Ezio Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Gow og Halo er jo forventet å se på E3 neste år hvert fall. Smart av de å ikke vise noe av det i år da de strengt tatt ikke trengte det. Neste år så tror jeg vi kan få se en riktig fin lineup. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 .[4K] Forza Motorsport 7 Xbox One X - 9 Minutes of Gameplay https://www.youtube.com/watch?v=A7-9Izyuaxg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) Hmmmmm Slurv med lyden ved kontakt? Hørtes ut som ei gammel bildør? Endret 17. juni 2017 av Limbeck Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 (endret) Xbox France's House of Fans har visstnok lekket dette bildet som viser at Xbox One har solgt over 36 millioner konsoller, og med det så følger det med en shitstorm uten like på Reddit, GameSpot og NeoGAF (og sikkert flere steder) Kranglingen baserer seg rett og slett på at tallene kommer fra House of Fans (som visstnok er en offisiell grein av Microsoft), men det er forvirring rundt om de faktisk har fått offisielle tall fra Microsoft eller om de tok tallene fra Wikipedia som igjen tok tallene fra Vgchartz. Det har også blitt enda mer forvirring fordi noen endret tallene på Wikisiden for å matche tallene fra House of France men nå har endret de tilbake for å matche Vgchartz som er på kun 29 millioner. Her er det også krangling om hvilke rekkefølge disse tallene har blitt endret i. De krangler også om House of Fans faktisk er en offisiell Microsoft side eller ikke. Det er med andre ord KAOS inne på forumene for tiden, og ganske underholdende for de som vil sjekke det ut i linkene over Jeg personlig aner ikke hva som stemmer, og vi får vel ikke noe svar før MS eventuelt stepper inn for å rydde opp i saken, om de i det hele tatt gidder siden de egentlig ikke går ut med salgstall lengre. Endret 18. juni 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Hvor mange Ps4 har blitt solgt da? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Rundet 60 millioner solgte i April. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Microsoft opererer vel med antall konsoller sendt til butikker og ikke solgt til sluttbruker hvis ikke jeg husker feil. Men kunne ikke brydd meg mindre om faktiske salgstall. Liker alle konsollene jeg :-D 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Det aller fleste salgstall gjør vel det Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Da jeg kjøpte spillet Gear of war 4 fikk jeg med 4 Gear of spill i ned lasting sånn gjør ikke Sony, da gir jeg honør til Microsoft da å det er ikke første gang jeg får gratis spill i spille coveret exe fikk med Fallout 3 da jeg kjøpte Fallout 4 da. unnskyld går det dårlig Microsoft eller gjør de det for være greie snille mot spillene. har du et svar plz svar meg har stusset på det lenge om det går dårlig eller ikke for Microsoft .??? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 (endret) De gjør det for å selge spill. Hva tapte dem med å sende med Fallout 3? Få kjøper det spillet i dag om ikke det selges for 50 kroner. Samme med Alan Wake som var med et annet spill. Og gamle Gears of war spill. Det er god reklame og koster lite eller ingenting. Grunnen til at Sony ikke gjør det samme er fordi Fallout 3 og Alan Wake ikke fungerer på Ps4. Ps4 støtter ikke Ps3 spill slik som Xbox gjør Jeg tror ikke du skal bekymre deg for Microsoft. Xbox selger og nye spill kommer. Det er mye snakk om xbox i media. De er ok,selv om Sony ser ut til å gjøre det bedre akurat nå Endret 18. juni 2017 av Limbeck Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Ja MS er flinke med å gi bort spill både med og uten kjøp av nye spill mens Sony nesten aldri gir bort noe i noen sammenheng. Det meste de har gitt bort på en gang var vel 2 PS3 og 2 PSP spill etter at PSN var nede i 23 dager og 77 millioner kontoer ble hacket under den store PSN hackerskandalen i 2011. Bare se på E3 i år f.eks. Microsoft ga bort 3 fulle spill og en håndfull DLC (32 spill hvis man skal regne med alle spillene som faktisk er inkludert i Rare Replay), og rett før E3 ga de bort Phantom Dust. Er ikke lenge siden vi fikk Lost Odyssey heller som var ett rimelig etterspurt spill som MS lett kunne tjent noen kroner på via storen hvis de ikke hadde gitt det bort gratis. Alt Sony ga bort på E3 var ett PS4 theme... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 "I expect to see this console generation drawn out just as long as the last one was, and possibly longer!" Jammen bra vi får mid-gen upgrades i sånne tilfeller. Jeg vil aldri ha en konsollgenerasjon igjen slik vi hadde med 360 og PS3 hvor vi var stuck med den samme søppelhardwaren i 8 år, bare for å få servert så skuffende svake konsoller som One og PS4. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Microsoft opererer vel med antall konsoller sendt til butikker og ikke solgt til sluttbruker hvis ikke jeg husker feil. Men kunne ikke brydd meg mindre om faktiske salgstall. Liker alle konsollene jeg :-D Jeg oxo Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Det aller fleste salgstall gjør vel det Jeg mener å ha lest at Sony forholder seg til faktiske salg til sluttbruker. Fant ingen referanser til microsoft eller Sony påstandene mine her. Så tar forbehold om at jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Ja stemmer at Sony teller solgt til sluttbruker mens MS teller solgt til butikk, som egentlig er akkurat det samme siden de ikke får konsollene i retur noen gang. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 Med alle Shadow of the Tomb Raider ryktene overalt er det merkelig vi ikke fikk se noe på e3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 "I expect to see this console generation drawn out just as long as the last one was, and possibly longer!" Jammen bra vi får mid-gen upgrades i sånne tilfeller. Jeg vil aldri ha en konsollgenerasjon igjen slik vi hadde med 360 og PS3 hvor vi var stuck med den samme søppelhardwaren i 8 år, bare for å få servert så skuffende svake konsoller som One og PS4. Slik jeg ser det er det konsollene sin jobb å være et billig alternativ. Vil man ha sterkere maskiner så kjøp en pc. Da kan man brenne av så mye penger man vil og oppgradere når man vil. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå