Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GameStop koser seg med renta på depositum... :D

 

Men dem pleier å åpne for slikt for å sikre så mange salg vie dem som mulig. Gjerne før dem vet om dem engang får nok maskiner til alle. 

 

Jeg tipper vi får dato når en kan forhåndsbestille og være sikret maskin når Microsoft skal ha sin greie på Gamescom den 20 denne mnd. 

Lenke til kommentar

Med snart så mener vi snart. Hva Gamestop driver med vet jeg ikke.

Det var flere som kort tid etter årets E3 åpnet for forhåndsbestilling. Kort tid etter (noen dager) så stoppet de.

Ikke fordi det var utsolgt, men trolig fordi Microsoft ba dem om det.

 

Så når Microsoft sier at du kan forhåndsbestille, så vil Komplett, Elkjøp, osv. legge de ut igjen.

 

Det ryktes også at de stoppet fordi Microsoft jobber med bundles/preorder bundles.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

GameStop koser seg med renta på depositum... :D

 

Men dem pleier å åpne for slikt for å sikre så mange salg vie dem som mulig. Gjerne før dem vet om dem engang får nok maskiner til alle. 

 

Jeg tipper vi får dato når en kan forhåndsbestille og være sikret maskin når Microsoft skal ha sin greie på Gamescom den 20 denne mnd. 

Renta på depositum??

Har du regnet på det eller?

GameStop har sikret meg en del konsoller og tilbehør på releasedag hvor andre senere har gått fra butikk til butikk i månedsvis.

På PSVR var de til og med billigere enn Elkjøp/Lefdal/Komplett.

 

500,- og la oss si en rente på 2%. (Det er å ta GODT i da de fleste høyrentekontoer med innskudd på minst 100.000-500.000 ikke gir 2% engang.

500,- x 2% / 5mnd = 4,-

 

Woaw, 4,- er virkelig dyr "investering" for å få en en vare jeg gleder meg stort til på release.

Og som nummer 2 i køen gidder jeg ikke bekymre meg om "de får nok".

 

 

Lenke til kommentar

 

GameStop koser seg med renta på depositum... :D

 

Men dem pleier å åpne for slikt for å sikre så mange salg vie dem som mulig. Gjerne før dem vet om dem engang får nok maskiner til alle.

 

 

Jeg tipper vi får dato når en kan forhåndsbestille og være sikret maskin når Microsoft skal ha sin greie på Gamescom den 20 denne mnd.

Renta på depositum??

Har du regnet på det eller?

GameStop har sikret meg en del konsoller og tilbehør på releasedag hvor andre senere har gått fra butikk til butikk i månedsvis.

På PSVR var de til og med billigere enn Elkjøp/Lefdal/Komplett.

 

500,- og la oss si en rente på 2%. (Det er å ta GODT i da de fleste høyrentekontoer med innskudd på minst 100.000-500.000 ikke gir 2% engang.

500,- x 2% / 5mnd = 4,-

 

Woaw, 4,- er virkelig dyr "investering" for å få en en vare jeg gleder meg stort til på release.

Og som nummer 2 i køen gidder jeg ikke bekymre meg om "de får nok".

Forhåndsbestilling på nett sikrer meg vanligvis konsoller i posten 2-3 dager før offisiell lansering. Intet depositum, ingen Gamestop.

Lenke til kommentar

 

Samme i grunn, med mindre Gamestop har en alle tiders innbyttedeal på 1TB One S i ermet.

Min plan er å selge min One S når One X kommer, får vel mer for den på Finn?

Aner ikke. Men greit å slippe mas, skambud og useriøse folk..som det florerer av. Mange irriterende typer der ute altså.

Lenke til kommentar

Microsoft fortsetter å forandre å gjøre brukergrensesnittet bare mer og mer rotete. Er ganske utrolig at Microsoft som har så mye erfaring med å lage brukergrensesnitt for Windows ikke klarer å lage noe som fungerer og ser normalt ut uten å ha lag på lag på lag på lag på lag på lag av menyer.

 

https://www.youtube.com/watch?v=VeA2FmPT7xk&t=1s

 

Tok maskinen på for første gang på ganske lenge og hadde dette nye dashbordet. Helt forferdelig i forhold til hvordan det var. Synes det som var før dette fungerte ganske bra. Dette var i tillegg nitrist og ekstremt lite oversiktlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...