XtaZ Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Ja var overraskende smooth og auto-targetingen var bedre enn forventet. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) På siste IGN Unloced Podcas (Xbox) nevner de innbytte deal i USA på 200 dollar når du leverer inn gamle Xbox One og tar ut Xbox One X hos GameStop. Så vi har jo lov å håpe på en deal som ligner her i Norge.Jeg leverer gladelig inn min Xbox One S og betaler 2000,- i mellom for Xbox One X, bare for å slippe tullete finn-budgivere. ca 24:15 inn i denne podcasten.https://youtu.be/jBhutja8LVM?t=24m9s Endret 26. august 2017 av Tor Rasmussen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Det er en deal jeg fint kunne ha levd med. Men tror vi det blir så pent? Men da går jeg ut i fra at det nesten må være snakk om en 1/2TB One S i tilfelle for en så grei deal? Endret 26. august 2017 av Mala Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Kan ikke tenke meg at GameStop betaler 3000 for en brukt Xbox One S. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Hvor mye vil GS gi for min feite release konsoll som har vært åpnet, tuklet med, selvfixet BluRay-drive og utskiftet Wifi-chip tru. 30kr i store credit? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Ikke det en gang, de kan vel ikke ta i mot utstyr som er fiklet med Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Vel da er det meste verdifulle med releaseboxen min strengt tatt originalembalasjen som fortsatt er i mint condition Endret 26. august 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 vil ikke stqrte en hate war her altså men jeg vil høre va dere andre mener om Grafikk i følge av 2 spill. Jeg personlig liker et sjermbilde som ser fantastisk ut, detaljer er viktig men med 4k og hdr, så liker jeg best et skikkelig pent sjermbilde. Ta battlefront 2 som et eksempel. Spille ser fantastisk ut i 4k, mn seøve sjermbilde er ikke top notch som man har sett på andre skyte spill, detaljene å verdenen å omgivelsene er det som legges merke til best. Mulig jeg starter en krig her nå, men for at dere ska forstå å kan ta del i denne diskusjonen... Forza 7 ser drit bra ut, nice vær efekter å prima grafikk, men uansett om forza 7 ser så ufattelig bra ut, så synes jeg fortsatt Nyeste need for speed i 4k ser uffatelig mye bedre ut, men der er det mer sjermbilde som er satt i fokus istde for alt i rundt, bilde har ikke myke farger som Forza kanslje har, men får et mer krispere bilde. Noen som er enig eller uenig ? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Skal du ha rå grafikk, så er det PC som gjelder, man får ikke i pose og sekk for 5000,- Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Skal du ha rå grafikk, så er det PC som gjelder, man får ikke i pose og sekk for 5000,- Ikke konsollen jeg referte til, men grafikk forskjellen mellom spillene, om man har pc til 30k eller en xbox one x har ikke noe å si, for det er developern som bestemmer hvordan Grafikken skal brukes i spille. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 https://m.youtube.com/watch?v=Ge26tSLjfwA https://m.youtube.com/watch?v=cT3QCryCJAo Synes personlig NFS grafikken ser sykt mye bedre ut altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Tja, grafikken er grei nok i begge spillene, det som blir avgjørende for mitt vedkommende er gameplayet og kontrollfølsen. Og da vinner Forza lett for mitt vedkommende siden jeg ikke liker NFS sin driftekontroll da jeg ikke finner det realistisk, og jeg synes semi realitiske spill er kjipe Enten skal det være Mario Kart nivå, eller så skal det være Forza/Project Cars nivå! Men når det er sagt, Xbox one X gir veldig mye for pengene om du har utstyret til å utnytte den, for 4k gaming på pc med tilsvarende grafikk koster vesentlig mye mer. Lenke til kommentar
samco Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Forza 7 any given day men NFS blir plukket opp billig med tid og stunder Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 The first signs of Xbox One mouse support appear on the Xbox Insider rings OOOOOOHHHHH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) The first signs of Xbox One mouse support appear on the Xbox Insider rings OOOOOOHHHHH Boo. Utfordringene med konsoll er at man mestrer controlleren, f.eks i fpshooters. Tillates musen kunne man like godt kjøpt en pc. Endret 27. august 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Skal du ha rå grafikk, så er det PC som gjelder, man får ikke i pose og sekk for 5000,- Jo, eller, det er hva Xbox forsøker å få til med One X. Grafikken er allerede bra, framerate og gameplay(spillbarhet?) er viktigere enn 4k regndråper på frontruta(forza). Idag bør grafikk og spillbarhet kunne gå hånd-i-hånd. Endret 27. august 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Sant nok, det kan de jo forsøke, men vi veit jo at det ikke er tilfelle. Likevel, jeg er vanligvis en PC-gamer, men kommer til å storkose meg foran 4K-TVen og Forza 7, så kan jeg heller spille BF1 og slik på PCen Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Boo. Utfordringene med konsoll er at man mestrer controlleren, f.eks i fpshooters. Tillates musen kunne man like godt kjøpt en pc. MS har sagt at det ikke blir keyboard&mouse støtte i spill hvor det ikke gir mening og at de ikke vil ødelegge den kompetive balansen, og skulle det dukke opp i COD og Halo f.eks så ville det bli egne lobbyer. K/M åpner for bedre opplevelse i andre bruksområder som nettleseren for eksempel også og ikke bare spill og kan potensielt åpne for at spill som ikke egner seg med kontroller som diverse MMOs kan dukke opp på konsollen. Jeg sier ja takk, begge deler Endret 27. august 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Boo. Utfordringene med konsoll er at man mestrer controlleren, f.eks i fpshooters. Tillates musen kunne man like godt kjøpt en pc. MS har sagt at det ikke blir keyboard&mouse støtte i spill hvor det ikke gir mening og at de ikke vil ødelegge den kompetive balansen, og skulle det dukke opp i COD og Halo f.eks så ville det bli egne lobbyer. K/M åpner for bedre opplevelse i andre bruksområder som nettleseren for eksempel også og ikke bare spill og kan potensielt åpne for at spill som ikke egner seg med kontroller som diverse MMOs kan dukke opp på konsollen. Jeg sier ja takk, begge deler Fair enough. Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Da fikk jeg en gratulerer Mail fra Gamestop har sikra meg en Scorpio edition Endret 27. august 2017 av samco 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå