Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble 4k Oled nummer 2 handla inn en B6 55" muligens blir den brukt til spilling til Xbox one X.

Får se etter kalibrering i høst.

 

Knall pris atm og 27ms i HDR game mode er ikke galt etter siste B6 oppdateringen.

Løp og kjøp.

Endret av samco
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Da ble 4k Oled nummer 2 handla inn en B6 55" muligens blir den brukt til spilling til Xbox one X.

Får se etter kalibrering i høst.

 

Knall pris atm og 27ms i HDR game mode er ikke galt etter siste B6 oppdateringen.

Løp og kjøp.

 

 

så på den selv, selv om jeg egentlig vil ha 65" men prishoppet der er ganske saftig.

kan man henge den saken din på veggen med et slikt standard festesak? har en som jeg bruker til en philips tv.

det er LG 2016 modellen du har?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

 

Da ble 4k Oled nummer 2 handla inn en B6 55" muligens blir den brukt til spilling til Xbox one X.

Får se etter kalibrering i høst.

Knall pris atm og 27ms i HDR game mode er ikke galt etter siste B6 oppdateringen.

Løp og kjøp.

 

 

 

så på den selv, selv om jeg egentlig vil ha 65" men prishoppet der er ganske saftig.

kan man henge den saken din på veggen med et slikt standard festesak? har en som jeg bruker til en philips tv.

det er LG 2016 modellen du har?

Har 2 stk 2016 Oled tvr nå en G6 65" og lille 55" B6.

Ja alle 2016 Oled tvr har vesa fester.

Lenke til kommentar

Ja ble noe skuffet selv. Men det vil heldigvis komme endel spill som er i skikkelig 4K da. Men er jo alltid et alternativ å bygge en PC som glir inn i stua da. Få skikkelig 4K og 60 fps i dem fleste spill. Koster litt mer kan du si...men alternativet er der. 

 

Komplett skal jo ha salg som starter om 2 timer ca.... :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da ble 4k Oled nummer 2 handla inn en B6 55" muligens blir den brukt til spilling til Xbox one X.

Får se etter kalibrering i høst.

Knall pris atm og 27ms i HDR game mode er ikke galt etter siste B6 oppdateringen.

Løp og kjøp.

 

samco, hva skal du med 2 4k Oled tv da :ohmy:  :ohmy: 

Hmm? Godt spørsmål ... kjækt å ha

Lenke til kommentar

Da var første kvelden med linx 8 testet, Veldig bra Nettbrett som er i pakken, raskt og enkel i bruk. Drøm i oppfylelse, fikk game a litt assassins creed å DS3 på seng kanten ikveld. Opplevelsen var grei nokk, har ikke input lag, men nettverket hopper litt fram og tilbake noen ganger, men alt i alt, definetivt verd 1000 spenn :D Løp å kjøp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da var første kvelden med linx 8 testet, Veldig bra Nettbrett som er i pakken, raskt og enkel i bruk. Drøm i oppfylelse, fikk game a litt assassins creed å DS3 på seng kanten ikveld. Opplevelsen var grei nokk, har ikke input lag, men nettverket hopper litt fram og tilbake noen ganger, men alt i alt, definetivt verd 1000 spenn :D Løp å kjøp :)

Så sene de er fikk min for 2 dager siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...