Mala Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Jaja, 4 års ventetid er småtteri Ser dritkjipt ut ja. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hehe...huff. Ja jeg synes Agents of Mayhem som for meg ihvertfall kom ut av det blå, ser mye mer gøy ut. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Mistet helt interessen for Crackdown etter 2eren og ikke noe jeg har sett av 3eren gjør at jeg har lyst til å spille det da det ser rett og slett helt forferdelig ut. Bortsett fra å få ett skikkelig Halo single player spill igjen og et ekte Fable spill så er det ingen av de eksisterende IPene deres jeg har lyst til å se igjen de neste 10 årene. MS burde satse noe så inni helvete på 2-3 nye titler i de fleste sjangere og legge alt annet på is, eller så blir det verken Xbox One X eller Nextbox på meg Endret 16. august 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hehe...huff. Ja jeg synes Agents of Mayhem som for meg ihvertfall kom ut av det blå, ser mye mer gøy ut. Som ikke har co-op i 2017 tross for å burde være et perfekt spill for det.... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 (endret) Skal de annonsere salgstall igjen tru? Endret 17. august 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Mistet helt interessen for Crackdown etter 2eren og ikke noe jeg har sett av 3eren gjør at jeg har lyst til å spille det da det ser rett og slett helt forferdelig ut. Bortsett fra å få ett skikkelig Halo single player spill igjen og et ekte Fable spill så er det ingen av de eksisterende IPene deres jeg har lyst til å se igjen de neste 10 årene. MS burde satse noe så inni helvete på 2-3 nye titler i de fleste sjangere og legge alt annet på is, eller så blir det verken Xbox One X eller Nextbox på meg Det i rødt er jeg veldig veldig enig, nesten for enig da. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Og der kom nyheten om at Crackdown 3 blir utsatt til 2018. Forhåpentligvis betyr det at dem kan få spillet som så langt ser helt ræva ut til å bli noe av interesse. Håper det er en realitet, men jeg mister mer og mer trua for hver gang jeg ser det spillet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Anbefaler forøvrig å sjekke ut Observer dersom layers of fear, SOMA og lignende er noe for deg. https://www.microsoft.com/nb-NO/store/p/-observer-/C121T6H3D233# http://opencritic.com/game/4639/observer Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Ante meg at Gamescom ville bli eventen dem åpnet opp for pre-orders Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) MS satser hardt på å hype One X så er spent på å se om den blir populær eller får lunken interesse. Endret 17. august 2017 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Såg "SWAG" dukket opp flere ganger i løpet av den teaseren. Instant downvote! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Såg "SWAG" dukket opp flere ganger i løpet av den teaseren. Instant downvote!Hva er galt med det? https://en.wikipedia.org/wiki/Swag Swag bag or promotional merchandise, items given away at trade fairs and events Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 (endret) Gammelt uttrykk ødelagt av popkultur og Internett memes dessverre EDIT: Forrige innlegg var ikke seriøst ment altså, bare så det er nevnt før høygaffelen reises høy og lavt. Endret 18. august 2017 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Skrev dette på Twitter og Aron Greenberg som er "Head of Xbox game marketing" likte den. Kan det være en indikasjon at Player Unknown går ifra console launch exclusive till console exclusive tro... Ikke godt å si. Jeg er egentlig ingen fan overhode av eksklusive titler og innhold. Men Xbox trenger flere store titler til å selge maskiner.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Konge, da blir det flere hands-on- og gameplay videoer på youtube. Forresten, er det noen som har satt av penger til Xbox One X? Forresten v2.0: kan vi lage en ny forkortelse for Xbox One X? F.eks XboX? Melkeku. Hirr hirr Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Microsoft is giving away digital prizes on Mixer again. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Når er gamescom, altså når starter det på søndag ? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 (endret) Xbox One X leak suggests limited ‘Project Scorpio Edition’ De burde beholdt kun Project Scorpio navnet altså. MS sin navngivning er stort sett helt på trynet. Xbox 360, Xbox One, Xbox One X... yuck. Endret 19. august 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå