Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

 

Forferdelig den nye oppdateringen som endrer en del på UI? Synes det var helt grusomt nå. Alt er jævla svært og utrolig lite oversiktlig.

Velkommen til alpha-ringen. Det endelige designet kommer ut om flere måneder.
Hvor mye skal endres? Liten tro på dette designet. Skulle vært som det var, skjønner ikke helt hvorfor de byttet design igjen.

Aner ikke. Mike Ybarra skrev på Twitter at det vil bli endringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Forferdelig den nye oppdateringen som endrer en del på UI? Synes det var helt grusomt nå. Alt er jævla svært og utrolig lite oversiktlig.

Velkommen til alpha-ringen. Det endelige designet kommer ut om flere måneder.

Hva er alpha-ringen du? :)

De som får de tidligste utgavene med mest feil og mangler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Reposter dette jeg nettopp skrev i en annen tråd:

 

Ble nettopp ferdig med Life Is Strange (2 år for sent) og må si det var ett helt fantastisk fengende og involverende spill helt til de siste 5 minuttene mot slutten, men nå er jeg bare bitter og irritert. Uten å spoile noe så har jeg ikke blitt så skuffet av en spillslutt siden Mass Effect 3 endingen.

Anbefales uansett på det sterkeste. Sjeldent jeg blir SÅ oppslukt av en spillstory og bryr meg så mye om spillkarakterer, så er sikkert derfor slutten føltes ekstra bitter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

Hva tenker dere om Sea of Thieves? Ser ut som det kan bli artig!

Har betaen. Ganske kjedelig.

 

Kjipt. Hva er det du misliker?

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Døh, vet du ikke hva som skjer på Søndag Mala? Helt teit eller??

 

LarZen gleder seg åpenbart helt sykt til høstkurs i Argentinsk Tango... :p

 

Nei må si jeg er ganske nyskjerrig selv her nå. Utallige googlesøk resulterte ikke i mye spennende hendelser denne Søndagen, og det eneste gamingrelaterte jeg fant var Devcom, men det pleier vel ikke skje så mye på spillnyhetsfronten for oss vanlige folk der?

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Konge, da blir det flere hands-on- og gameplay videoer på youtube.  :w00t: Forresten, er det noen som har satt av penger til Xbox One X?

 

Forresten v2.0: kan vi lage en ny forkortelse for Xbox One X? F.eks XboX?

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Døh, vet du ikke hva som skjer på Søndag Mala? Helt teit eller??

 

LarZen gleder seg åpenbart helt sykt til høstkurs i Argentinsk Tango... :p

 

Nei må si jeg er ganske nyskjerrig selv her nå. Utallige googlesøk resulterte ikke i mye spennende hendelser denne Søndagen, og det eneste gamingrelaterte jeg fant var Devcom, men det pleier vel ikke skje så mye på spillnyhetsfronten for oss vanlige folk der?

 

 

Haha, mye mulig :p

 

Jeg vet i hvert fall at jeg kommer til å våkne rimelig medtatt på ett eller annet airbnb sted i Bergen etter en 2 dagers..det er vel det eneste som er spikret for min del.

 

Men Gamescom ja, alltid morro med slike saker! Bra! Er det noe MS trenger så er det jo en bråte gode spill og noe nytt spennende. Føler luten har gått litt ut av denne Halo-og GeOW ballongen liksom. Har ikke lagt av en eneste krone enda til XboX, så det får heller bare gå sin gang om jeg ender opp med en eller ikke. At det blir på lansering er veldig usansynlig. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hehe. Ja var Gamescom jeg tenkte på. Xbox skal ha en sending nå til Søndag. Og så er det jo Xbox FanFest som starter den 22. Jeg tviler vel på vi får noe store spill nyheter. Spesielt siden sjefen selv ikke skal være der i år.

 

Men hadde jo vært greit å få vite når vi kan bestille Xbox One X. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...