Muggkaare Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Eh, du har hørt om systemkrav? Det er ikke sånn at du kan guffe grafikk på low så kjører det uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Eh, du har hørt om systemkrav? Det er ikke sånn at du kan guffe grafikk på low så kjører det uansett. xbone og ps4 er da ikke så dårlig, dagens spill er mer en bra nok, PS4 pro har jo heller ikke dratt skinnet av pølsa. så med to eller 3 genrasjoner framover tror jeg ikke vil være ett problem med skalering. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Dette virker lovende. Scorpio specsene er allerede gjennomgått av digital foundry så minst mulig tid skulle brukes på Scorpio under E3 konferansen og allikevel trenger de mer tid for alle spillene de vil vise fram. Oh boy! I tillegg så anbefales det å se E3 konferansen til MS via Mixer for muligheten til å få gratis spill, DLC og mer. Endret 9. juni 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 de viser sikker halo 6, 7 og 8 samt gears 7 og 10, i samme slengen så de sparer litt penger down the road. halo film trilogi og gears, samt en forza film som kjører over hele amerika. også det andre spillet vi har spilt før. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Ja takk til alt du nevner, i tillegg krysser vi fingra for ett Halo MMO. Halo loren er tross alt helt gedigen og jeg har skikkelig lyst på ett bra space MMO Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Kult at pressekonferansen blir lengre i år. Håper at det ikke blir mye unødvendig fluff som f. eks Minecraft. de viser sikker halo 6, 7 og 8 samt gears 7 og 10, i samme slengen så de sparer litt penger down the road. halo film trilogi og gears, samt en forza film som kjører over hele amerika. også det andre spillet vi har spilt før. Skjønner ikke helt denne tankegangen. De har jo bare gitt ut et nytt Halo FPS, et nytt Halo RTS og et nytt Gears TPS denne generasjonen så langt. Det er ikke som om det flommer over av disse spillene til Xbox One. Skjønner til en viss grad protestene mot Forza-spillene (selv om det er stor forskjell mellom Motorsport- og Horizon-seriene).Uansett så kommer du ikke til å få se Halo 6 eller Gears 5 på E3 i år. 343 har avkreftet at Halo 6 vil bli vist frem og det er altfor tidlig for Gears 5. Det blir Crackdown 3, Sea of Thieves, State of Decay 2 og Forza Motorsport 7. Kanskje noe nytt og uventet også, men det blir som sagt ikke Gears 5 eller Halo 6. Endret 9. juni 2017 av Leflus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 bare det at jeg er litt lei av de samme spillene om og om igjen. trenger noe nye pust, virker som de egentlig bare lager spill fra 360 eraen og slenger på ett nytt tall bak. hvor mange orginale spill kommer egentlig i år og framover, som er tripel a releaser. jeg sliter faktisk med å finne spill jeg vil spille for tiden pga det her. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) bare det at jeg er litt lei av de samme spillene om og om igjen. trenger noe nye pust, virker som de egentlig bare lager spill fra 360 eraen og slenger på ett nytt tall bak. hvor mange orginale spill kommer egentlig i år og framover, som er tripel a releaser. jeg sliter faktisk med å finne spill jeg vil spille for tiden pga det her. Når det gjelder heltnye IP-er er det ganske skralt. Sea of Thieves er det eneste spillet på den fronten. Selv om State of Decay 2 og Crackdown 3 er oppfølgere føler jeg dog at de skiller seg fra Forza, Gears og Halo treenigheten. SoD er fortsatt en relativt ung serie mens det er 7 år siden forrige spill i CD-serien. Jeg er ikke helt fornøyd med lineupen til Xbox per i dag og det er selvfølgelig rom for forbedring, men "Halo/Gears/Forza lol" er en misvisende og uoppfinnsom påstand. Endret 9. juni 2017 av Leflus Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 bare det at jeg er litt lei av de samme spillene om og om igjen. trenger noe nye pust, virker som de egentlig bare lager spill fra 360 eraen og slenger på ett nytt tall bak. hvor mange orginale spill kommer egentlig i år og framover, som er tripel a releaser. jeg sliter faktisk med å finne spill jeg vil spille for tiden pga det her. Når det gjelder heltnye IP-er er det ganske skralt. Sea of Thieves er det eneste spillet på den fronten. Selv om State of Decay 2 og Crackdown 3 er oppfølgere føler jeg dog at de skiller seg fra Forza, Gears og Halo treenigheten. SoD er fortsatt en relativt ung serie mens det er 7 år siden forrige spill i CD-serien. Jeg er ikke helt fornøyd med lineupen til Xbox per i dag og det er selvfølgelig rom for forbedring, men "Halo/Gears/Forza lol" er en misvisende og uoppfinnsom påstand. Av spill som har hatt release så har du Killer Instinct, Quantum Break, ReCore, Ori and the Blind Forest, Ryse: Son of Rome, Sunset Overdrive, ScreamRide og Max: The Curse of Brotherhood for å nevne noen hvor alle er nye titler med unntak av Killer Instinct som er en total reboot av ett 20 år gammel spill. Microsoft har faktisk sluppet flere helt nye spill denne generasjonen enn de har lappa på nye numre bak eksisterende titler. De har absolutt ikke sluppet nok spill og burde sparke seg selv i ræva litte grann, men å si at de kun slipper det samme om og om igjen er direkte feil. Framtiden har ikke mye å by på derimot for øyeblikket men håper denne listen blir en god del lengre på Søndag, hvis ikke så kan vi spleise på en gapestokk til Phil Spencer. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Framtiden har ikke mye å by på derimot for øyeblikket men håper denne listen blir en god del lengre på Søndag, hvis ikke så kan vi spleise på en gapestokk til Phil Spencer. Jepp. Jeg tror at årets E3-messe blir veldig fortellende for Xbox. Dersom de møter opp med bare 1-2 nye annonseringer kommer det ikke til å holde i det hele tatt. På sikt ønsker jeg å se flere nye IP-er, Fable IV og gjerne enda en reboot av en gammel Rare IP. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Masse nye IPer selvsagt og enig i nytt Fable så lenge det kan måle seg med de 2 første i serien. Jeg så alltid på Fable som MS sin versjon av Zelda med samme potensiale og kvalitet, men etter skuffelsen som var 3eren så virket det som om MS bare ga opp hele greia. I tillegg synes jeg MS trenger sitt eget Souls-like spill, spesielt nå som FromSoftware sier DS er ferdig og vil prøve noe nytt. Ett par åpen verden titler i samme stil som Elder Scrolls og Fallout burde de absolutt satse på da denne sjangeren er nesten ikke eksisterende i det hele tatt. De er veldig kostbare spill å utvikle og hadde nesten vært økonomisk selvmord før i tiden når de kun støttet en plattform, men nå som de prøver innta PC markedet for fullt og har både konsoll og PC plattformen i ryggen så er det verdt å satse på det, for ikke å snakke om at det hadde blitt en sinnssykt attraktiv trekk-tittel for VR satsingen deres. Rare annonsering av ett nytt Perfect Dark og Kameo hadde vært knall og Ori 2 tar jeg i mot med ett gledeshyl da det er en av de beste spillene jeg har spilt denne generasjonen. Håper også på at MS kanskje kan hjelpe til og gjenopplive Dead Space, Condemned og F.E.A.R. da ingen av disse har gitt lyd fra seg denne generasjonen og jeg har abstinenser etter mer utvalg i horror sjangeren. Ønskelisten min er lang for å si det mildt men en av de kanskje mest bizarre titlene jeg ønsker en oppfølger til er Oddworld: Strangers Wrath 2 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Et nytt Ori hadde gjort meg veldig glad! Har fullført det første spillet to ganger nå.Nerdleaks, som avslørte nesten hele pressekonferansen til MS i fjor, hintet jo til Ori & The Will of the Wisp. Det er lov å håpe. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Fable IV hadde vært ufattelig bra. Alle spillene i den serien har vært morsomme. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Fable uten Lionhead og Molyneux stiller jeg meg skeptisk til, men det skal siest at jeg var skeptisk til Halo uten Bungie, og det ble jo relativt gode spill utav. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Fable uten Lionhead og Molyneux stiller jeg meg skeptisk til, men det skal siest at jeg var skeptisk til Halo uten Bungie, og det ble jo relativt gode spill utav. Fable var ikke engang Molyneux' hjertebarn. Det var Simon Carter, Dene Carter og resten av Blue Box sitt konsept. Carter-brødrene er for øvrig villige til å jobbe med serien igjen, men akkurat nå er det ingenting som tyder på at Fable IV er på vei. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Fable uten Lionhead og Molyneux stiller jeg meg skeptisk til, men det skal siest at jeg var skeptisk til Halo uten Bungie, og det ble jo relativt gode spill utav. Må være første gang jeg ser noen som faktisk ønsker Molybeux involvert i noe. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 En forhatt man som sto bak studioet som laget en av mine favoritt spill serier noengang, fable. Så tja, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 For min del hadde jeg vært dritglad, da jeg synes Fable-spillene er middels som faen men med et enormt potensiale. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Se Microsoft sin pressekonferanse med Mixer og får en MixerPot med digtale goder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå