LarZen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Det er Daniel Ahmad som har tweeta det så det stemmer nok. Det er rimelig heftig. Og ikke minst ekstremt bra for ikke bare Microsoft men oss gamere. PlayStation må ikke få for mye markedsandel. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Og da er Elkjøp utsolgt for Project Scorpio utgaven. Komplett sitter fortsatt på gjerdet å tilbyr sine kunder ingenting... Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Og da er Elkjøp utsolgt for Project Scorpio utgaven. Komplett sitter fortsatt på gjerdet å tilbyr sine kunder ingenting... Som allerede nevnt her. Komplett.no begynte med pre-orders den 12. juni. De fikk inn så mange at de måtte stoppe da de ikke vet hvor mange de får inn. Det var beskjeden jeg fikk for noen dager siden da jeg snakket med dem. Jeg la inn en bestilling den 12. juni og den skulle gå som normalt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Som allerede nevnt her. Komplett.no begynte med pre-orders den 12. juni. De fikk inn så mange at de måtte stoppe da de ikke vet hvor mange de får inn. Det var beskjeden jeg fikk for noen dager siden da jeg snakket med dem. Jeg la inn en bestilling den 12. juni og den skulle gå som normalt. Stemmer det. Ikke helt våken enda... Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Det er lov å være trøtt. Komplett visste heller ikke om de skal åpne for flere. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Ja det er vel begrenset med maskiner i første omgang. Får satse på at dem som har hatt lyst på X har fått sikret seg en nå. For nå er det vel utsolgt overalt her på berget ser det ut som. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Jeg vet Scorpio teknisk sett allerede er slim, men tror dere det kommer en Scorpio ultraslim etterhvert? Ganske imponerende hvor mye kraft de greide presse inn i det lille kabinettet altså. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 (endret) Lefdal har vist fortsatt Scorpio utgaven om noen er i siste liten https://www.lefdal.com/product/gaming/spillkonsoll/XONEX1TBSCORP/xbox-one-x-1-tb-project-scorpio-edition-sort Endret 24. august 2017 av LarZen 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Path of Exile har release på Xbox i dag og er gratis om noen har glemt det. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Path of Exile har release på Xbox i dag og er gratis om noen har glemt det. Takk for tipset! Får laste det ned Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Veldig bra på PC, ihvertfall. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Har spilt det litt på PC selv men skal selvsagt teste det å se hvordan det føles å spille på konsoll. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Ser det ligger to Path of Exile i butikken der. Det vanlige - som det står bare er tilgjengelig i Path of Exile First Blood Bundle. Sistnevnte koster 149,- kroner og slippes klokka 23:00 i dag. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Da dukker nok gratisversjonen opp kl 23. Ser at kun First Blood bundlen ga mulighet for preload av spillet. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Flere enn meg som gleder seg til Forza 7? 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 https://www.youtube.com/watch?v=Ob7h5kDMzxY #Se på en 4K tv <3 <3 <3 Har ikke det, men det er nok en slik: http://www.clasohlson.com/no/Apparatledning-C7,-1,8-meter/22-457 One X fortjener litt kvalitet, f.eks denne; https://www.hifiklubben.no/kabler/Stromkabler/audioquest-nrg-1-stromkabel-/ Det var sarkasme håper jeg?Aldri spar på billige kabler... Shit, du er seriøs? Du tenker det er en god ide å betale 628 kroner for en strømkabel? Har hdmi kabler til 1200 stykke så ja Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Sorry pus, men du har blitt lurt. Jeg ser gjerne en forklaring på hvordan bitstreamen i kabelen blir bedre med en Monster-cable enn noe fra Clasern. Samme med strømkabelen. Dette er off-topic, jeg vet, men rasende festlig 8 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Dyre HDMI kabler er jo beryktet for å være rein svindel. https://www.cnet.com/news/why-all-hdmi-cables-are-the-same/ 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Hvordan skal en dyr HDMI kabel forbedre datastrømmen? Vi snakker overføring av bits and bytes, altså 0 og 1. Det er forskjell på kapasiteten osv.. Ikke alle støtter HDMI2.0 osv og skal du ha lange kabler så må det være kabler som faktisk klarer å bære det digitale signalet over hele distansen osv.. Men det er ingenting som heter "bedre kvalitet" på en digital kabel. Kvalitetfølelsen kan jo variere, dyrere kabler har jo gjerne annet materialet som kan føles og se bedre ut og de kan ha tykkere materialet så de tåler med slitasje osv.. Men selve signalkvaliteten blir jo den samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå