Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

state of decay 2 blir bra, samme gjelder Crackdown 3:) tror også de har et par nye storspill klar til E3 siden vi egentlig ikke vet mye om hva som kommer i 2018. Nytt gears kommer tidligst 2019 igjen så det ser vi nok lite til i år, samme gjelder Halo. muligens en DLC til storyen av halo 5. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så Larry sier at bakdelen på dev-kitene er veldig lik hvordan Scorpio faktisk ser ut bak minus en ekstra ethernet port. I tillegg sier han at fronten er veldig ulik Scorpio og nevner spesifikt forskjellige knapper OG annerledes display, Mulig han ordla det dårlig eller jeg leser for dypt i det, men høres ut som om Scorpio skal ha ett display :p

Lenke til kommentar

Jeg ville nok tatt den kaka der med en stor klype salt.

 

Det er et estimat og ikke konkret data. Og denne oversikten kommer tilfeldigvis etter at Shawn Layden gikk ut og sa at Sony satser på nye spill og har ikke noen tro på at deres kunder vil spille noe annet. Det er vel mer penger å tjene på å selge re-masters og deres overprisa PS NOW tjeneste.

 

Sony gikk også ut med at ikke overaskende så selger PS4 vesentlig mer en XBO her om dagen. 

 

Det er nok ikke tilfeldig at dette PR spinneriet kommer nå rett før E3 hvor Microsoft skal vise frem deres nye konsoll.

 

Sony er ikke dumme. Dem vet jo at det vil bli laget masse artikler som stiller Xbox negativt med å gå ut med dette. Fanboys svelger det rått. Og dem som ikke vet bedre blir snurret rundt lillefingeren.

 

Men dette er business. 

 

Men jeg lurer på om en hadde fått estimater ifra hvor mange som spiller eldre spill på PC hadde blitt. Jeg tror faktisk det ikke det hadde vært så voldsomt høyt. Men det er vel ikke en PC spiller som anser det som noe negativt å kunne spille alt av spill. Noe Sony,dette estimatet og fanboys nå prøver å vinkle det til. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Nå så jeg denne en god stund før intervjuet med Shawn Layden, så tviler på at det har noen sammenheng der. Det blir mer som konspirasjonsteori.

 

Jeg synes uansett dette er bra tall for konsollen, som viser at den er for folk flest, selv om det finnes folk på forumet her som mener at dette kun er en konsoll for hardcore gamere og ikke for folk flest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde vært interessant å se tall på hvor mye BC faktisk ble brukt. Selv er jeg av oppfatningen at det er en funksjon det ropes mye om, men som fort går ubenyttet. Personlig syntes jeg det var kult at min første PS3 hadde BC til PS1 og PS2, men jeg brukte det kun én gang, mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

Finnes the en Xbox One app som streamer alt av E3 på ett sted?

Godt spørsmål. Mulig IGN sin gjør det. Men det meste går vel direkte ut på youtube også...tror jeg.

 

 

 

hadde vært digg å hatt alt på ett sted og ikke lete fram og tilbake.

Lenke til kommentar

microsoft sierbdu kan se alt fra xbox i 4k res på mixer appen :D

 

 

Finnes the en Xbox One app som streamer alt av E3 på ett sted?

Godt spørsmål. Mulig IGN sin gjør det. Men det meste går vel direkte ut på youtube også...tror jeg.

 

hadde vært digg å hatt alt på ett sted og ikke lete fram og tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

microsoft sierbdu kan se alt fra xbox i 4k res på mixer appen :D

 

 

Finnes the en Xbox One app som streamer alt av E3 på ett sted?

Godt spørsmål. Mulig IGN sin gjør det. Men det meste går vel direkte ut på youtube også...tror jeg.

 

hadde vært digg å hatt alt på ett sted og ikke lete fram og tilbake.

 

 

 

joda, men er akkurat det jeg vil ungå, se MS der, sony på noe annet, og alle de andre på hver sin platform, det er slitsomt

Lenke til kommentar

Jeg ville nok tatt den kaka der med en stor klype salt.

 

Det er et estimat og ikke konkret data. Og denne oversikten kommer tilfeldigvis etter at Shawn Layden gikk ut og sa at Sony satser på nye spill og har ikke noen tro på at deres kunder vil spille noe annet. Det er vel mer penger å tjene på å selge re-masters og deres overprisa PS NOW tjeneste.

 

Sony gikk også ut med at ikke overaskende så selger PS4 vesentlig mer en XBO her om dagen. 

 

Det er nok ikke tilfeldig at dette PR spinneriet kommer nå rett før E3 hvor Microsoft skal vise frem deres nye konsoll.

 

Sony er ikke dumme. Dem vet jo at det vil bli laget masse artikler som stiller Xbox negativt med å gå ut med dette. Fanboys svelger det rått. Og dem som ikke vet bedre blir snurret rundt lillefingeren.

 

Men dette er business. 

 

Men jeg lurer på om en hadde fått estimater ifra hvor mange som spiller eldre spill på PC hadde blitt. Jeg tror faktisk det ikke det hadde vært så voldsomt høyt. Men det er vel ikke en PC spiller som anser det som noe negativt å kunne spille alt av spill. Noe Sony,dette estimatet og fanboys nå prøver å vinkle det til. 

Kilden er jo Xbox Live selv, de vet akkurat hva du bruker boksen til, naturligvis. Big Data er Big Business. Tallene er nok korrekte. Selv har jeg spedd alvorlig på i BC-kategorien den siste måneden eller to. Har blitt hekta på Stuntman Ignition (igjen), og bare blitt littegrann Forza Motorsport innimellom.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...