Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da er Elkjøp utsolgt for Project Scorpio utgaven. Komplett sitter fortsatt på gjerdet å tilbyr sine kunder ingenting...

Som allerede nevnt her. Komplett.no begynte med pre-orders den 12. juni. De fikk inn så mange at de måtte stoppe da de ikke vet hvor mange de får inn. 

Det var beskjeden jeg fikk for noen dager siden da jeg snakket med dem. 

Jeg la inn en bestilling den 12. juni og den skulle gå som normalt.

Lenke til kommentar

Som allerede nevnt her. Komplett.no begynte med pre-orders den 12. juni. De fikk inn så mange at de måtte stoppe da de ikke vet hvor mange de får inn. 

Det var beskjeden jeg fikk for noen dager siden da jeg snakket med dem. 

Jeg la inn en bestilling den 12. juni og den skulle gå som normalt.

Stemmer det. Ikke helt våken enda...  :wee:

Lenke til kommentar

<3 <3 <3
Det var sarkasme håper jeg?
Aldri spar på billige kabler...

Shit, du er seriøs? Du tenker det er en god ide å betale 628 kroner for en strømkabel? :D

Har hdmi kabler til 1200 stykke så ja

Lenke til kommentar

Hvordan skal en dyr HDMI kabel forbedre datastrømmen? Vi snakker overføring av bits and bytes, altså 0 og 1. Det er forskjell på kapasiteten osv.. Ikke alle støtter HDMI2.0 osv og skal du ha lange kabler så må det være kabler som faktisk klarer å bære det digitale signalet over hele distansen osv.. Men det er ingenting som heter "bedre kvalitet" på en digital kabel.

Kvalitetfølelsen kan jo variere, dyrere kabler har jo gjerne annet materialet som kan føles og se bedre ut og de kan ha tykkere materialet så de tåler med slitasje osv.. Men selve signalkvaliteten blir jo den samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...