BlastyTrasty Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Nvidia ja, som er snurte, grinete og sure fordi både Sony og Microsoft valgte å samarbeide med AMD på Xbone og PS4. Also, nvidia grid ... Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Får håpe de kommer med noe med noe som er verdt å bruke tiden på. COD er langt fra noe spesielt så det bryr jeg meg fint lite om, og Fifa? Hva er så spesielt med det. Håper at de bare har noe BS å komme med, da blir det i det minste litt komisk å se på. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Orker ikke å se hva de har. Spillene klarer ikke å forbigå restriksjonene konsollen har. Nei, fælt å logge på Live når man skal spille. Bare helt uoverkommelig altså. jeg kommer i alle fall til å kun spille min amiga 500 i fremtiden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nei, fælt å logge på Live når man skal spille. Bare helt uoverkommelig altså. jeg kommer i alle fall til å kun spille min amiga 500 i fremtiden. Nei, det er ikke fælt å logge på Xbox Live. Det er stort sett det jeg gjør med min Xbox 360 i dag. Problemene er dette: - Du betaler full pris for å leie spill fra Microsoft. - Du mister alle spillene dine, og konsollen blir død den dagen Microsoft stenger den. Trolig om 8-15 år. - Du eier ingenting av det du kjøper. - Du kan ikke låne spill. - Du kan ikke selge spill. - Du kan ikke spille offline i mer enn 24 timer. Da kan jeg ikke bruke den i Forsvaret, på hytta, når jeg reiser, osv. Konsollen fungerer offline i én time når du er pålogget andre steder enn hjemme. - Du må betale for å spille online. Alt dette er ren idioti. Og nei, jeg blir ikke å spille på min Amiga til evig tid, men det er fint at jeg har det alternativet, for en Xbox One blir ikke å funke i evig tid. Jeg spiller fremdeles på mine gamle systemer, og jeg er glad fordi jeg har den muligheten. Microsoft har drept retro-spilling. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Troverdige rykter (cboat) : Microsoft is buying out publishers to not mention the PS4 versions of multi-platform titles, so you can assume if the presenter does not say "EXCLUSIVE TO XBOX ONE", that it will also be on PS4. More in depth DRM info at Gamescom. There is no rental strategy, they're trying to just sweep it under the rug and hope people don't remember. Cloud power was designed as DRM. It was Microsoft's idea, and they approached other publishers. EA and Ubisoft support, Activision slightly less so. DRM plans are worse than what they have said. Mirror's Edge 2 at MS conference. Prince of Persia (reboot?) at MS conference. Secret Phil Spencer game = World of Tanks. It is said that you still need Gold to play F2P games? Paywall for Xbox One. Dead Rising 3 as Xbox One exclusive. Exclusive DLC for another Capcom game. No paywall for PS4, but it's unconfirmed. Sony is very tight on their DRM policies, so no DRM info. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Troverdige rykter (cboat) : Microsoft is buying out publishers to not mention the PS4 versions of multi-platform titles, so you can assume if the presenter does not say "EXCLUSIVE TO XBOX ONE", that it will also be on PS4. More in depth DRM info at Gamescom. There is no rental strategy, they're trying to just sweep it under the rug and hope people don't remember. Cloud power was designed as DRM. It was Microsoft's idea, and they approached other publishers. EA and Ubisoft support, Activision slightly less so. DRM plans are worse than what they have said. Mirror's Edge 2 at MS conference. Prince of Persia (reboot?) at MS conference. Secret Phil Spencer game = World of Tanks. It is said that you still need Gold to play F2P games? Paywall for Xbox One. Dead Rising 3 as Xbox One exclusive. Exclusive DLC for another Capcom game. No paywall for PS4, but it's unconfirmed. Sony is very tight on their DRM policies, so no DRM info. Jeg leser ingenting fra folk som mener at de kan lese hjerte rytmen min med en Kinect. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Microsoft har i det minste åpnet seg, og det er bra. Takket være Microsoft vet jeg at jeg aldri blir å kjøpe en Xbox One. Alt dette fikk vi vite rett etter pressekonferansen deres, men til tross for at Sony hadde sin pressekonferanse mye tidligere vet vi allikevel svært lite om konsollen. Det er på tide at de også åpner seg. En dag skal systemet lanseres, og nå må folk få vite hva de bestiller. Endret 10. juni 2013 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Ifølge en bruker på gaf (de kaller han for Bruce) som er like troverdig som cboat krever Xbone at man har Gold får å spille og ifølge CBOAT er DRMen verre enn vi tror. Endret 10. juni 2013 av fantomena 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ifølge en bruker på gaf (de kaller han for Bruce) som er like troverdig som cboat krever Xbone at man har Gold får å spille og ifølge CBOAT er DRMen verre enn vi tror. Skandale. Jeg har ikke Gold i dag og kommer ikke til å skaffe det i fremtiden. Grunnen er at jeg rett og slett stort sett spiller singleplayer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ifølge en bruker på gaf (de kaller han for Bruce) som er like troverdig som cboat krever Xbone at man har Gold får å spille og ifølge CBOAT er DRMen verre enn vi tror. Hvordan kan den bli verre? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Hvordan kan den bli verre? Har ingen anelse og jeg tror det er en grunn for at jeg ikke har noen anelse. Endret 10. juni 2013 av fantomena Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvordan kan den bli verre? Kanskje du kan kun være offline 12 timer istedenfor 24! Huffameg. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 trist at folk ikke tar vare på prinsipp og godtar absolutt alt de møter uten en eneste baktanke. 2 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 En annen sak er at Phil Spencer twitret om at det vil bli annonsert et spill til X360 i dag som ingen klare rå gjette, ryktene sier dette spillet er World of Tanks. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Har ingen anelse og jeg tror det er en grunn for at jeg ikke har noen anelse. Vi blir neppe å få hva det er med det første. Det er nok gode grunner til at Microsoft har kansellert intervjuene etter pressekonferansen. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 mener at Pressfire hadde et intervju med skaperne, eller skaperen bak World of tanks som lød at de skal release til både current gen, de brydde seg ikke særlig om next gen, sa de da. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 trist at folk ikke tar vare på prinsipp og godtar absolutt alt de møter uten en eneste baktanke. ja, synd det ikke finnes valgmuligheter og man blir tvunget til å kjøpe xbox. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 trist at folk ikke tar vare på prinsipp og godtar absolutt alt de møter uten en eneste baktanke. Som flere har sagt; som sauer til slakteren. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 ja, synd det ikke finnes valgmuligheter og man blir tvunget til å kjøpe xbox. Tenk litt lengre frem nå, om noen år er kanskje oppførselen til MS spredd til andre fordi det på en måte blir akseptert av flertallet. Det er jo klart at dette kan påvirke våre rettigheter om både eierskap og personvern i fremtiden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 ja, synd det ikke finnes valgmuligheter og man blir tvunget til å kjøpe xbox. Du er åpenbart en av de få som er støtter Xbox One med all din makt. Kan jeg spørre hva det er som motiverer deg til å kjøpe dette systemet? En ting er at du stole blindt på din internettleverandør. Det andre, og som er langt vanskeligere, er å stole blindt på Microsoft. Du er klar over at alt du kjøper en dag vil bli stengt? Hva om konsollen blir dyrere enn konkurrentene sin? Hva om konkurrentene har gratis online? Hva om PS4 fungerer slik som konsoller har gjort til nå? Frister Xbox One alene kun på grunn av ordene Microsoft og Xbox? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå