Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg Atmos til å fungere med Gears of War 4?
Lastet ned Atmos-appen, og når jeg kjører demofilmene, blir de avspilt som Atmos, og forsterkeren slår også over i Atmos-modus.
I går lastet GeoW4 ned en patch på 3-4GB. Ok, tenkte jeg, sikkert Atmos som en del av den patchen.
Men likevel får jeg ikke Atmos.
Forsterkeren viser PCM, og i GeoW4 under Options og Sound, finner jeg ikke noen steder å aktivere atmos.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan får jeg Atmos til å fungere med Gears of War 4?

Lastet ned Atmos-appen, og når jeg kjører demofilmene, blir de avspilt som Atmos, og forsterkeren slår også over i Atmos-modus.

I går lastet GeoW4 ned en patch på 3-4GB. Ok, tenkte jeg, sikkert Atmos som en del av den patchen.

Men likevel får jeg ikke Atmos.

Forsterkeren viser PCM, og i GeoW4 under Options og Sound, finner jeg ikke noen steder å aktivere atmos.

 

Noen som vet?

 

Mener jeg så et sted at det ikke er for "vanlig" Xbox One, kun for model S og høyere. Mulig det kommer til vanlig modell etterhvert?

 

Edit: Eller kommer det til alle modellene - men først i day one (for model X) updaten i november?

 

http://nordic.ign.com/gears-of-war-gears-of-war-4/3285/news/e3-2017-gears-of-war-4-xbox-one-x-enhancements-detailed

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Ny oppdatering til Xbox One ute/på vei idag. Likte veldig denne biten; 

 

Another neat new feature is the ability to save player preferences to a single controller. Doing so means that as soon as you turn your controller on, it automatically logs into your account and remembers your personalized button-mapping tastes.

 

Veldig kjekt om det er flere som spiller på samme konsoll og har egne kontroller fks. 

Lenke til kommentar

Noen her inne som faktisk har testet det, på Xbox One ?

Har spilt igjennom kampanjen. MP har jeg ikke brydd meg om. Det var et helt ok spill, men satt liksom ikke igjen med noen "holy smoke" feeling. Syns vel at det forrige hadde mer sjarm på en måte. Men for all del, ikke et dårlig spill og definitivt verdt 50-lappen.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...