bshagen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Har det kommet noen tall på hvor mange enheter som er blitt solgt? Vi veit at det slår forrige rekord, men noe litt mer håndfast? For det virker da ut som de går som hakka møkk Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Hehe ja det hadde vært kjipt. Men ta å sjekk bestillingen litt utover dagen å se at status på bestilling blir forandret til reservert. Bare for å være helt sikker på at dette ikke var en glipp eller noe surr hos dem. Status er vertfall endret til reservert hos meg nå, så det virker jo lovende. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Da er nok konsollen i boks ja Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) Noen som har noen gode bilder eller videoer som sammenligner utseende på Scorpio Edition og det vanlige? Var overraskende vanskelig å finne noen gode sammenligninger. Har forhåndsbestilt Scorpio utelukkende på grunn av at jeg syntes det er kulere branding, men kan godt være jeg ønsker å bytte om jeg syntes vanlig ser bedre ut. Endret 28. august 2017 av RamGuy Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Fortsatt ingen Xbox Scorpioer ute på finn.no til scalperpriser. Jeg er egentlig litt overrasket men det er kanskje for tidlig enda Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Har lett etter gode bilder selv men det er som du sier vanskelig å finne noe. Den lakken der er iallefall ikke pen så da avbestiller jeg min Scorpio edition nærmere lansering om den faktisk ser slik ut. Lenke til kommentar
MuppetOwl Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) Enig blir litt usikker selv på de dottene der som gradvis går mot grå. Er stort sett mest glad i bare helt matt sort og enkelt selv. Mulig det ser bedre ut "live" Endret 28. august 2017 av MuppetOwl Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Husker jeg syns One S såg ganske lite pen ut. Men jeg endret i grunn helt mening når jeg stod med en mellom hendene selv, ofte vanskelig å lande ett inntrykk ut i fra bilder altså. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) Ja får vente å se. Hvorfor i alle dager printa de heller ikke sin egen vri på zodiac-tegnet til Scorpio som hadde matchet både navnet og måneden den slippes. Istedet ser det ut som en homo har prompa siste elskovsesjon på boxen gjennom en metallsil. En annen fordel med å vente er jo at det kanskje dukker opp en Elite version av X også som har solid state hybrid drive, men da blir vel maskina kostende 600 dollar som er langt over smertegrensa Fant forøvrig ett greit bilde av den på avstand: (høyreklikk og åpne bilde i ny fane for større bilde med zoom). Mulig det bare er meg men hadde det hvite vært i samme grønnfarge som "Project Scorpio" teksten istedet så kunne det kansje tatt seg bedre ut. Noen som har drøye photoshop skills? Endret 28. august 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Jeg er for tiden i en mental kamp med meg selv om jeg skal kjøpe 4K monitor eller teste en 3440x1440 Ultra Wide så fort de nye Asus modellene er ute i slutten av året, men jeg heller mest mot sistnevnte. Litt turnoff at Scorpio ikke støtter det enda men siden jeg spiller mest på PC så får Xboxen bare vike i førsteomgang Vet ikke om det er aktuelt. Men Scorpio støtter Freesync, så det kan være greit å ha i bakhodet.. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Rocker Nvidia på PC men aldri si aldri. Scorpio får 4K 60hz DVR forresten: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Da skjønner jeg du vurderer kommende Asus skjermer. Vi AMD folk har gleden av den fantastiske Asus MX34VQ. En 3440x1440 native 100Hz UW. Fantastisk skjerm og angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den, selv om den kostet like mye som 4k tven min. Once you UW, you never go back! Størrelsen, UW og buen på skjermen føles som det mest naturlige tingen i verden i spill og du får en heeeelt annen følelse enn med 16:9/16:10. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 MX34VQ var jeg sååå nære på å bestille når den var på tilbud for en stund siden faktisk siden det var 30% avslag om jeg ikke husker feil, men nå venter jeg på PG35VQ istedet. 100hz mer enn forgjengeren (PG348Q), 1" større skjerm, curved, masse annet dilldall jeg ikke engang aner hva er og jeg var litt svak for det overdådige designet Once you UW, you never go back! Er dette jeg har sett folk flest konkludere med så jeg er overbevist Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Meh, alt er Ultra Wide om du bare kjøper stort nok. 3440x1440 er for folk som ikke har råd til godt nok skjermkort til å drive 4K. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Har vært inne på tanken med å kjøpe en av hver også altså Selv med en UW så tror jeg at jeg vil savne en ekstra skjerm på siden. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Skulle jeg kjøpt meg en PC monitor nå så hadde det nok blitt denne. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) Forventa en helt vanvittig pris for den men koster jo bare $1500 Recore Definitive Edition er visstnok allerede ute nå og kan lastes ned, en dag før planlagt. Endret 28. august 2017 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Skulle jeg kjøpt meg en PC monitor nå så hadde det nok blitt denne. Bare 3840x1080 på en så gigantisk skjerm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Vel formatet og prisen er nok grunnen til den oppløsningen er valgt, 7680x2160 hadde nok kost noen så mye at det neppe hadde vært hensiktsmessig på et produkt som er så nisje fra før. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) Microsoft Mixed Reality to get support for SteamVR, Minecraft and Halo starting this holiday season. Håper vi hører noe mer om VR satsing på Xbox snart altså. Endret 28. august 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå