Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Fett, men hva er grunnen/e til at du velger Komplett? 

 

 

Handlet mye der. Så bra kundeforhold. Og Elkjøp sender ifra Sverige så du kan glemme å få på lansering om du ikke bor i Oslo. Men er ikke krise å få på lansering for min del. Så godt mulig jeg bestiller hos Elkjøp.

Lenke til kommentar

 

 

Bestilte Xbox One ifra Microsoft Store i Tyskland..jævla raske. Så dere får nok på lansering. Jeg venter til Komplett får den på plass. I verste fall Elkjip.

Fett, men hva er grunnen/e til at du velger Komplett?

 

Norsk nettbutikk med norske garantier?

 

Microsoft Store Norge har samme garantier. Grunnen til at Larzen bestilte Xbox One fra Tyskland var at den ikke hadde kommet ut i Norge enda.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Bestilte Xbox One ifra Microsoft Store i Tyskland..jævla raske. Så dere får nok på lansering. Jeg venter til Komplett får den på plass. I verste fall Elkjip.

Fett, men hva er grunnen/e til at du velger Komplett?

Norsk nettbutikk med norske garantier?

 

 

Tenkte på den Norske siden nå med X.

 

 

 

 

Fett, men hva er grunnen/e til at du velger Komplett? 

 

 

Handlet mye der. Så bra kundeforhold. Og Elkjøp sender ifra Sverige så du kan glemme å få på lansering om du ikke bor i Oslo. Men er ikke krise å få på lansering for min del. Så godt mulig jeg bestiller hos Elkjøp.

 

 

Skjønner. Liker også å handle fra Komplett :)

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir litt irritert når jeg ser at store titler som Destiny 2 , Call of Duty WW2 og Far Cry 5 ikke er på list over støttede spill. Dem lanserer jo snart så den informasjonen burde vært klar. Om det blir slik at endel spill er kun optimalisert for X og noen for Pro så kan dem ta seg en bolle.

Lenke til kommentar

Fikk bestilt, greia er at Forhåndsbestilling knappen som faktisk sender deg videre er litt bugga eller noe. Så du må oppdatere med F5 og trykke med en gang på den knappen som står under "4999 kr", du har kun et øyeblikk på deg, så du må ha musetasten over før du oppdaterer. Litt av en greie :p

 

Levering 3-5 dager

Express 2-3 dager (99 kr)

 

Valgte gratis, får håpe de sender den i god tid før.

Det står at de trekker pengene ved sending, for de som lurer.

Endret av cuberen
Lenke til kommentar

https://www.microsoft.com/nb-no/store/d/xbox-one-x/8ZJH508RNQL0/XKOG
 

link direkte til forhåndsbestillings siden for de som vil forhåndsbestille

 

edit : Diskusjon roter noe med linken hos meg www.microsoft.com /nb-no/store/d/xbox-one-x/8ZJH508RNQL0/XKOG

 

fjern mellomrommet og lim inn i nettlesern om den ikke fungerer for deg. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...