Windoge Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Er det ikke mange artikler om at cloud gaming bare er tull? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Er det ikke mange artikler om at cloud gaming bare er tull? Ja, har vært mange. Eller som Linus Blomberg (CEO i Avalanche Studios sa: But the way it’s presented I feel is misleading at best. It’s just common sense that sending data over an internet connection isn’t even remotely comparable to sending data over a high-speed internal memory bus. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg skjønner ikke helt hvorfor Microsoft laget en Xbox One. Alt de har gjort er å lage sin egen PC, merket Xbox og Microsoft, deretter ført til alle restriksjonene en PC allerede har, og forverret dem kraftig. For utenom noen eksklusive spill har Xbox One ingenting å tilby som PC ikke allerede gjør. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Er bare skuespill men artig anyways.. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Minner om at man kan se gameplay fra Call of Duty Ghost i kveld klokken 20.00 i blant annet appen til Machinima. Liten prestart på E3!! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Minner om at man kan se gameplay fra Call of Duty Ghost i kveld klokken 20.00 i blant annet appen til Machinima. Liten prestart på E3!! Jepp! Og her er link om en vil se på pc http://new.livestream.com/accounts/4195187/events/2151115 Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg gleder meg bare til E3 slik at vi får mer informajson om spillene som kommer. Så får vi sikkert enda mer informasjon om konsolle. Men mye å se fram til. Nå så virker det som trenden er å være negativ til Xbox og veldig positiv til PS4, til tross for at vi vet ekstremt lite om PS4. Vi vet ihvertfall at xbox kommer før jul, blir morro å se hvordan motakelsen blir da. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Sony har bekreftet at PS4 vil funke uten nett i det hele tatt. Det er en god pekepinne. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Det er det, men de har sagt veldig lite om alt annet. Altså vil spillene kreve aktivering osv. Det kan være spillutviklerne og ikke konsollprodusenten som har pushet på med DRM. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Når er pressekonferansen til MS? (Har sikket blitt svart på men er lat) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 EXCLUSIVE next-gen FIFA 14 details drop tomorrow at our E3 Press conference livestream. RSVP and don't miss out! - http://on.fb.me/10YKA0z Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=_R_aZUoel2k Heh, jeg lo. 4 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Lurer på om Microsoft har med seg mer bensin istedet for brannslukningsapparat. Det skal mer til enn noen ekslusive titler og Fifa DLC for å vinne over meg. De gjør klokt i å fokusere på spill istedet for film og Halo-TV hvertfall. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Orker ikke å se hva de har. Spillene klarer ikke å forbigå restriksjonene konsollen har. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 http://www.youtube.c...h?v=_R_aZUoel2k Heh, jeg lo. Genialt, simpelt genialt. De skulle heller vist denne her videoen i kveld enn gameplay fra Ghosts. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Skulle det vært oppretta ein eigen Xbox One E3 tråd? Der ein kan leggje fokus på spela - så kan dei som ynskjer diskutere alt anna her? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Skulle det vært oppretta ein eigen Xbox One E3 tråd? Der ein kan leggje fokus på spela - så kan dei som ynskjer diskutere alt anna her? Done. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå