XtaZ Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Mulig det har blitt nevnt i tråden allerede men Rise of the Tomb Raider på Scorpio får 3 forskjellige grafikksettings. -Native 4K: (full 3840 by 2160) for highest fidelity resolution.-Enriched Visuals for stunning graphic upgrades.-High Frame Rate for the smoothest possible gameplay. Hadde bare dette vært standard for alle fremtidige spill... 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 (endret) High frame rate hver jævla gang. Savner det fra PCen min, altså. Endret 24. august 2017 av Muggkaare Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 (endret) Kjøper nesten ikke en dritt til Xbox lengre pga lav framerate. På 2 år har jeg kjøpt hele 3 spill, Halo 5, Titanfall 2 og Tomb Raider mens resten blir kjøpt på PC. Endret 24. august 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Kjøper nesten ikke en dritt til Xbox lengre pga lav framerate. På 2 år har jeg kjøpt hele 3 spill, Halo 5, Titanfall 2 og Tomb Raider mens resten blir kjøpt på PC. Jepp, Mass Effect Andromeda og Witcher 3 var nesten uspillbart. Har nylig presset meg halvveis gjennom The Long Dark i det som føles som 15 fps. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Med så mye spill som allerede nå utnytter X bra så lover dette veldig bra. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-hands-on-with-xbox-one-x-at-gamescom-2017 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 (endret) Wow, det var jo helt sykt bra! EDIT: Pga. ett rusk på skjermen min såg det ut som Forza Motorsport 6 Forza 5 er jo ett...skikkelig stort ribbeskinn. Men likevel, ganske bra totalt sett da. Endret 24. august 2017 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Video for artikkelen litt lengere opp er blitt postet. Og Digital Foundry melder om at alt pratet til Microsoft om at dette er en 4K konsoll begynner å vise seg å stemme. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Satte meg opp på interesseliste hos Gamestop i dag så får jeg se hvilke dealer som dukker opp 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 forhåndsbestilt en fra elkjøp, så får vi se hvor bra den er når november kommer. For det er november den kommer ikke sant? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 7. november tror jeg det var ja! Da blir det Forza og fete potetgullfingre! :D Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 (endret) Pris: 180 Euro, så nesten 1700kr om den ikke blir enda dyrere her til lands Endret 25. august 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Kan jo like gjerne kjøpe Elite-kontrolleren da? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 For dere som ikke har investert i Elite-kontrolleren ennå er det bare å løpe til butikken! Den er helt super. Helt annen kvalitetsfølelse enn det standard kontrollere kan tilby. Også ser den ikke ut som et leketøy, slik som den over her gjør Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Sitter egentlig bare å venter på att Elite skal dukke opp på ett eller annet supersalg men haster ikke for min del. Er black friday om 3 mnd så da er det håp Forøvrig litt skuffa over at One X Scorpio edition ikke hadde en Scorpio brandet Elite kontroller i pakken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Har Elite-kontrolleren selv, jeg var en av de heldige som fikk forhåndsbestilt den til 890,- på CDON. I mine øyne ikke verdt den prisen de ellers skal ha for den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Har fattet litt mer interesse for Elite kontrollen, etter en liten avsporing i PS4 tråden av alle steder. Men det er ikke aktuelt å betale full pris for den, så mye bruker jeg ikke One. Men ved neste DNB rabatt hos Power så slår jeg kanskje til Kan ikke fordra triggerene på One kontrollen, men det kan man jo justere på Elite kontrollen. Endring av stikker er også aktuelt for min del. Ekstra dill-dallet med triggere og styr under har jeg neppe sjangs til å vende meg til etter erfaring med Nacon Pro kontrollen på PS4, som var helt grusom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Bare så du er klar over det med triggerne, så er det brukt en veldig billig fysisk sperre som kun hindrer deg i å trykke dem helt inn. Mao. fungerer jævla dårlig i f.eks. bil-spill, som forventer at du skal trykke knappen helt inn for å få full gass. Mulig det finnes innstillinger for å endre det i noen spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå