magnusalex Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) Mulig du troller/tuller, men det er ikke den nye kontrolleren... Edit: CDON har lagt ut en foreløpig forhåndsbestilling, dog uten riktig pris og leveringsdato - antar at de endrer denne senere: http://cdon.no/spill/xbox_one_x-37794484 Endret 12. juni 2017 av magnusalex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Mulig du ikke gjenkjenner den, men det er kontrolleren kjent som The Duke som kommer til Xbox One/PC til jula. https://www.theverge.com/circuitbreaker/2017/6/12/15780554/microsoft-xbox-one-x-controller-original-the-duke-all-hail-hyperkin?utm_campaign=theverge&utm_content=chorus&utm_medium=social&utm_source=twitter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Nei takk til "Return of The Duke" Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Siden Xbox kontrollerne bare var helt vanlige USB1 med annen plugg så skal det vel faktisk ikke så mye mer til enn en liten software update og en adapter for å få de til å fungere på Xone...tror jeg. Mulig det er mer komplisert. Har fortsatt min originale Duke og en haug med S controllere liggendes Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Får vi se Playstation 5 på E3? https://www.google.no/amp/www.criticalhit.net/gaming/rumour-playstation-5-coming-2018/amp/ All in one. https://www.playstation.com/no-no/e3/ Ja vi får se PS5 på E3. Bare ikke E3 2017. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 oh Sony... Kan noen forklare meg tankegangen bak dette? Har de så lite tro på produktet sitt at de er avhengig av at folk kjøper PS fordi en av vennene var først ute med å kjøpe konsoll og valgte PS og dermed må alle som vil spille sammen følge etter? Spiller så og si aldri sammen med venner på konsoll, men jeg elsker idekonseptet med at en kan kjøpe den konsollplatformen som DU vil ha og som har de spillene DU vil spille og allikevel kunne spille sammen med venner som har andre preferanser. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Vi aner ikke hvorfor de sier nei, fordi de har en såpass stor ledelse eller om det er fordi de ikke liker noen av kravene Microsoft stiller. Kjipt uansett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Vil gjerne høre Sony sin side av saken ja, helt merkelig holdning i tilfelle. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Tja, igrunn ikke så merkelig om man er markedsleder. Det var motsatt forrige generasjon når Microsoft ledet "racet", da var det de som nektet cross-play. Er kjipt, men jeg ser hvorfor de gjør det. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Tja, igrunn ikke så merkelig om man er markedsleder. Det var motsatt forrige generasjon når Microsoft ledet "racet", da var det de som nektet cross-play. Er kjipt, men jeg ser hvorfor de gjør det. Nåja.. Det stemmer vel ikke helt. Er vel mer det at under ny ledelse i Microsoft så ser en at de ikke lenger er så steile og ikke ønsker å samarbeide med konkurrerende platformer. Denne forandringen i synet på ting er ikke kun relatert til Xbox, men hele Microsoft. Hvorfor er det ikke merkelig? Ved å åpne for crossplatform så passer de jo på som markedsleder at kjøpere ikke har noen grunn til å bytte selv om vennene bytter? Jeg syns folk skal få kjøpe den platformen de liker, med de spillene de liker og fortsatt kunne spille med venner med andre preferanser. I det store og hele så har Playstation flere fans enn Xbox, så jeg ser ingen grunn til at Sony skulle tape på det. Markedleder eller ikke, jeg syns ikke Sony er spesielt flinke på å lytte på hva brukerne deres ønsker seg. Og f.eks dette med å selge PS3 spill i nettbutikken på PS4 til tross for at du allerede eier spillet på PS3 er en skikkelig uting. 1 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Sååå.. hvor forhåndsbestiller vi? Har ikke funnet noen plass å forhåndsbestille...ennå. EDIT: Da var den bestilt hos komplett.no Så fort Elkjøp legger den ut så bestiller jeg Dere tuller nå, ikke sant? "Hvor bestiller jeg (nå)?" Vi har da alle en kvittering på et depositum betalt til GameStop som allerede begynner å bli gammel. Gå inn på releasedagen, hente ut, uten å være nervøs for posten, leveringsdato og alt det dillet nettbutikkene ofte klarer. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Mulig du troller/tuller, men det er ikke den nye kontrolleren... Edit: CDON har lagt ut en foreløpig forhåndsbestilling, dog uten riktig pris og leveringsdato - antar at de endrer denne senere: http://cdon.no/spill/xbox_one_x-37794484 Er den første xbox kontrolleren. Mulig du ikke gjenkjenner den, men det er kontrolleren kjent som The Duke som kommer til Xbox One/PC til jula. https://www.theverge.com/circuitbreaker/2017/6/12/15780554/microsoft-xbox-one-x-controller-original-the-duke-all-hail-hyperkin?utm_campaign=theverge&utm_content=chorus&utm_medium=social&utm_source=twitter Jeg gjør det, har den ennå virker feil fritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 (endret) AC: Origins ser ganske bra ut, må få xbonex til det. noe sted man kan bestille den boxen enda? Endret 12. juni 2017 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Og jeg/vi som trodde Microsoft sin brief var så som så. Sony hadde alle muligheter til å blåse oss ut av vannet, men jeg mener de skuffer stort. Spesielt sammenlignet med i fjor. Det var stort sett bare oppdatert info om titler vi allerede visste om. Ingen Last of Us 2 som jeg syns var skuffende. Så jeg syns at Microsoft faktisk ikke gjorde det så galt. Ihvertfall ikke noe spesielt dårligere enn Sony i år. Store vinneren av årets E3 må vel være PC tror jeg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Teaser trailer for Halo Wars 2 sin første ekspansjon, "Awakening The Nightmare", som vil senterere seg rundt The Flood. Kommer i høst. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Microsoft kom hvert fall bedre ut av det enn Sony. Skikkelig stusselig greier fra Sony i år. 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Satte sammen en liste over kommende spill til Xbox One fra de forskjellige konferansene i helt tilfeldig rekkefølge. Godt mulig jeg har gått glipp av noen titler eller det er feil i listen, men uansett: Fra Microsoft sitt show: Anthem Ashen Assassin's Creed: Origins Metro: Exodus The Darwin Project The Artful Escape Tacoma Cuphead Super Lucky’s Tale Forza Motorsport 7 PlayerUnknown’s Battlegrounds 4K Minecraft State of Decay 2 Deep Rock Galactic The Darwin Project Dragon Ball FighterZ Black Desert The Last Night Code Vein Sea of Thieves Crackdown 3 Life is Strange: Before the Storm Middle-Earth: Shadow of War Ori and the Will of the Wisps Osiris: New DawnRaidersUnruly HeroesPath of ExileBattlebriteSurviving MarsFable FortuneObserverRobocraft InfinityDunk LordsMinion Masters: Forced to hellBrawloutOobletsDark and LightStrange BrigadeRiverbondHello NeighborShiftConan Exiles Fra Sony sitt show: Destiny 2 Call of Duty: WW2 Monster Hunter World Marvel Vs Capcom Infinite Fra Bethesda sitt show:The Evil Within 2 Wolfenstein II: The New Colossus Fra Ubisoft sitt show: The Crew 2 Transference Skull and Bones Starlink: Battle for Atlas Far Cry 5 Beyond Good & Evil 2 South Park: The Fractured But Whole Just Dance 2018 Fra EA sitt Show: Star Wars: Battlefront II A Way Out Need For Speed Payback Madden 18 Fifa 18 NBA Live 18 Ikke så verst utvalg med tanke på at Xbox ikke har noen spill overhodet. Er iallefall det jeg har blitt fortalt ett 3-sifret antall ganger hver eneste dag det siste året 4 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Microsoft kom hvert fall bedre ut av det enn Sony. Skikkelig stusselig greier fra Sony i år.Jeg syns MS har vært bedre enn Sony de siste årene. Det virker som de legger mer flid i presentasjonene sine. 4 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Overasket å se at The Witcher 3 blir patchet til XBX. Når dem har nektet å gjøre det for PS4Pro. Kanskje det er håp da for Pro. Bemerkelsesverdig uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå