Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det har blitt nevnt i tråden allerede men Rise of the Tomb Raider på Scorpio får 3 forskjellige grafikksettings.

 

-Native 4K: (full 3840 by 2160) for highest fidelity resolution.
-Enriched Visuals for stunning graphic upgrades.
-High Frame Rate for the smoothest possible gameplay.

 

Hadde bare dette vært standard for alle fremtidige spill...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjøper nesten ikke en dritt til Xbox lengre pga lav framerate. På 2 år har jeg kjøpt hele 3 spill, Halo 5, Titanfall 2 og Tomb Raider mens resten blir kjøpt på PC.

Jepp, Mass Effect Andromeda og Witcher 3 var nesten uspillbart. Har nylig presset meg halvveis gjennom The Long Dark i det som føles som 15 fps.

Lenke til kommentar

Sitter egentlig bare å venter på att Elite skal dukke opp på ett eller annet supersalg men haster ikke for min del. Er black friday om 3 mnd så da er det håp :p

 

Forøvrig litt skuffa over at One X Scorpio edition ikke hadde en Scorpio brandet Elite kontroller i pakken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har Elite-kontrolleren selv, jeg var en av de heldige som fikk forhåndsbestilt den til 890,- på CDON.

I mine øyne ikke verdt den prisen de ellers skal ha for den.

Lenke til kommentar

Har fattet litt mer interesse for Elite kontrollen, etter en liten avsporing i PS4 tråden av alle steder. Men det er ikke aktuelt å betale full pris for den, så mye bruker jeg ikke One. Men ved neste DNB rabatt hos Power så slår jeg kanskje til :) Kan ikke fordra triggerene på One kontrollen, men det kan man jo justere på Elite kontrollen. Endring av stikker er også aktuelt for min del. Ekstra dill-dallet med triggere og styr under har jeg neppe sjangs til å vende meg til etter erfaring med Nacon Pro kontrollen på PS4, som var helt grusom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bare så du er klar over det med triggerne, så er det brukt en veldig billig fysisk sperre som kun hindrer deg i å trykke dem helt inn.

Mao. fungerer jævla dårlig i f.eks. bil-spill, som forventer at du skal trykke knappen helt inn for å få full gass.

 

Mulig det finnes innstillinger for å endre det i noen spill. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...