Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bruk heller VGA ut, bedre kvalitet enn komponent som har sync on green.

 

Finnes ingen reine VGA kabler til Xbox som jeg kan finne iallefall. Skjønte ikke bæret av sync on green selv etter å ha søkt det opp, men forstod det slik at PC monitoren må støtte det eller noe? Fant en component til VGA adapter så denne er vel verdt ett forsøk og koster bare 20kr ca.

Ah, originale Xboxen... Jeg tenkte 360. Ja det er component beste alternativ. Ofte har TVer fortsatt komponent inn. Min Philips har det via en medfølgende dongle. Om ikke må du bare gå for adapter, feks som du linket til.

Lenke til kommentar

Ah, originale Xboxen... Jeg tenkte 360. Ja det er component beste alternativ. Ofte har TVer fortsatt komponent inn. Min Philips har det via en medfølgende dongle. Om ikke må du bare gå for adapter, feks som du linket til.

 

Har faktisk en original VGA kabel til 360 som jeg fikk tilsendt ved en feil back in the day når jeg bestilte en billig 3rd party VGA kabel fra play.com. Klagde ikke på det for å si det sånn :D Adapteren er bestilt.

 

Uoriginale komponent kabler er stort sett helt grusomme på xbox. Originale eller Monster sine koster fort mye på eBay.

 

Skaff deg en CRT og RGB-kabler, milevis bedre :p

 

Er Monster sin component kabel jeg har. Tror jeg ga 300kr for den på ebay og jeg syntes absolutt den var verdt det etter jeg så kvalitetsforskjellen kontra RCA. Xboxen er forøvrig softmoddet og har en HD fix som gir opp til 1080i oppløsning. Virkelig Natt og dag sammenlignet med umoddet maskin altså.

 

Deus Ex til 29 ja! Takk for tips. De har Gears 4 til 49kr og COD Infinite Warfare til 99kr også om noen er ute etter disse.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Du har en Monster kabel ja! Jeg var på utkikk etter en selv for en liten stund siden, men var litt for stive priser på ebay og latterlig fraktkostnad fra USA... Kjøpte en billig komponent kabel bare for å prøve til den chippa xboxen, men det var horriblet på min Sony TV altså.

 

Men igjen, nå ha jeg 2 stk. Sony Trinitron CRT fjernsyn i hus, så behovet er dekket for nostalgioppsettet :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Finner de til ca 150kr totalt på ebay nå faktisk. Eneste jeg hadde å utsette på min kabel i starten var at pluggene var jævlig stramme og ett helvete å plugge i TVen, så det var tydelig at de jeg kjøpte aldri hadde blitt brukt før.

 

Har en Sony Trinitron CRT selv som står igjen på hjemme i bygda lagret på en låve :D Gidder ikke hente den før jeg får kjøpt meg noe eget og fast da de veier noe så inn ryggbrekkendes mye og jeg helst vil slippe drasse de rundt på flyttelassene.

Lenke til kommentar

Lol...oops, beklager. 360 var den kansje til ja :D Er jo nesten prikk lik den jeg har til originalboxen men innså at min har annen logo og 5 plugger siden den har audio også. Men i søk nummer to så fant jeg DENNE som er helt lik den første jeg linket og her er ikke 360 nevnt engang, kun original Xbox, så enten finnes det også en versjon av kabelen med kun 3 plugger til original Xbox eller så roter en av disse selgerne med hvilken konsoll den faktisk hører til. Og var ikke 360 sin versjon av Monster Cable kun i grå/hvit slik som denne? Min ser iallefall 100% slik ut og jeg fant også en versjon som er helt lik med unntak av logoen.

 

Disse med 5 plugger til Xbox har du rett i at er svindyre iallefall ja og  prisene begynner på 700kr ser det ut til før frakt.

 

For ett jævla kabelrot!  :D

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Fikk kjørt en stund med GeOW4 kampanjen i kveld, var koselig med ett gjensyn med ett nytt tilskudd i den serien igjen :) Når jeg tok av meg øreklokkene slo det meg veldig hvor rolig konsollen var under last, det er alltid en pen bonus =)

 

MS har gjort mye rett med denne S utgaven altså.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ingenting, bortsett fra å begå selvmord med hele Xbox avdelingen selvsagt. DRM var nødvendig for at alt skulle fungere og ALLE kastet seg på DRM hatbølgen uten å vite hva det var, og det finnes fortsatt folk i dag som tror Xbox originalt ikke kunne spille bruktspill overhodet eller at maskina ikke engang kunne starte uten internettkobling. Selv etter helomvendingen med originalplanene og 4+ år med total kundevennelighet og service så ligger de fortsatt bak konkurrenten med nesten 50% mindre salg. Det sier litt om hvor krise det faktisk var.

 

MS følte nok det ikke var verdt å satse videre på originalplanene sine etter revealfiaskoen, med god grunn.

 

Det er Microsoft sin feil, ikke de som mislikte DRM. De kunne enkelt ha beholdt fysisk media som det er i dag, og fortsatt de originale DRM-planene sine for digitale spill.

Lenke til kommentar

Microsoft fortsetter å forandre å gjøre brukergrensesnittet bare mer og mer rotete. Er ganske utrolig at Microsoft som har så mye erfaring med å lage brukergrensesnitt for Windows ikke klarer å lage noe som fungerer og ser normalt ut uten å ha lag på lag på lag på lag på lag på lag av menyer.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Assassin's Creed Origins på Xbox One X. 

 

Rimelig katastrofal lip sync og voice overs. Men spillet ser pent ut i det minste.

 

Nja, det er nå den flateste ørkenen jeg har sett på en god stund. Det hadde ikke skadet med noen teksturer i bakken, fremfor en konstant flat sandhaug fargemessig.

Lenke til kommentar

 

Nja, det er nå den flateste ørkenen jeg har sett på en god stund. Det hadde ikke skadet med noen teksturer i bakken, fremfor en konstant flat sandhaug fargemessig.

 

 

Nja...så nå rimelig fett ut i 4K på et stor lys sterk TV synes jeg. På min 1080p monitor med bob bob bilde egenskaper var det ikke like spennende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...