XtaZ Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 (endret) MS viste flest nye spill som så veldig bra ut og som jeg personlig klør etter å få spille i tillegg til at de bare pusha på med trailere og gameplay uten alt for mye kjedelig tjatting imellom. At de også hadde releasedatoer på mange av titlene drar opp. Sony sin var ræva, ikke fordi spillene var dårlige men fordi de viste nesten bare spill de hadde vist i fjor i tillegg til at de 2.5 første minuttene gikk med på noe merkelig musikk (som folk først satt tulla i chatten om var annonsering av Citar Hero). Sony mista i tillegg momentumet de hadde i starten etter musikkinnslaget så fort VR titlene kom og greide aldri hente seg inn igjen. Nintendo sin var knallbra og Metroid Prime 3 alene var vel høydepunktet for de fleste siden mange har venta 10 år på en ny tittel i serien, men null gameplay var skuffende og betyr vel at det er veldig tidlig i utvikling. Nye Mario ser jævlig bra ut og de viste mange andre bra ting folk har venta på som ikke nødvendigvis falt i smak hos meg men jeg kan se at Nintendo kom sterkt ut og hadde en av sine beste konferanser noen sinne. MS har også kommet sterkest ut i de fleste sosial media pollene hvor andreplassen er nesten jevnt mellom Ubisoft og Nintendo med Sony på fjerdeplass. EA og Bethesda kunne like gjerne holdt seg hjemme, men krysser fingra for at Bethesda kommer sterkt tilbake neste år. Endret 16. juni 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 (endret) Albert Penello explains why it is not possible to pre-order the Xbox One X "“We are a long way away from launch. So I think we wanted to have a really strong E3 around talking about the product and talking about the games We are going to do pre-orders closer to launch, I think we are going to have some fun stuff to talk about with pre-orders that we haven’t talked about now.”" Forklarer kanskje hvorfor preorders forsvant så brått. Sikkert planer for bundler eller lignende. Endret 16. juni 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 IO Interactive går uavhengig og har fått med seg rettighetene til Hitman! Så da er det bare å håpe de fortsetter med sesong 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 (endret) At launch, Forza 7 will be one of the largest games ever.Turn 10 revealed the Forza 7 minimum and recommended specs earlier this week, which was quite a surprise given that we’re a few months away from release.But one thing the specs didn’t mention is that you’re going to need a lot of free space on your HDD, which also applies to Xbox One owners.According to the game’s store page (via MS Power User), you’ll need 100GB of free space at launch.This makes it the largest Forza title ever at launch, and certainly among the biggest on Xbox One. Today, Gears of War 4 with all the updates is already close to 120GB, and Halo 5 is around 100GB, but again, that’s after months of patches.This usually indicates either very high quality assets, or plenty of video files. Could be both, though Forza is not known for its pre-rendered cut-scenes. Now that it’s running at native 4K, all assets have to look the part. Endret 16. juni 2017 av Muggkaare Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 4K spill kommer ikke til å bli morro for folk som er stuck med drittnett oppi bygdene for å si det sånn For bare 2 år siden var jeg i samme situasjon selv og kunne bare få nett via elendig radiolink som hadde max fart på 5 ned 0.7 opp i tillegg til ping som varierte mellom 30 og 300 like ofte som man blunka, så det hadde vel tatt 2 dager minst å laste ned Forza 7. I dag sitter jeg på 250/250 fiberlinje med mulighet for opptil 1000/1000 og laster ned 100gig på ca 1 time. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Fiber er jo komt til bygdene og. Kjenner flere som har 500/500 fiberlinje langt fra byer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Jeg har maks 150GB nedlasting i mnd. Men det er ikke akkurat Norge da. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Varierer nok stort fra plass til plass og veldig ettersom hvor man bor innad i bygda også. Der jeg kommer fra er det langt mellom husene og koppernett er ikke engang en greie så de kan bare drite i å få fiber. Alt gikk via radiolink, og 3/4G begynte så vidt dukke opp når jeg flytta og hadde data caps, men ettersom hvor man bodde så var det ikke garantert å få signal på det heller hvis det ikke var fri sikt til antenna. Sentrum hadde fått fiber iallefall og boligfeltene skulle vel få det etterhvert. Tror strengt tatt det bare var meg i hele bygda som brydde seg om teknologiutvikling og bra nett uansett da det ikke var vits i å mase på kommuna om utbygging siden jeg bare fikk beskjed om at det var begrensa med midler og lite interesse. Folk flest var fornøyde så lenge de kunne laste inn facebook og få spre ulvehat-propagandaen sin på diverse kommentarfelt i nettavisa. Jeg har maks 150GB nedlasting i mnd. Men det er ikke akkurat Norge da. Hvordan er det å leve på bare 150Gb i mnd? Tror ikke jeg hadde greid det om jeg hadde prøvd. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 (endret) Er litt spent på hva Samco tenker nå som det viser seg at XBX vil mest trolig ta i bruk checkerboard i mange spill som på PS4Pro.... Endret 16. juni 2017 av LarZen 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 (endret) Ser Bungie bekrefter 4K for PS4 Pro, men vil ikke love noe angående Xbox X utgaven.Selvsagt full furore inne på N4g som følger Endret 16. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Hehe, ja det er liv der nå Men som en av utviklerne skrev på twitter så fokuserer dem nå først og fremst på konsollene som er ute. Når dem har stabilisert servere og fjernet dem verste bugsa så blir nok en gruppe satt til å få ut en XBX patch ut. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Veldig merkelig hvis ikke X'en også skal få 4K støtte. Er vel samme APU/SOC som står på PS4 og Xbox nå, eller ihvertfall lik og begge er x86. Så hvis det faktisk viser seg at xbox one x ikke får 4K mens Pro får det så er veldig veldig merkelig. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Hehe, ja det er liv der nå Men som en av utviklerne skrev på twitter så fokuserer dem nå først og fremst på konsollene som er ute. Når dem har stabilisert servere og fjernet dem verste bugsa så blir nok en gruppe satt til å få ut en XBX patch ut. Har vel vært dev kits ute i god stund, så akkurat den der kjøper jeg ikke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Har vel vært dev kits ute i god stund, så akkurat den der kjøper jeg ikke. Godt poeng! Ja vi får se hva som skjer. Blir jo et helvete om Destiny2 ikke får XBX støtte da folk kommer til å klikke i vinkel. Så jeg tviler det tar lang tid før det er på plass. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2017 Del Skrevet 16. juni 2017 Har det vært noe gode spill blant disse "småspillene" vi har fått på grunn av Gold siden starten? Merker at jeg har lastet ned alle hver måned, men har ikke tatt meg bryet til å sjekke om noen av de er gode. Vet The Cave og The Escapists er gøy men. FYI: Full liste. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Games_with_Gold_games Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) Rumor: Red Dead Redemption 2 Cross-play Support Being Discussed Endret 17. juni 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Hvordan er det å leve på bare 150Gb i mnd? Tror ikke jeg hadde greid det om jeg hadde prøvd. Går jævla bra, egentlig,så lenge jeg kjøper spill fysisk, men herregud som jeg hater noen av de patchene. Hadde jeg levd som i Norge hadde set vært alt for lite, men her er jeg ikke så mye hjemme. Alt for mye morsomt å oppleve utenom. Lenke til kommentar
Glitter Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Hvordan er det å leve på bare 150Gb i mnd? Tror ikke jeg hadde greid det om jeg hadde prøvd.Går jævla bra, egentlig,så lenge jeg kjøper spill fysisk, men herregud som jeg hater noen av de patchene. Hadde jeg levd som i Norge hadde set vært alt for lite, men her er jeg ikke så mye hjemme. Alt for mye morsomt å oppleve utenom. Mye morsomt som skjer ute i naturen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Mange stilige naturvideoer på vr. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Spencer: We Have Just Signed Exclusives That Won't Be Ready for 2-3 Years, No Point in Showing Them. "When I started this job three years ago, hardware was a real focus for us because I thought we had more work to do there. Xbox One S shipped last year, the X is shipping this year, I love our hardware line. Xbox Live was something I wanted to focus, coming on Android, iOS, Windows PC because I really want people to play games on the place they want to go play. Our first party is a critical part of that equation. Yesterday, I know people want to see what we’re investing in new. We are investing in new things, we signed things just recently that I thought, ‘Hey, from a PR standpoint it would be really easy for me to put a trailer on screen’, but then I know the game is not coming for another two and half or three years, so I didn’t want to do that. I understand some people would say, ‘Hey, that would give me confidence in the future of Xbox’… This is a cheesy line, but I’ll just say, trust that this is important to us as a platform. From the top CEO of the company down, if you talked to Satya [Nadella, Microsoft’s CEO] he would say ‘I understand, we need to invest in content in the gaming space’. That is important and we are going to invest. We have Sea of Thieves, Crackdown 3, State of Decay 2, Lucky’s Tale, Ori and the Will of the Wisps…But I know what you’re asking about. Big, triple A console games, I hear that and I’m committed to that. Today I wanted to talk about things that if you’re going to buy the console you will be able to play, but I’ll continue to work to deliver games. We did on hardware, we did on platform and [backward] compatibility and we will do this on first-party as well. It is critically important." Forza 8, Gears of War 5 og Halo 6. Vent og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå