kewell79 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Du bestilte via gamestop.no eller innom butikk? Edit: jaggu... fått jeg også ? Endret 27. august 2017 av kewell79 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Du bestilte via gamestop.no eller innom butikk? Butikk Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Sant nok, det kan de jo forsøke, men vi veit jo at det ikke er tilfelle. Likevel, jeg er vanligvis en PC-gamer, men kommer til å storkose meg foran 4K-TVen og Forza 7, så kan jeg heller spille BF1 og slik på PCen Forza 7 er en "Play Anywhere" tittel. Så om du kjøper det til XB1, får du også en PC versjon med på kjøpet. Jeg har GTX1080Ti, og kommer selvsagt ikke til å bruke XB1X til det spillet. Men slikt som Recore tror jeg ikke det blir så veldig stor forskjell på. Jeg innbiller meg det er sagt at alle XB1 exclusives fremover skal være "Play Anywhere". Så om man har en PC som er vesentlig bedre enn XB1 vil det være naturlig å bruke den til de fleste av disse titlene. For min del er det slike ting som Diablo 3, der spillet på konsoll er et helt annet spill enn på PC. Og Final Fantasy XV, der spillet ikke kommer til PC før til neste år en gang, men jeg vil gjerne spille det nå. Som gjør at XB1X gir mening. Det, og at bakoverkompatible spill vil kjøre bedre på på den enn på konsollen de kjørte på originalt. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Så på en episode med Shameless når plutselig... Spiller Dead Space 3 på en avskrudd original Xbox med en GameCube kontroller som ikke er plugga i. Klassisk 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Elkjøp har igjen åpnet opp for bestilling av Project Scorpio utgaven. Her gjelder det nok å være rask! https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/XONEX1TBSCORP/xbox-one-x-1-tb-project-scorpio-edition-sort 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Nesten så man får lyst til å prøve å bestille derfra, CDON har ikke en gang chatten oppe lengre og mailer bruker de tre (!) dager på å svare på. Sendingen min ble delsendt (uten at jeg visste det) og nå går kontrolleren min i retur pga dette. Kommer til å bli mye rør på mail frem til da er jeg redd... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Etter å ha vippet litt om hvorvidt jeg skulle bestille eller ikke kaster jeg meg på denne nå. Jeg vet enda ikke helt hvilken spill jeg faktisk vil spille på den som i hovedsak PC gamer, men en for vel finne noe, kanskje final fantasy XV. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Jeg er med andre ord sikret min konsoll fra første batch. Yay! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Designet er elsket og hatet.... Selv synes jeg den er skikkelig tøff! CDON tar imot bestillinger nå. 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Om flere her har irritert seg over mangel på andre typer oppløsninger (i dette tilfellet 1440p) på Xbox så prøver folk på reddit å få til dette nå via feedback vote til MS. Stem i vei! Mike Ybarra har også svart: 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Designet er elsket og hatet.... Selv synes jeg den er skikkelig tøff! CDON tar imot bestillinger nå. 3990 kr er helt latterlig. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Prisen er helt tullete, men jeg må innrømme at den ser litt kul ut. Og ikke spiller jeg dette spillet en gang Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Om flere her har irritert seg over mangel på andre typer oppløsninger (i dette tilfellet 1440p) på Xbox så prøver folk på reddit å få til dette nå via feedback vote til MS. Stem i vei! Mike Ybarra har også svart: Om de får på plass denne støtten jubler vertfall jeg. 21:9 støtte hadde og vert helt topp, men akkurat det er nok litt for mye å håpe på Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Jeg er for tiden i en mental kamp med meg selv om jeg skal kjøpe 4K monitor eller teste en 3440x1440 Ultra Wide så fort de nye Asus modellene er ute i slutten av året, men jeg heller mest mot sistnevnte. Litt turnoff at Scorpio ikke støtter det enda men siden jeg spiller mest på PC så får Xboxen bare vike i førsteomgang Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Og da var hele Xbox One X Project Scorpio Edition fjernet ifra Elkjøp. Så da er det nok tomt for godt tenker jeg. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Var bra jeg ikke ventet til jeg var hjemme fra jobb med å kaste inn bestilling da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) Hehe ja det hadde vært kjipt. Men ta å sjekk bestillingen litt utover dagen å se at status på bestilling blir forandret til reservert. Bare for å være helt sikker på at dette ikke var en glipp eller noe surr hos dem. Endret 28. august 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå