Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På siste IGN Unloced Podcas (Xbox) nevner de innbytte deal i USA på 200 dollar når du leverer inn gamle Xbox One og tar ut Xbox One X hos GameStop. Så vi har jo lov å håpe på en deal som ligner her i Norge.
Jeg leverer gladelig inn min Xbox One S og betaler 2000,- i mellom for Xbox One X, bare for å slippe tullete finn-budgivere.

ca 24:15 inn i denne podcasten.
https://youtu.be/jBhutja8LVM?t=24m9s

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar

vil ikke stqrte en hate war her altså

men jeg vil høre va dere andre mener om Grafikk i følge av 2 spill. Jeg personlig liker et sjermbilde som ser fantastisk ut, detaljer er viktig men med 4k og hdr, så liker jeg best et skikkelig pent sjermbilde. Ta battlefront 2 som et eksempel. Spille ser fantastisk ut i 4k, mn seøve sjermbilde er ikke top notch som man har sett på andre skyte spill, detaljene å verdenen å omgivelsene er det som legges merke til best. Mulig jeg starter en krig her nå, men for at dere ska forstå å kan ta del i denne diskusjonen... Forza 7 ser drit bra ut, nice vær efekter å prima grafikk, men uansett om forza 7 ser så ufattelig bra ut, så synes jeg fortsatt Nyeste need for speed i 4k ser uffatelig mye bedre ut, men der er det mer sjermbilde som er satt i fokus istde for alt i rundt, bilde har ikke myke farger som Forza kanslje har, men får et mer krispere bilde. Noen som er enig eller uenig ?

Lenke til kommentar

Skal du ha rå grafikk, så er det PC som gjelder, man får ikke i pose og sekk for 5000,-

Ikke konsollen jeg referte til, men grafikk forskjellen mellom spillene, om man har pc til 30k eller en xbox one x har ikke noe å si, for det er developern som bestemmer hvordan Grafikken skal brukes i spille.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tja, grafikken er grei nok i begge spillene, det som blir avgjørende for mitt vedkommende er gameplayet og kontrollfølsen. Og da vinner Forza lett for mitt vedkommende siden jeg ikke liker NFS sin driftekontroll da jeg ikke finner det realistisk, og jeg synes semi realitiske spill er kjipe :p Enten skal det være Mario Kart nivå, eller så skal det være Forza/Project Cars nivå! Men når det er sagt, Xbox one X gir veldig mye for pengene om du har utstyret til å utnytte den, for 4k gaming på pc med tilsvarende grafikk koster vesentlig mye mer. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Skal du ha rå grafikk, så er det PC som gjelder, man får ikke i pose og sekk for 5000,-

Jo, eller, det er hva Xbox forsøker å få til med One X. Grafikken er allerede bra, framerate og gameplay(spillbarhet?) er viktigere enn 4k regndråper på frontruta(forza). Idag bør grafikk og spillbarhet kunne gå hånd-i-hånd.

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Boo. Utfordringene med konsoll er at man mestrer controlleren, f.eks i fpshooters. Tillates musen kunne man like godt kjøpt en pc. 

MS har sagt at det ikke blir keyboard&mouse støtte i spill hvor det ikke gir mening og at de ikke vil ødelegge den kompetive balansen, og skulle det dukke opp i COD og Halo f.eks så ville det bli egne lobbyer. K/M åpner for bedre opplevelse i andre bruksområder som nettleseren for eksempel også og ikke bare spill og kan potensielt åpne for at spill som ikke egner seg med kontroller som diverse MMOs kan dukke opp på konsollen. Jeg sier ja takk, begge deler :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Boo. Utfordringene med konsoll er at man mestrer controlleren, f.eks i fpshooters. Tillates musen kunne man like godt kjøpt en pc. 

MS har sagt at det ikke blir keyboard&mouse støtte i spill hvor det ikke gir mening og at de ikke vil ødelegge den kompetive balansen, og skulle det dukke opp i COD og Halo f.eks så ville det bli egne lobbyer. K/M åpner for bedre opplevelse i andre bruksområder som nettleseren for eksempel også og ikke bare spill og kan potensielt åpne for at spill som ikke egner seg med kontroller som diverse MMOs kan dukke opp på konsollen. Jeg sier ja takk, begge deler :p

Fair enough.  ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...