Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og så begynner det så sakte men sikkert... PS4Pro i 4K modus kjører spillet i 2160p checkerboard. Dvs 4K men hvor det blir brukt 50% gamle og 50% nye piksler for hver frame. Og hvorfor 1800p og 2160p checkerboard ser så bra ut men samtidig ikke er like skarpt som et 2160p bilde med 100% nye piksler.

 

Men i tillegg så har jo X mulighet for høyere texture assets som også vil være i dette spillet. Så det skal bli spennende å se når Digital Foundry sjekker dette spillet. Det er nok det første av mange spill som vil både se og yte bedre på X i tiden frem til neste PlayStation kommer i salg. 

 

 

 DHwV6GPVwAA-SYo.jpg

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde ingen forventninger til Xbox-showet.. visste ikke engang at det skulle være noe. Skjønner ikke hvorfor så mange trodde det skulle være så mye nytt på showet... Det jeg fikk ut av showet var at Sea of Thieves fortsatt ser sykt bra ut og et nytt dinosaur spill som så ganske bra ut også.

Lenke til kommentar

Håper ikke dette også gjelder CDON, at det var en feil i systemet da jeg bestilte der, for min bestilling gikk igjennom når jeg kjøpte Scorpio i natt. Prøvde også på MS sine sider først, men fikk også meldingen om at de fjernet et produkt fra handlekurven når jeg skulle betale i kassen

De har fortsatt åpent for forhåndsbestillinger på CDON, skulle tro de hadde fjernet denne hvis det var feil?

Lenke til kommentar

Her er liste over 118 per i dag bekreftede titler med optimasjoner for XB1X. Ble sagt på stream'en at dette er per i dag, og at det vil komme flere fremover mot launch. Så hvor mange titler som er klare den 7. nov. er ikke spikret enda. Flere av titlene på listen har jo også release etter XB1X. Største overraskelsen og gleden for min del må være Diablo 3. Koser meg skikkelig med det nå som det har kommet seasons til konsoll også. Men gud å råttent det ser ut i 1080p på min 78" 4K TV. Mulig jeg forhåndsbestiller "Scorpio edition" likevel om det blir mulig.. :p

 

Har begynt å tikke inn et par belønninger for å ha kikket på streamen med mixer:

 

Thanks for watching on Mixer – Custom WarPaint DLC for Halo Wars 2 is now yours! 
 
Thanks for watching on Mixer – Commanders Bonus Supply Drop DLC for Battle Islands: Commanders is now yours! 
 
Thanks for watching on Mixer – T-15 New Recruit Kit DLC for World of Tanks is now yours! 
Lenke til kommentar

Er fristet til å bestille meg en Scorpio edition altså mens den fortsatt er tilgjengelig, men vet ikke helt om jeg kan forsvare prisen da jeg kun bruker Xboxen til Halo og Titanfall siden jeg hovedsaklig er PC gamer :p Hadde uansett vært digg med en upgrade fra min release One. Vanskelig dette :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Dette med "Enhanced for.."-opplegget, vil det si spesialutgaver av spillene, eller er det bare å poppe inn disken så finner den ut av det selv? Har ikke fått fulgt så mye med på Scorpio, men har hatt lyst til å spille Forza i sofaen igjen, så derfor jeg har forhåndsbestilt :)

 

 

slik jeg har forstått det er hvis du spiller ett spill på XboX som støtter den, lastes dette ned automatisk.

Lenke til kommentar

Når får Elkjøp opp preorders på Scorpio da tru. Dukker vel opp på MS store i dag men sist jeg bestilte konsoll derfra så var BluRay-driven ødelagt, wifi-kortet defekt og til og med headsettet som fulgte med hadde kabelbrudd. Xbox One releasen var ett mareritt for å si det mildt. *PTSD flashbacks*

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Når får Elkjøp opp preorders på Scorpio da tru. Dukker vel opp på MS store i dag men sist jeg bestilte konsoll derfra så var BluRay-driven ødelagt, wifi-kortet defekt og til og med headsettet som fulgte med hadde kabelbrudd. Xbox One releasen var ett mareritt for å si det mildt. *PTSD flashbacks*

Da regner jeg med du bestilte fra den tyske MS storen da? Var vel kun dem som sendte til Norge på releasen?

Fikk du ny uten problemer?

Lenke til kommentar

Tysk store ja, og jeg fikk ikke ny. Fikk heller ikke returnert min siden jeg måtte ha en tysk adresse den skulle plukkes opp på av UPS (tror jeg det var). Alt var ett jævlig rot som skulle vise seg å være mye vanskeligere enn det burde ha vært og etter utallige timer med Xbox support til ingen nytte så de ba meg til slutt bare vente til Xboxen hadde release her i Norge så jeg kunne sende den inn på reparasjon her i landet. Endte til slutt med at jeg dreit i garantien og åpnet boxen selv og fikset BluRay-driven som viste seg å ikke fungere fordi alle tannhjulene inni den var løsnet og hadde kilt seg fast i hverandre. Wifi-kortet sleit jeg med helt frem til i fjor når det til slutt kreperte helt, da bestilte jeg ett nytt ett på ebay og byttet det ut og siden har det ikke vært problemer.

 

Sjansen for at det skal skje igjen er vel liten og denne gangen er det Norsk store så retur burde ikke bli noe problem uansett. Men skulle det skje noe så er Elkjøp mer praktisk å returnere ting til da de er 10 minutter unna  :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...