Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Syns egentlig ikke Project Scorpio Edition var så spennende, så droppet å bestille.

Hadde den vært med Elite kontrolleren i stedet og sånn, ja da føler jeg det hadde hatt noe mer for seg. Den vil også bli plassert slik at den gradient effekten blir så og si ikke-eksisterende. Så da sitter en igjen med grønn skrift. Ikke så viktig føler jeg. :p

 

Så får jeg se når eventuelt Komplett åpner igjen og eventuelt Power/Elkjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det mulig å bestille Project Scorpio Edition fra den Norske Microsoft store igjen. Etter at det ikke har fungert siden i går.

 

Edit: eller det var ser ut som det ikke fungerer eller er tomt igjen nå. Fikk ihvertfall bestilt for ca 20 min siden. 

Endret av MuppetOwl
Lenke til kommentar

Fikk bestilt fra Microsoft Storbritania. Mulig den kommer med feil strømplugg, men ser ut til å være vanlig apparatledning, så ikke noe stort problem. Var noen få hundrelapper billigere også, men det avhenger selvsagt av valutakursene fremover...

 

Får du ikke moms i tillegg? Blir jo fort 1000,- ++ ekstra da. 

Lenke til kommentar

 

Fikk bestilt fra Microsoft Storbritania. Mulig den kommer med feil strømplugg, men ser ut til å være vanlig apparatledning, så ikke noe stort problem. Var noen få hundrelapper billigere også, men det avhenger selvsagt av valutakursene fremover...

 

Får du ikke moms i tillegg? Blir jo fort 1000,- ++ ekstra da.

 

Nei. Står spesifisert når du betaler. £359.99 + £0 Delivery + £90 VAT (altså 25% mva). Akkurat på samme måte som mange bestilte Xbox One fra Tyskland når den kom.
Lenke til kommentar

Fikk bestilt fra Microsoft Storbritania. Mulig den kommer med feil strømplugg, men ser ut til å være vanlig apparatledning, så ikke noe stort problem. Var noen få hundrelapper billigere også, men det avhenger selvsagt av valutakursene fremover...

 

Har du Xbox One S fra før? Godeste Major Nelson sa jo i Gamescom videoen at du bare kunne bruke kablene fra One S rett i One X siden begge har integrert strømforsyning.

Med annet du trenger å bruke begge vel og merke. :p

Lenke til kommentar

 

One X fortjener litt kvalitet, f.eks denne; https://www.hifiklubben.no/kabler/Stromkabler/audioquest-nrg-1-stromkabel-/ :p

 

Egentlig mest interessert i når butikkene legger ut den vanlige til forhåndsbestilling.

For selv om jeg kjøpte min først Xbox One fra MS Tyskland, så gidder jeg ikke å gå for Project Scorpio Edition.

 

Syns den er hakket mer stilren uten den grønne skriften. Og som jeg sa noen poster siden, når eneste forskjellen er utseendet så foretrekker jeg den vanlige.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Tror nok slike utgaver selger en del på samleverdien. Mange havner uansett bak ei skapdør.

 

Sant, men det hadde kanskje vært lov å forvente litt mer av en slik samleversjon? F.eks Elite kontrolleren eller det LCD displayet som er på utvikler utgaven? Altså et eller annet mer enn litt grønn skrift og gradient farger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...