Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

Så 50% av Xbox brukerbasen bruker BC og har i gjennomsnitt spilt rundt 33 timer hver hvis man går ut i fra at Xone salgene nå er nådd 30 mill. Det er en del mer tid per bruker enn de 24 minuttene per bruker disse anti-BC artiklene har estimert.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Youtube så synes jeg Geoff Keighley/Youtube Gaming pleier å være greie saker å se på. Har hatt litt negativ erfaring med disse avspillerne MS har lagt ut på dashboardet i nærheten av E3, en her får du uansett alt i et. Ikke bare MS.

 

Kan abbonere og sette på påminnelser i profilen her hvis du er logget inn på Youtube med en profil.

 

https://www.youtube.com/user/E3

Lenke til kommentar

http://www.techradar.com/news/microsoft-teases-project-scorpio-with-hidden-messages-ahead-of-e3-2017

 

Ser ut som at 13. Oktober 2017 er en potensiell lanseringsdato. Info om dato funnet i en teaservideo av konsollen. Spennende saker.

 

Personlig så syns jeg det ser ut som at 317 henger sammen. Noe som kanskje hinter til et nytt halo? (Mtp. Spartan-317)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Tror dere Sony er gale nok til å annonsere PS5 på E3 i år for å prøve pisse over paraden til Scorpio? Høyest usannsynlig, men ikke umulig. PlayStation er tross alt hovedbærebjelken til hele Sony imperiet for tiden og de vil vel prøve hardest mulig å framstå som best på alle fronter for å ikke miste grepet eller havne i en PS3-krise igjen. Sony har forøvrig bevist allerede at de er villige til å hoste opp ett nytt og sterkere produkt på veldig kort tids varsel i form av PS4Pro, så en litt tidligere annonsering enn normalt av PS5 med med planlagt release dato i 2019 er kanskje ikke helt på jordet allikevel :p

 

Det er kanskje litt tidlig å spekulere, men MS er så aggressive med Scorpio hardwaren for tiden at jeg lurer på hvordan Nextbox versus PS5 vil bli. Jeg kan tenke meg at PS4 var første og siste gang Sony noensinne vil ha en litt sterkere konsoll enn MS i løpet av en generasjon, selv om dette er i ferd med å snu igjen med Scorpio som fortsatt teknisk sett er en Xbox One.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Jeg tviler. PS4 selger fortsatt svært godt. Vi kommer nok ikke til å høre noe om PS5 før tidligst i 2018. 

Det jeg er spent på med Sony sin neste maskin er om den kommer til å kunne kjøre PS4-spill. Vi vet at planen til Microsoft er kryss-kompabilitet på tvers av de ulike eksisterende og kommende Xbox-konsollene, så her kan MS potensielt få et fortrinn mtp brukerbase.

Lenke til kommentar

Tror dere Sony er gale nok til å annonsere PS5 på E3 i år for å prøve pisse over paraden til Scorpio? Høyest usannsynlig, men ikke umulig. PlayStation er tross alt hovedbærebjelken til hele Sony imperiet for tiden og de vil vel prøve hardest mulig å framstå som best på alle fronter for å ikke miste grepet eller havne i en PS3-krise igjen. Sony har forøvrig bevist allerede at de er villige til å hoste opp ett nytt og sterkere produkt på veldig kort tids varsel i form av PS4Pro, så en litt tidligere annonsering enn normalt av PS5 med med planlagt release dato i 2019 er kanskje ikke helt på jordet allikevel :p

 

Det er kanskje litt tidlig å spekulere, men MS er så aggressive med Scorpio hardwaren for tiden at jeg lurer på hvordan Nextbox versus PS5 vil bli. Jeg kan tenke meg at PS4 var første og siste gang Sony noensinne vil ha en litt sterkere konsoll enn MS i løpet av en generasjon, selv om dette er i ferd med å snu igjen med Scorpio som fortsatt teknisk sett er en Xbox One.

Jo, det er umulig. Det vil irritere alle som nylig har oppgradert til PS4 Pro, som knapt har rukket å være på markedet. Tipper neste konsoll lanseres om 2-3 år.

Lenke til kommentar

Jeg tviler. PS4 selger fortsatt svært godt. Vi kommer nok ikke til å høre noe om PS5 før tidligst i 2018.

 

Det jeg er spent på med Sony sin neste maskin er om den kommer til å kunne kjøre PS4-spill. Vi vet at planen til Microsoft er kryss-kompabilitet på tvers av de ulike eksisterende og kommende Xbox-konsollene, så her kan MS potensielt få et fortrinn mtp brukerbase.

Såfremt ps5 er x86 basert så er det vel ikke en så vanskelig sak å få ps4 spill til å kjøre på ps5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...