, GoT. Eneste lovlige måte å skaffe seg extra materialet.... Min Xbox One elite har problemer med avspilling da det gir forstyrrelser i bilde og lyd som om det skulle være riper i disken. Min Ps4 slim spiller av helt fint men lyden er så lav at jeg ikke hører hva som blir sagt og jeg må lese undertekster. Nei jeg har ikke TV. Det blir spilt av på en pc skjerm med crappy høytalere. Hvordan er Xbox One s til å spille blueray? Bør jeg heller skaffe meg en blueray spiller til pcen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Kan du ikke bruke headset og plugge i Dual Shock kontrollen? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Jeg kan vel det men det er ei svak løsning Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 (endret) Å se BD-film via en PC-skjerm og forvente OK lyd er ett svakt utgangspunkt. Men har du testet andre filmer med Xbox? Høres jo ikke helt friskt ut det du beskriver, så det kan jo være noe galt med den. Endret 4. september 2017 av Mala 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Noen som husker om det var noe særlig tilbud på 4k monitor under BF salget i fjor? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Min Ps4 slim spiller av helt fint men lyden er så lav at jeg ikke hører hva som blir sagt og jeg må lese undertekster. Nei jeg har ikke TV. Det blir spilt av på en pc skjerm med crappy høytalere. Det er fordi den mest sannsynlig avspiller i 5.1 surround og sender tale til senterhøyttaler. Du med 2 høyttalere, venstre høyre får knapt noe tale ut. Bare den lille lyden som "lekker" til venstre og høyre høyttaler. Hvis du finner en innstilling for å konvertere lyden til 2.0 stereo i stedet for at den spiller det som 5.1 surround, vil du lett kunne høre det som blir sagt. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 (endret) Min Ps4 slim spiller av helt fint men lyden er så lav at jeg ikke hører hva som blir sagt og jeg må lese undertekster. Nei jeg har ikke TV. Det blir spilt av på en pc skjerm med crappy høytalere. Det er fordi den mest sannsynlig avspiller i 5.1 surround og sender tale til senterhøyttaler. Du med 2 høyttalere, venstre høyre får knapt noe tale ut. Bare den lille lyden som "lekker" til venstre og høyre høyttaler. Hvis du finner en innstilling for å konvertere lyden til 2.0 stereo i stedet for at den spiller det som 5.1 surround, vil du lett kunne høre det som blir sagt. Nope. Kjører Dolby Atmos siden det er marginalt høyere enn de andre innstillingene jeg finner Har prøvd stereo med et annet språk men det ble ikke noe høyere. Det er ikke bare conversasjoner men hele lydbildet som er veldig svakt Endret 5. september 2017 av Limbeck Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hvorfor i allverden velge Dolby Atmos om du sitter på PC-skjerm med 2.0 crappy høyttalere? Du får jo ikke noe som helst fordel av å velge Dolby Atmos om du ikke har et Dolby Atmos lydoppsett. Da ender du bare med at lyd sendes til kanaler som ikke eksisterer. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Fordi lyden blir litt høyere Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 (endret) Gir jo ingen mening i hele tatt. Det er inne i innstillingene på selve konsollene du har endret til steroe lyd ut via HDMI ja? Endret 5. september 2017 av Mala 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 (endret) Jupp. Der ogsåFor å følge opp litt. Det orginale spørsmålet mitt var om xbox one s var bedre som blueray spiller angående lyd på crap høytalere, men de fleste har vel koblet til ok høyttalere. Edit: Samme kan det være også, jeg har bestilt en ekstern bluray spiller. Endret 5. september 2017 av Limbeck Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 CDON har tilbud på XBO S med Destiny 2 og Fifa 17 til 2490kr. Ikke dårlig pakke synes jeg med tanke på at D2 er helt nytt og du får en UHD Blu-ray spiller og en konsoll.. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Elkjøp har også Happy Hours frem til midnatt hvor man kan gjøre noen greie deals på gaming monitorer. Edit: Så akkuratt at det var 50% (30 000kr) avslag på Samsung UE78KS9505 om noen har ventet på en god pris på denne Endret 6. september 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Kurvet tv nei takk... bildet får pincushion effekt. Endret 6. september 2017 av samco Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 På en 78" så hadde jeg gått for curved uten tvil. Pincushion effekt eller ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå