Cappo Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Syns egentlig ikke Project Scorpio Edition var så spennende, så droppet å bestille. Hadde den vært med Elite kontrolleren i stedet og sånn, ja da føler jeg det hadde hatt noe mer for seg. Den vil også bli plassert slik at den gradient effekten blir så og si ikke-eksisterende. Så da sitter en igjen med grønn skrift. Ikke så viktig føler jeg. Så får jeg se når eventuelt Komplett åpner igjen og eventuelt Power/Elkjøp. 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Må man betale hele beløpet med en gang ved en forhåndsbestilling? Bestilte fra CDON og valgte faktura som betalingsmetode, noen som ikke var Ok. Fikk Mail om at ordren var kansellert i dag. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Normal prosedyre er da at beløpet blir trukket ifra kontoen din. For så å komme tilbake etter 3-7 dager. Og så trekkes beløpet igjen når varen sendes. Lenke til kommentar
MuppetOwl Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Nå er det mulig å bestille Project Scorpio Edition fra den Norske Microsoft store igjen. Etter at det ikke har fungert siden i går. Edit: eller det var ser ut som det ikke fungerer eller er tomt igjen nå. Fikk ihvertfall bestilt for ca 20 min siden. Endret 22. august 2017 av MuppetOwl Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Og da var CDON tomme for Project Scorpio utgaven. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Hell yes! Spintires kommer til konsoll. Spintires:Muddrunner:https://www.ausgamers.com/news/read/3581523/according-to-spintires-mudrunner-driving-a-truck-slowly-through-some-mud-is-the-most-epic-thing-ever https://www.youtube.com/watch?v=xYmBoXxC7X0 Endret 22. august 2017 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Fikk bestilt fra Microsoft Storbritania. Mulig den kommer med feil strømplugg, men ser ut til å være vanlig apparatledning, så ikke noe stort problem. Var noen få hundrelapper billigere også, men det avhenger selvsagt av valutakursene fremover... Lenke til kommentar
MuppetOwl Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Fikk bestilt fra Microsoft Storbritania. Mulig den kommer med feil strømplugg, men ser ut til å være vanlig apparatledning, så ikke noe stort problem. Var noen få hundrelapper billigere også, men det avhenger selvsagt av valutakursene fremover... Får du ikke moms i tillegg? Blir jo fort 1000,- ++ ekstra da. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Jeg fikk bestilt fra Microsoft nå for 5 minutter siden ?? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Fikk bestilt fra Microsoft Storbritania. Mulig den kommer med feil strømplugg, men ser ut til å være vanlig apparatledning, så ikke noe stort problem. Var noen få hundrelapper billigere også, men det avhenger selvsagt av valutakursene fremover... Får du ikke moms i tillegg? Blir jo fort 1000,- ++ ekstra da. Nei. Står spesifisert når du betaler. £359.99 + £0 Delivery + £90 VAT (altså 25% mva). Akkurat på samme måte som mange bestilte Xbox One fra Tyskland når den kom. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Fikk bestilt fra Microsoft Storbritania. Mulig den kommer med feil strømplugg, men ser ut til å være vanlig apparatledning, så ikke noe stort problem. Var noen få hundrelapper billigere også, men det avhenger selvsagt av valutakursene fremover... Har du Xbox One S fra før? Godeste Major Nelson sa jo i Gamescom videoen at du bare kunne bruke kablene fra One S rett i One X siden begge har integrert strømforsyning. Med annet du trenger å bruke begge vel og merke. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Har ikke det, men det er nok en slik: http://www.clasohlson.com/no/Apparatledning-C7,-1,8-meter/22-457 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Har ikke det, men det er nok en slik: http://www.clasohlson.com/no/Apparatledning-C7,-1,8-meter/22-457 One X fortjener litt kvalitet, f.eks denne; https://www.hifiklubben.no/kabler/Stromkabler/audioquest-nrg-1-stromkabel-/ Egentlig mest interessert i når butikkene legger ut den vanlige til forhåndsbestilling. For selv om jeg kjøpte min først Xbox One fra MS Tyskland, så gidder jeg ikke å gå for Project Scorpio Edition. Syns den er hakket mer stilren uten den grønne skriften. Og som jeg sa noen poster siden, når eneste forskjellen er utseendet så foretrekker jeg den vanlige. Endret 22. august 2017 av Cappo Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Tror nok slike utgaver selger en del på samleverdien. Mange havner uansett bak ei skapdør. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Tror nok slike utgaver selger en del på samleverdien. Mange havner uansett bak ei skapdør. Sant, men det hadde kanskje vært lov å forvente litt mer av en slik samleversjon? F.eks Elite kontrolleren eller det LCD displayet som er på utvikler utgaven? Altså et eller annet mer enn litt grønn skrift og gradient farger. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Scorpio navnet er en hyllest til folk som har fulgt konsollens utvikling fra dag en. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Fyflate 4k trailers på YouTube virkelig viser Hvor stor forskjell det er fra Pro mere softe uklare opskalering til One X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå