Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hvem i huleste er du til å si hva folk skal skrive eller ikke? Liker du ikke hva som blir skrevet så scroll forbi det.

 

I like måte.

 

>>

 

Ganske utrolig hvor godt MS har det gjort med xbox one, uten tvil at det er X1 som leder konsollkrigen med tanke på oppmerksomhet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er lov å se utenfor bildet, fokuset er kun på xboxen som vi faktisk vet for lite om.

 

Det er ikke så mye negativ, folk er bare paranoide og redd for nye ting.

 

Synes du det er bra at ting blir piratkopiert? -> det fører som oftest til dårlige spill. MS gjør faktisk noe med dette og det vises ganske tydelig at det funker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er lov å se utenfor bildet, fokuset er kun på xboxen som vi faktisk vet for lite om.

 

Det er ikke så mye negativ, folk er bare paranoide og redd for nye ting.

 

Synes du det er bra at ting blir piratkopiert? -> det fører som oftest til dårlige spill. MS gjør faktisk noe med dette og det vises ganske tydelig at det funker.

 

Nei, piratkopiering er ikke bra. Men hvorfor skal vi som ikke piratkopierer bli behandlet som pirater? Hvorfor motivere spillere til å piratkopiere? Og hvem har sagt at restriksjonene er piratsikre? Det vil tiden vise. Tenk hvor attraktiv en hacked Xbox One vil bli?

Lenke til kommentar

For min del blir det xbox uansett hva, enkelt og greit fordi xboxen har achievements. Har nesten 180 000 så er ikke aktuelt å begynne på nytt. Før folk begynner å slenge spudige kommentarer som sist gang så er dette mitt valg å spille for å få achievements. Ikke noe eg forvente at flere skal like

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er lov å se utenfor bildet, fokuset er kun på xboxen som vi faktisk vet for lite om.

 

Nettopp, og det gjør ikke du. Har du helt glemt rettighetene dine som forbruker? Vil du støtte opp om noe som tråkker på de rettighetene, og samtidig være med å ødelegge spillbransjen?

 

Det er viktig å få fokus på dette og få frem all info, både positiv og negativ, slik at Microsoft kan få vite hva kundene mener og kanskje gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Skandale eller ei, XboxOne har hittil større forhåndssalg enn PS4 i Storbritannia i følge Destructoid.

 

Greit at det er Storbritannia som nok er Microsofts største kunde i Europa når det kommer til Xbox, men alikevel.

 

Folk VIL jo bli styrt.

 

Det handler mye om at designet til XOne er blitt vist, ytterst få bestiller noe de ikke vet utseendet på. Den saken kan vi diskutere om en uke, da er tallene mye mer reelle :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

For min del blir det xbox uansett hva, enkelt og greit fordi xboxen har achievements. Har nesten 180 000 så er ikke aktuelt å begynne på nytt. Før folk begynner å slenge spudige kommentarer som sist gang så er dette mitt valg å spille for å få achievements. Ikke noe eg forvente at flere skal like

 

Jeg liker også achivements. Å se gjennom alle de aktuelle achivements til hvert enkelt spill er det første jeg gjør før jeg begynner å spille.

 

Det handler mye om at designet til XOne er blitt vist, ytterst få bestiller noe de ikke vet utseendet på. Den saken kan vi diskutere om en uke, da er tallene mye mer reelle :)

 

Det tror jeg også. Når folk bestiller et fysisk produkt liker de å vite hvordan det ser ut.

Lenke til kommentar

Dessuten tror jeg ikke den negative omtalen blir å påvirke forhåndsbestillingen av Xbox One i særlig grad, men etter at konsollen er lansert. Ikke alle bruker halve dagen sin på Internett, på utkikk etter informasjon om konsollen. Jeg tror mange bestiller Xbox One i den tro at bruktspill, bytting og deling skal fungere som "normalt". Hvorfor skal folk tro noe annet? Det er det de er vant til.

Lenke til kommentar

Herregud, hva faen er det her for noe piss? Må lese to sider opp og ned med folk som ikke respekterer andre meninger. Jævla Sony ansatte som driver å lusker rundt på diskusjon.no for å få flere til å kjøpe Sony. Herregud, dere er da like frelst som de dere hater! Dere har da allerede bestemt dere for å kjøpe en konsoll dere ikke vet en dritt om, og som dere ikke engang vet hvordan ser ut. Dere vet ikke en dritt om DRM policyen deres eller. Alt handler om en jævla krig mellom Microsoft og Sony, og at enkelte ikke godtar at andre vil eie noe slik. Tenk om Audi-folkene skulle klikket like mye for at folk heller ville ha BMW? For et jævla sirkus.

 

Nå har til og med flere sagt "Jeg skal iallefall ikke ha denne dritten.". Allikevel fortsetter de faen meg å søple til denne jævla tråden med faen meg så mye dritt. Tragisk at man ikke skal ha lov til å mene noe selv lenger. Det ironiske er at det er de samme som påstår at Microsoft skal styre over oss. Og igjen, styre over oss? Hahahaha, jeg ler til jeg dør. Om dere skal grine og gå i begravelse for at dere må lisensiere (og gjett hva, spiller fungerer på samme måte. Helt sinnssykt. Helt OMG!!!) spillet og installere det før dere kan spille det så er det synd for dere. Regner med at dere er de samme som sniker i kassen på Rema og slår barn til døde for at de bruker ti sekunder over gangfeltet. Alle har det så travelt nå til dags. Allikevel kan de samme folkene stå 40 timer i kø for en jævla iPad.....

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dessuten tror jeg ikke den negative omtalen blir å påvirke forhåndsbestillingen av Xbox One i særlig grad, men etter at konsollen er lansert. Ikke alle bruker halve dagen sin på Internett, på utkikk etter informasjon om konsollen. Jeg tror mange bestiller Xbox One i den tro at bruktspill, bytting og deling skal fungere som "normalt". Hvorfor skal folk tro noe annet? Det er det de er vant til.

 

Tviler på at de fleste som forhåndsbestiller ikke vet noe om konsollen.

Lenke til kommentar

Nei, men en gang hadde jeg skikkelig dårlig kjøtt til middag. Så jeg regner med det er litt av den samme følelsen.

Og da var fiske mye bedre.

 

Poenget med disse restriksjonene er ikke for å gi deg en bedre opplevelse. Heller det motsatte.

 

Jeg velger heller å kunne starte hvilket som helst spill uten plater enn kunne spille offline på hytta 1 gang hvert skuddår.

 

Og jeg velger heller å kunne la familie/kompiser låne spillene mine digitalt enn å måtte dra til dem/dem dra til meg og hente plata.

 

Slipper også maset med å få tilbake spillet.

 

Tenk deg, opp til 10 "familie" medlemmer kan se mine spill online og laste ned hvilket som helst som er ledig og spille det.

 

Det er mange fordeler ved dette systemet, men som alltid er folk livredd for forandring og ser kun det negative.

 

For meg er dette en mye bedre opplevelse enn hvordan det er i dag.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Herregud, hva faen er det her for noe piss? Må lese to sider opp og ned med folk som ikke respekterer andre meninger. Jævla Sony ansatte som driver å lusker rundt på diskusjon.no for å få flere til å kjøpe Sony. Herregud, dere er da like frelst som de dere hater! Dere har da allerede bestemt dere for å kjøpe en konsoll dere ikke vet en dritt om, og som dere ikke engang vet hvordan ser ut. Dere vet ikke en dritt om DRM policyen deres eller. Alt handler om en jævla krig mellom Microsoft og Sony, og at enkelte ikke godtar at andre vil eie noe slik. Tenk om Audi-folkene skulle klikket like mye for at folk heller ville ha BMW? For et jævla sirkus.

 

Nå har til og med flere sagt "Jeg skal iallefall ikke ha denne dritten.". Allikevel fortsetter de faen meg å søple til denne jævla tråden med faen meg så mye dritt. Tragisk at man ikke skal ha lov til å mene noe selv lenger. Det ironiske er at det er de samme som påstår at Microsoft skal styre over oss. Og igjen, styre over oss? Hahahaha, jeg ler til jeg dør. Om dere skal grine og gå i begravelse for at dere må lisensiere (og gjett hva, spiller fungerer på samme måte. Helt sinnssykt. Helt OMG!!!) spillet og installere det før dere kan spille det så er det synd for dere. Regner med at dere er de samme som sniker i kassen på Rema og slår barn til døde for at de bruker ti sekunder over gangfeltet. Alle har det så travelt nå til dags. Allikevel kan de samme folkene stå 40 timer i kø for en jævla iPad.....

 

Amen.

Lenke til kommentar

Synes svaret ditt, Emils., forsåvidt har et par gode poeng, men du går for langt. Du virker ikke kritisk i det hele tatt? Synes du alt er helt ok, så lenge du får Fifa og CoD?

 

Sammenligne de som tør å stille spørsmål med folk som slår barn til døde? Det er lavt. Du virker forresten voldsomt forsvarende mot Microsoft selv, da kan du på ingen måte angripe noen som er på andre siden, du er akkurat likedan.

Endret av Selvin
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...