Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikret meg en hos Elkjøp jeg like greit. Så får det bare være at en mest sannsynlig ikke får maskinen på lansering. Overlever nok.. Og Elkjøp svarer i det minste på fks Twitter..fikk en melding av dem idag at nå var maskinen klar til bestilling og at det var få maskiner. Det er pluss i min bok...

Lenke til kommentar

Lurer litt på om denne Limited Project Scorpio Edition bare er en måte å rekke lanseringen 7. November på? At de rett og slett ikke har store mengder med konsoller klare?

 

Kanskje jeg rett og slett må krype til korset og bestille en Project Scorpio Edition da for å være sikker på å få til launch. :p

Lenke til kommentar

Lurer litt på om denne Limited Project Scorpio Edition bare er en måte å rekke lanseringen 7. November på? At de rett og slett ikke har store mengder med konsoller klare?

 

Kanskje jeg rett og slett må krype til korset og bestille en Project Scorpio Edition da for å være sikker på å få til launch. :p

Jeg har en mistanke om at alle konsollene som blir solgt/levert i starten er Scorpio Edition.

Noe ala "Day One Edition" som Xbox One hadde ved launch.

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar

Er det ikke egentlig merkelig at Komplett.no ikke har noen slags form for Xbox one x som kan forhåndsbestilles nå?

 

Tror rett og slett Komplett er ikke helt i varmen til Microsoft og/eller deres grossist i Norge. Eller at Komplett har solgt så dårlig når det kommer til Xbox at dem ikke engasjerer seg spesielt.

 

For dem har i lang tid hatt få Xbox One maskiner på lager og prisen er ofte helt bak mål i forhold til konkurentene. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Er det ikke egentlig merkelig at Komplett.no ikke har noen slags form for Xbox one x som kan forhåndsbestilles nå?

 

Tror rett og slett Komplett er ikke helt i varmen til Microsoft og/eller deres grossist i Norge. Eller at Komplett har solgt så dårlig når det kommer til Xbox at dem ikke engasjerer seg spesielt.

 

For dem har i lang tid hatt få Xbox One maskiner på lager og prisen er ofte helt bak mål i forhold til konkurentene. 

 

Er det fordi komplett tok i mot pre-orders under E3 tro?

Anyway, la inn en bestilling på en Scorpio på elkjøp. 

Lenke til kommentar

 

 

<3 <3 <3

 

Det var sarkasme håper jeg?
Aldri spar på billige kabler...

Shit, du er seriøs? Du tenker det er en god ide å betale 628 kroner for en strømkabel? :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Det var sarkasme håper jeg?
Aldri spar på billige kabler...

Shit, du er seriøs? Du tenker det er en god ide å betale 628 kroner for en strømkabel? :D

 

Jeg tror nok heller han tenker på en mellomting. :p

Derimot så var min link en spøk, men poenget hans står at en skal passe seg litt for alt for billige kabler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...