Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mistet helt interessen for Crackdown etter 2eren og ikke noe jeg har sett av 3eren gjør at jeg har lyst til å spille det da det ser rett og slett helt forferdelig ut. Bortsett fra å få ett skikkelig Halo single player spill igjen og et ekte Fable spill så er det ingen av de eksisterende IPene deres jeg har lyst til å se igjen de neste 10 årene. MS burde satse noe så inni helvete på 2-3 nye titler i de fleste sjangere og legge alt annet på is, eller så blir det verken Xbox One X eller Nextbox på meg :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Mistet helt interessen for Crackdown etter 2eren og ikke noe jeg har sett av 3eren gjør at jeg har lyst til å spille det da det ser rett og slett helt forferdelig ut. Bortsett fra å få ett skikkelig Halo single player spill igjen og et ekte Fable spill så er det ingen av de eksisterende IPene deres jeg har lyst til å se igjen de neste 10 årene. MS burde satse noe så inni helvete på 2-3 nye titler i de fleste sjangere og legge alt annet på is, eller så blir det verken Xbox One X eller Nextbox på meg :p

Det i rødt er jeg veldig veldig enig, nesten for enig da. :dribble:  :dribble:  :dribble:

Lenke til kommentar

Skrev dette på Twitter og Aron Greenberg som er "Head of Xbox game marketing" likte den. Kan det være en indikasjon at Player Unknown går ifra console launch exclusive till console exclusive tro... Ikke godt å si. 

 

 

Jeg er egentlig ingen fan overhode av eksklusive titler og innhold. Men Xbox trenger flere store titler til å selge maskiner..

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...