Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da er en av mine spådommer blitt realitet. PUBG kommer eksklusivt til Xbox. Får vi se da om resten stemmer... :ph34r:

Eksklusivt i 2017. De ordlegger seg akkurat som med Rise of the Tomb Raider. Er en sånn avtale så lurt med et early access-spill mon tro?

 

 

 

Ante meg at det var noe slikt ja :D

Lenke til kommentar

Bummer...ikke at det er så viktig egentlig. Men ser at Gamestop har stoppet salget. Så er nok rimelig labert med maskiner her i Norge? Får ikke håpe dette blir en fadese med alt for få maskiner...

 

Har hatt en pre-order hos komplett siden 12.06.2017. De hadde åpent da i et lite tidsrom. Tenker jeg lar den stå. De sender med postnord og min erfaring er at det er det som går raskest til nord-norge.

Lenke til kommentar

 

Bummer...ikke at det er så viktig egentlig. Men ser at Gamestop har stoppet salget. Så er nok rimelig labert med maskiner her i Norge? Får ikke håpe dette blir en fadese med alt for få maskiner...

 

Har hatt en pre-order hos komplett siden 12.06.2017. De hadde åpent da i et lite tidsrom. Tenker jeg lar den stå. De sender med postnord og min erfaring er at det er det som går raskest til nord-norge.

 

Samme her. Kommer rett opp med toget.

Jeg chattet med komplett idag og de bekreftet at forhåndsbestillingene som ble lagt inn den 12.06 vil gå som normalt. 

De stoppet forhåndsbestillingene siden de ikke vet hvor mange de får inn.

Lenke til kommentar

 

Latterlig dårlig show. Bortkastet tid.

Må dessverre si meg enig der. Dette var det nesten en lidelse å se på. Så forferdelig amatørmessig ut. Det eneste som manglet for å gjøre fiaskoen komplett var et desperat forsøk på å blåse liv i Kinect igjen.

 

 

Fikk du ikke med deg at Disney Adventures, Rush og Zoo Tycoon remasters ble annonsert med full Kinect support? :D

 

disney-rush-xbox-one.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper ikke dette også gjelder CDON, at det var en feil i systemet da jeg bestilte der, for min bestilling gikk igjennom når jeg kjøpte Scorpio i natt. Prøvde også på MS sine sider først, men fikk også meldingen om at de fjernet et produkt fra handlekurven når jeg skulle betale i kassen 

Lenke til kommentar

 

 

Latterlig dårlig show. Bortkastet tid.

Må dessverre si meg enig der. Dette var det nesten en lidelse å se på. Så forferdelig amatørmessig ut. Det eneste som manglet for å gjøre fiaskoen komplett var et desperat forsøk på å blåse liv i Kinect igjen.

 

 

Fikk du ikke med deg at Disney Adventures, Rush og Zoo Tycoon remasters ble annonsert med full Kinect support? :D

 

disney-rush-xbox-one.jpg

 

Nope. Var vel kanskje bevisstløs på det tidspunktet. Eller hadde gått over til å spille Elite Dangerous på ps4 hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...