Tor Rasmussen Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Hvordan får jeg Atmos til å fungere med Gears of War 4?Lastet ned Atmos-appen, og når jeg kjører demofilmene, blir de avspilt som Atmos, og forsterkeren slår også over i Atmos-modus.I går lastet GeoW4 ned en patch på 3-4GB. Ok, tenkte jeg, sikkert Atmos som en del av den patchen.Men likevel får jeg ikke Atmos.Forsterkeren viser PCM, og i GeoW4 under Options og Sound, finner jeg ikke noen steder å aktivere atmos.Noen som vet? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Halo 5 får 4K-behandling på Xbox One Xhttp://itavisen.no/2017/07/06/halo-5-far-4k-behandling-pa-xbox-one-x/ 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Hvordan får jeg Atmos til å fungere med Gears of War 4? Lastet ned Atmos-appen, og når jeg kjører demofilmene, blir de avspilt som Atmos, og forsterkeren slår også over i Atmos-modus. I går lastet GeoW4 ned en patch på 3-4GB. Ok, tenkte jeg, sikkert Atmos som en del av den patchen. Men likevel får jeg ikke Atmos. Forsterkeren viser PCM, og i GeoW4 under Options og Sound, finner jeg ikke noen steder å aktivere atmos. Noen som vet? Mener jeg så et sted at det ikke er for "vanlig" Xbox One, kun for model S og høyere. Mulig det kommer til vanlig modell etterhvert? Edit: Eller kommer det til alle modellene - men først i day one (for model X) updaten i november? http://nordic.ign.com/gears-of-war-gears-of-war-4/3285/news/e3-2017-gears-of-war-4-xbox-one-x-enhancements-detailed Endret 7. juli 2017 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Ok.....har model S, og selvsagt XBOX i forhåndsbestilling. Regner med jeg er klar i november da med Atmos og 4k i Gears of War 4. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Ok.....har model S, og selvsagt XBOX i forhåndsbestilling. Regner med jeg er klar i november da med Atmos og 4k i Gears of War 4. Bra å vite - jeg har vanilla (Elite dog) - da er det nok først i november det skjer og at alle modellene støttes - forhåpentligvis! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Spill Battlefront II-flerspiller i oktober http://itavisen.no/2017/07/10/spill-battlefront-ii-flerspiller-i-oktober/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Ny oppdatering til Xbox One ute/på vei idag. Likte veldig denne biten; Another neat new feature is the ability to save player preferences to a single controller. Doing so means that as soon as you turn your controller on, it automatically logs into your account and remembers your personalized button-mapping tastes. Veldig kjekt om det er flere som spiller på samme konsoll og har egne kontroller fks. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 (endret) Er vel ikke noen her som har en key for endags/48 timer xbox live gold eller noe til overs? Highly appreciated. Takk, Gabri3L. Endret 14. juli 2017 av .AN.XVIII.IV:. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Halo Wars 2 til bare 49kr hos Elkjøp! Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Takker, har da bestilt en kopi av et spill jeg egentlig ikke hadde planer om å kjøpe? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Her også, men jeg har ikke konsollen enda en gang Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Halo Wars 2 til bare 49kr hos Elkjøp! Fin pris det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Noen her inne som faktisk har testet det, på Xbox One ? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Noen her inne som faktisk har testet det, på Xbox One ? For 50.kr har du vel råd til kjøpe det Mala. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Har jo allerede reservert det =) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Har jo allerede reservert det =) Sorry Mala. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 La inn en bestilling på spillet jeg også. Like greit å samle inn litt spill så en har en backlog allerede før jeg har en Xbox One X i hus. Jeg lærer aldri...haha! 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Noen her inne som faktisk har testet det, på Xbox One ? Har spilt igjennom kampanjen. MP har jeg ikke brydd meg om. Det var et helt ok spill, men satt liksom ikke igjen med noen "holy smoke" feeling. Syns vel at det forrige hadde mer sjarm på en måte. Men for all del, ikke et dårlig spill og definitivt verdt 50-lappen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 Skal vel godt gjøres å falle i gjennom på 50,- lappen ja. Men har liksom ikke hørt særlig om det verken før eller etter lansering. RTS-sjangeren er vel uansett ikke helt i vinden slik det en gang var da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå