Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

Noen her inne som faktisk har testet det, på Xbox One ?

Har spilt igjennom kampanjen. MP har jeg ikke brydd meg om. Det var et helt ok spill, men satt liksom ikke igjen med noen "holy smoke" feeling. Syns vel at det forrige hadde mer sjarm på en måte. Men for all del, ikke et dårlig spill og definitivt verdt 50-lappen.

 

 

 

 

Syns cut-scenesene i spillet var av høy kvalitet. Er Halo-fan så syns spillet var verdt å få med seg. Absolutt verdt 50-lappen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

- hololens vid -

Super cool, må kjøpes inn, ps jeg vet ikke er i salg ennå. :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:

 

 

Da vet du feil. Hololens kan du bestille her. ;)

 

Minner meg om noe i Oculus tråden, leste noen ble skremt av den gamle prisen før de kjøpte for 4300.kr du vet hva :green:  3000.dollar for hololens. :scared:  :ermm:  :cry: alfor dyrt.

Lenke til kommentar

 

 

 

- hololens vid -

Super cool, må kjøpes inn, ps jeg vet ikke er i salg ennå. :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:

 

 

Da vet du feil. Hololens kan du bestille her. ;)

 

Minner meg om noe i Oculus tråden, leste noen ble skremt av den gamle prisen før de kjøpte for 4300.kr du vet hva :green:  3000.dollar for hololens. :scared:  :ermm:  :cry: alfor dyrt.

 

 

Om du ikke er utvikler så må du jo kjøpe Comercial Suite'en til $5000. :p

 

Jeg er ikke akkurat først i køen på noen av disse prispunktene selv nei. Venter heller på en ordentlig forbrukerversjon. Trodde det skulle komme i år?

Lenke til kommentar

Dere som forhåndsbestilte Destiny 2, fikk dere flere enn 1 kode for betaen? Om det er tilfelle, noe som har lyst å dele en med meg på melding?
Vet at det er open beta på fredag så er strengt tatt ikke noe krise, merket jeg fikk lyst å fyre det opp nå bare.

Lenke til kommentar

Måtte ha litt horror spilling i sommervarmen, puttet i den gamle Dead Space discen i boxen, er jo snart 10 år siden man spilte det sist, men det holder seg godt. Husker særlig lydsporet som veldig bra, det er det også i dag, surroundeffektene er fremdeles i særklasse.

 

Leste også i våres at nr 2 og 3 er blitt Xbone kompatible, regner med å spille gjennom alle 3 i sommer. Glimrende dette at 360 spill fungerer på Xbone! Har rundt 100 stk 360 spill og det er en god del jeg kunne tenkt meg et gjensyn med, spørs om ikke The Orange Box må få ei runde etterhvert.

Lenke til kommentar

Kjøpte to stk. PS4 for så å oppdage at gamestream systemet til Sony var helt forferdelig. Makan til funksjonsløst og middelmådig program skal man lete lenge etter. Ble forsåvidt disse to nå, bytter ut den ene med X så fort den lanseres.

post-420258-0-55995100-1500505133_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da har du gått glipp av noe stort Mala! Er utrolig få spill jeg spiller om igjen flere ganger i løpet av kort tid men alle DS spillene har vel blitt tynet godt minst 5 ganger hver :D

 

Har forøvrig bare EN vinylplate i samlingen min i form av Bioshock 2 Collectors Edition. I mangel på platespiller så er denne i rimelig mint condition enda :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...