Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Ja du er ikke den første som sier det altså. Men nå skulle vel Dark Sould 2 være ett av gratis spillene neste mnd? Gylden muliget for litt god gameldags rage? :wee:

 

 

1500 ,- for en strøken 1TB Xbox One S + Gears of War 4 og Halo Wars 2 en grei deal?

 

Nå kjøpte jeg jo Halo Wars 2 for 49,- på Elkjøp da, men er vel bare å selge videre :p

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du er ikke den første som sier det altså. Men nå skulle vel Dark Sould 2 være ett av gratis spillene neste mnd? Gylden muliget for litt god gameldags rage? :wee:

 

 

1500 ,- for en strøken 1TB Xbox One S + Gears of War 4 og Halo Wars 2 en grei deal?

 

Nå kjøpte jeg jo Halo Wars 2 for 49,- på Elkjøp da, men er vel bare å selge videre :p

 

 

 

Hvor solgte de dette? 

Lenke til kommentar

Ja du er ikke den første som sier det altså. Men nå skulle vel Dark Sould 2 være ett av gratis spillene neste mnd? Gylden muliget for litt god gameldags rage? :wee:

 

 

Absolutt, men jeg vil anbefale deg å starte med DS1 først siden denne henger litt bak grafisk og teknisk sammenlignet med de nyere titlene og jeg tror det kan bli litt kjipt å gå fra nytt til gammelt om du får lyst til å spille 1 etter å ha spilt 2, mens i riktig rekkefølge så føles overgangen bare naturlig.

Lenke til kommentar

Må ha dette inn med teskje. Har sønn som bor i 2 hus.

Om man har 2 Xbox'er, 1 hos meg og en hos moren.

Kan man bruke begge boksene på en gold live bruker?

Og kan man bruke boksene samtidig? Trenger ikke på samme spill samtidig, om det har noe å bety.

 

Til første spørsmålet ditt ja man kan bruke gold på begge xboxene. Det andre spørsmålet ditt er jeg mer usikker på

Lenke til kommentar

Ok, det vil bli brukt 2 forskjellige gamer tag (kalle navn).

Planen min er da jeg kjøper spill slik han kan spille på begge boksene. Og at jeg kan styre alt fra en gold live bruker (litt penger spart og enklere oversikt), I tillegg så slipper jeg å kjøpe spill 2 ganger. Og all fremdrift i spillene kommer på begge boksene.

Lenke til kommentar

Ok, det vil bli brukt 2 forskjellige gamer tag (kalle navn).

Planen min er da jeg kjøper spill slik han kan spille på begge boksene. Og at jeg kan styre alt fra en gold live bruker (litt penger spart og enklere oversikt), I tillegg så slipper jeg å kjøpe spill 2 ganger. Og all fremdrift i spillene kommer på begge boksene.

 

Jeg tror du kan dele Gold med andre profiler på den konsollen du har satt som hjemmekonsoll. 

Lenke til kommentar

Ok, det vil bli brukt 2 forskjellige gamer tag (kalle navn).

Planen min er da jeg kjøper spill slik han kan spille på begge boksene. Og at jeg kan styre alt fra en gold live bruker (litt penger spart og enklere oversikt), I tillegg så slipper jeg å kjøpe spill 2 ganger. Og all fremdrift i spillene kommer på begge boksene.

Du logger inn med sønnen din sin gamertag (konto) på din konsoll, går på settings å setter hans profil som hjemme xbox på din xbox. du gjør det samme på hans xbox bare med din profil. da deler dere lisenser og spill sammen, alt blir delt. Du trenger f eks å bare handle xbox live på kun 1 profil å da får begge xbox live. Du kan handle spill på 1 profil å begge kan spille spillet samtidig uten noe som helst problem. Samme går for dlc, film, musikk teknisksett alt kan deles. Kreditt kort å slike ting blir værende fra xbox til xbox. du kan ikke bruke kreditt kortet til den personen du deler med fra din xbox, så er veldig sikkert å gjøre dette :) Har delt med en venn siden xboxn kom ut, å spart ufattelig mye penger på dette :) Håper dette klargjorde litt mere :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal man først fleske til, så går man selvsagt for denne utgaven til deilige $799.99 :p

 

Acolegendary.jpg

 

Er fortsatt mett på dette gameplayet etter det herlige Black Flag, og syns ikke dette her såg så veldig spennende ut så her blir det ingen utgave med det første.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ubisoft sine priser er helt på styr og hver gang de slipper ett nytt AC spill så dobler prisen på CE's seg har jeg fått inntrykk av. Ekstra fantastisk at de beste versjonene også som oftest er eksklusive til ubistore på nett med frakt, tollgebyr og hele pakka.

Lenke til kommentar

 

Ok, det vil bli brukt 2 forskjellige gamer tag (kalle navn).

Planen min er da jeg kjøper spill slik han kan spille på begge boksene. Og at jeg kan styre alt fra en gold live bruker (litt penger spart og enklere oversikt), I tillegg så slipper jeg å kjøpe spill 2 ganger. Og all fremdrift i spillene kommer på begge boksene.

Du logger inn med sønnen din sin gamertag (konto) på din konsoll, går på settings å setter hans profil som hjemme xbox på din xbox. du gjør det samme på hans xbox bare med din profil. da deler dere lisenser og spill sammen, alt blir delt. Du trenger f eks å bare handle xbox live på kun 1 profil å da får begge xbox live. Du kan handle spill på 1 profil å begge kan spille spillet samtidig uten noe som helst problem. Samme går for dlc, film, musikk teknisksett alt kan deles. Kreditt kort å slike ting blir værende fra xbox til xbox. du kan ikke bruke kreditt kortet til den personen du deler med fra din xbox, så er veldig sikkert å gjøre dette :) Har delt med en venn siden xboxn kom ut, å spart ufattelig mye penger på dette :) Håper dette klargjorde litt mere :)
Takker. Det gjør det.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal man først fleske til, så går man selvsagt for denne utgaven til deilige $799.99 :p

 

Hahaha er jo dyrere enn xboxn ?

 

Acolegendary.jpg

 

Er fortsatt mett på dette gameplayet etter det herlige Black Flag, og syns ikke dette her såg så veldig spennende ut så her blir det ingen utgave med det første.

Lenke til kommentar

Noen som har byttet inn Halo Wars 2 på Gamestop i det siste? Sitter plutselig med 2 eksemplarer i plast :p Fikk konsollen i hus igjen i dag etter å ha fått tak i en rimelig 1TB utgave av One S, og har med ett endret litt oppfattningen av One S utgaven, selv om den er hvit hehe. Veldig liten og nett konsoll, og så er det selvsagt ett stort pluss at man slipper noen form for ekstern PSU klosse..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...